FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
3 mar 2011 14:49
kiedy filmik z gp monaco . ?
3 mar 2011 14:51
w niedziele
3 mar 2011 14:52
Klusex pisał, że filmiki będą z tygodniowym opóźnieniem i żeby spodziewać się go w niedzielę.
3 mar 2011 14:56
Aha...
3 mar 2011 15:28
Chce ktoś pojeździć?? Na serwie
3 mar 2011 16:01
Oko, podaj więcej szczegółów
3 mar 2011 16:47
Gra ktoś w Haxballa?
3 mar 2011 16:55
EJ CO PRZESTAWIC W PLICZKACH W GRZE ZEBY JAK SIĘ KOŃCZY RACE I PRZEJEŻDŻA PRZEZ METE TO ZEBY MOZNA BYLO DALEJ JECHAC A NIE TAK NAGLE SIE ZATRZYMYWAC , BO TO TROCE INNYM PRZESZKADZA A MOZNA PPRZECIEZ JECHAC OSTATNIE OKR . (WIEM ZE MOZNA TAKIE COS ZMIENIC )
3 mar 2011 16:58
w pliku .plr zmieniasz w linijce NO Ai Control z 0 na 1
3 mar 2011 17:08
Clemson przedstawia stary regulamin KAR one-league,regulamin dzieki ktoremu moznna bylo odkupic swe winny ,ktory traktowal rowno kazdego kierowce i jaki w mej opini jest bliski idealowi


1. Za nieprzestrzeganie flag - +30 sek. do końcowego wyniku.

2. Celowe blokowanie gracza dublującego - DQ za dane GP.

3. Za ścięcie toru - +30 sek. do końcowego wyniku. Jeśli gra sama nada karę "Stop & Go", kara czasowa zostaje anulowana. W przypadku zyskania pozycji dzięki ścięciu zakrętu, kierowca ten musi oddać pozycję w ciągu najbliższego okrążenia. Jeżeli tego nie zrobi, zostanie przesunięty w klasyfikacji końcowej wyścigu o tyle miejsc, ile zyskał ścinając tor. Te same kary nakładane są, gdy zawodnik wykorzysta pobocze toru po zewnętrznej stronie zakrętu, w celu zyskania pozycji.

4. Za celowe spowodowanie wypadku - DQ za dane GP oraz odsunięcie od przyszłego.

5. Przecięcie lub najechanie na linię toru oznaczającą wyjazd z boksu - +5 sek. do końcowego wyniku. Przecięcie linii toru czterema kołami oznaczającą wjazd do alei serwisowej - +5 sek.

6. Za rozmawianie na czacie po zakończeniu wyścigu przed wyznaczoną ilością okrążeń lub w trakcie kwalifikacji - ostrzeżenie, a następnie kary (przesunięcie na starcie do kolejnego wyścigu na koniec stawki lub dyskwalifikacja z następnego GP).

7. Za dołączenie do gry i pojawienie się "Mismatch"- DQ (obowiązuje tylko, gdy zlikwidowanie "Mismatch" opóźni start sesji). Proszę zainstalować zgodnie z instrukcją!

8. Kontakt bolidów (patrz def. niżej) w którym poszkodowany kierowca nie doznał uszkodzeń bolidu lub nie stracił zajmowanej pozycji zostaje uznany za incydent wyścigowy i nie podlega karze (z wyjątkiem nagminnych incydentów spowodowanych przez tego samego kierowcę).

9. Kontakt bolidów w którym poszkodowany stracił pozycje zostanie rozpatrzony przez rade FIA. Na winowajce nakładane są następujące kary:
a) Za każdą straconą pozycję przez poszkodowanego - +4 sek. do końcowego wyniku (kary nie będzie jeżeli winny odda mu niesłusznie zyskaną pozycje). Jeżeli poszkodowany straci pozycje tylko na rzecz winnego, a ten nie odda mu pozycji kara będzie nakładana stosownie do sytuacji na torze (np. na ostatnim okrążeniu winny zostanie zdyskwalifikowany);

b) Jeżeli poszkodowany musi zjechać w wyniku kolizji do pit stopu by naprawić uszkodzenia:
• przedniego skrzydła - +40 sek. do końcowego wyniku;
• tylnego skrzydła - +80 sek. do końcowego wyniku;
• jeżeli w wyniku kolizji poszkodowany musiał wycofać się z wyścigu - +120 sek. do końcowego wyniku lub przesuniecie na koniec stawki w następnym wyścigu, jeżeli kierowca winny nie ukończy obecnego wyścigu w pierwszej 10;
c) Jeżeli w wyniku kolizji poszkodowany został uwięziony w pułapce piaskowej lub żwirowej (na okres dłuższy niż 20 sek)- drive through penalty (kara przejazdu przez boksy bez zatrzymywania się) dla winnego na pierwszym okrążeniu następnego wyścigu i ewentualna kara czasowa wynikająca ze straconych pozycji ofiary.

10. Jeżeli kierowca otrzyma karę czasową i nie dojedzie do mety, wtedy kara czasowa zamienia się na karę przesunięcia na starcie do następnego wyścigu. Kara czasowa: od 0 s do 10 s - jedna pozycja startowa niżej, od 11 s do 20 s - dwie pozycje startowe niżej, od 21 s do 30 s - trzy pozycje startowe niżej itd. Jeżeli kierowca zostanie zdyskwalifikowany z wyścigu, którego nie ukończył, dyskwalifikacja przechodzi na następne GP.
11. Za niebezpieczną jazdę w pit-lane - +10 sek. dodane do końcowego wyniku (patrz def. niżej).

12. Za wykonanie więcej niż jednego ruchu podczas obrony pozycji - Od + 5 sek. do + 20 sek. zależnie od rozpatrzenia sytuacji przez radę FiA.

13. Jeżeli nastąpi "Team Order", kierowca, który oddał pozycję zostanie zdyskwalifikowany z wyścigu.

14. Za opuszczenie serwera bez zgody administratora - start z ostatniej pozycji lub DQ z najbliższego wyścigu. Do tego skargi gracza, który przedwcześnie opuścił serwer nie będą rozpatrzone przez Radę FiA.

15. Jazda z uszkodzonym zawieszeniem - DQ z wyścigu lub start z ostatniej pozycji podczas najbliższego wyścigu.

16. Za pisanie na chacie podczas komendy "Cisza!" - przesunięcie o kilka pozycji na starcie lub dyskwalifikacja z danej sesji.


KONTAKT BOLIDÓW - kontaktem bolidów nazywamy sytuację, w której uczestniczą przynajmniej dwa bolidy i jeden z nich w skutek tej sytuacji zmienia tor jazdy w sposób niedający się opanować zwykłym kontrowaniem.

KONIECZNOŚĆ WYCOFANIA SIĘ Z WYŚCIGU- koniecznością wycofania się z wyścigu nazywamy następujące sytuacje: uszkodzenie zawieszenia, urwanie koła, defekt silnika (przyczyną wycofania się z wyścigu nie może być uszkodzony tylny spoiler, gdyż może być on naprawiony).


NIEBEZPIECZNA JAZDA W PIT-LANE - to taka, która może doprowadzić do kolizji. Zabronione jest:
• przejechanie przez którekolwiek stanowisko serwisowe nienależące do danego kierowcy (karana jest sytuacja, w której kierowca czterema kołami przejedzie przez nie swoje stanowisko);
• nieostrożny wyjazd z pit-stopu, który może doprowadzić do kolizji z jadącym po alei serwisowej bolidzie;
• walka o pozycję w pit-lane oraz przy jej wyjeździe (atak może nastąpić po powrocie na tor).

TEAM ORDER - sytuacja, w której kierowca odda swoją pozycję bez walki swojemu koledze z zespołu. Gdy zawodnik straci pozycję w skutek błędu, wtedy sytuacja taka nie jest brana jako "team order". Błędy, które są akceptowane:
• zbyt późne hamowanie, które skutkuje wyjechaniem poza tor;
• wpadnięcie w poślizg, spowodowane zbyt agresywną jazdą;
• przepuszczenie dublującego kierowcy;
Błędy, które nie są akceptowane:
• zwolnienie na prostych;
• problem z kontrolerem.
Walka musi być widoczna pomiędzy kierowcami!
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Deszcz
Deszcz
Powietrze:
17 °C
Tor:
17 °C
ŚRO
Deszcz
20 °C
CZW
Słonecznie
25 °C
PIĄ
Deszcz
25 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 658 815

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.