FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM TEMATYCZNE
14 paź 2016 17:27
Trening:

Mateusz Majka:
+2 PK za 14.1

Łukasz Dams:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Adrian Babiński:
+1 sek za 13.3b
+2 PK za 13.3b

Konrad Żerebiec:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Patryk Rogozik:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Błażej Młynek:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Kryspin Słomiński:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Aleks Jurewicz:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 13.3a
Dodane 15 października 2016 19:17:
Kwalifikacje:

Patryk Krutyj:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Łukasz Dams:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Patryk Rogozik:
+1 sek za 13.3b
+2 PK za 13.3b

Kryspin Słomiński:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Dawid Płonka:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Grzegorz Brojak:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Aleks Jurewicz:
+4 PK za 6.6
Dodane 18 października 2016 15:56:
Wyścig:

Konrad Żerebiec:
+5 sek. za 13.4 w 6:06
+4 PK za 13.4 w 6:06

Dawid Czepiela:
Brak kary za kolizję w 7:27 - wina drugiego kierowcy.

Patryk Krutyj:
+5 sek. za 14.2 w 54:46
+2 PK za 14.2 w 54:46

Maciej Cabała:
+4 PK za 6.6
Zmodyfikowane 27 paź 2016 19:13 przez Marcel Pawiński.
20 paź 2016 09:24
Chciał bym się odwołać od kar nałożonych za 13.5. Przeglądając sektory poszczególnych okr i czas przejechania danych zakrętów, moim zdaniem nie zyskiwałem tam aż 0.3 sekundy żeby nałożyć na mnie karę (dość podobna sytuacja jak ostatni zakręt na Sebring), nie wskazuję na to ani czas sektora przejechany czysto i ze "ścięciem" ani czas przejechanego zakrętu, również nie doganiałem ani nie uciekałem.
I także chciał bym się odwołać za 13.4, jeżeli naprawdę opuściłem tor to tylko trzema kołami, z czego trzecie o ile w ogóle wyszło poza obręb to dosłownie na milisekundę + zależy jakie ma się ustawienia grafiki toru, więc w tym to doczepienie się na maksa bo koło jeżeli wyszło to dosłownie na pixel, większe się puszcza w kwali :)

W przypadku braku odwołania kar, prosił bym o dane i sposób liczenia zysku 13.5 w moim przypadku.

20 paź 2016 12:36
Konrad Żerebiec napisał(a):
Chciał bym się odwołać od kar nałożonych za 13.5. Przeglądając sektory poszczególnych okr i czas przejechania danych zakrętów, moim zdaniem nie zyskiwałem tam aż 0.3 sekundy żeby nałożyć na mnie karę (dość podobna sytuacja jak ostatni zakręt na Sebring), nie wskazuję na to ani czas sektora przejechany czysto i ze "ścięciem" ani czas przejechanego zakrętu, również nie doganiałem ani nie uciekałem.
I także chciał bym się odwołać za 13.4, jeżeli naprawdę opuściłem tor to tylko trzema kołami, z czego trzecie o ile w ogóle wyszło poza obręb to dosłownie na milisekundę + zależy jakie ma się ustawienia grafiki toru, więc w tym to doczepienie się na maksa bo koło jeżeli wyszło to dosłownie na pixel, większe się puszcza w kwali :)

W przypadku braku odwołania kar, prosił bym o dane i sposób liczenia zysku 13.5 w moim przypadku.


Tzw "Bananowe" ścięcia były traktowane jako spam. Reszta wyjazdów była z zyskiem. Wystarczy spojrzeć na kilka z nich - bardzo daleko od linii jazdy.
Kara zostaje podtrzymana.

Na Sebringu w ostatnim zakręcie nie można było zyskać, nawet jeśli przejechało się go przepisowo.

Na marginesie, to nie twoje pierwsze ścinanie w tej lidze - na Red Bull Ringu był zysk i koniec.
21 paź 2016 00:04
Ale mnie nie interesuje czy wyjechałem ostro szeroko itd. Tylko o dokładny zysk bo na pewno nie zyskiwalem 0.3 sekundy, a jeżeli Twoim zdaniem TAK to ponownie proszę o dane i sposób liczenia zysku. Nie rozumiem odpowiedzi "był zysk i koniec".
21 paź 2016 07:42
zysk = pi * oko/drzwi + czas przebywania poza torem/czas sektora + temperatura toru/temperatura powietrza * delta^2 - pierwiastek z procentu opadów/3 + szerokość samochodu/8! * czas na powtórce/numer okrążenia + 107
Konto usunięte
21 paź 2016 09:37
Maciej Paruch napisał(a):
zysk = pi * oko/drzwi + czas przebywania poza torem/czas sektora + temperatura toru/temperatura powietrza * delta^2 - pierwiastek z procentu opadów/3 + szerokość samochodu/8! * czas na powtórce/numer okrążenia + 107


Myślę, że coś w tym stylu ;) Nie wiem jak można określić zysk dokładnie ponad lub poniżej 0.300 na oko... Proponowałem zmianę tego, ale jednak stwierdzono, że to dobry system i zostaje. Nie moje zabawki, więc niech tak będzie.
21 paź 2016 10:31
Konto usunięte napisał:
Maciej Paruch napisał(a):
zysk = pi * oko/drzwi + czas przebywania poza torem/czas sektora + temperatura toru/temperatura powietrza * delta^2 - pierwiastek z procentu opadów/3 + szerokość samochodu/8! * czas na powtórce/numer okrążenia + 107


Myślę, że coś w tym stylu ;) Nie wiem jak można określić zysk dokładnie ponad lub poniżej 0.300 na oko... Proponowałem zmianę tego, ale jednak stwierdzono, że to dobry system i zostaje. Nie moje zabawki, więc niech tak będzie.

Ja też przedstawiłem swoją propozycję, ale skończyła podobnie jak twoja.
21 paź 2016 10:34
Dlatego też więc pytam.. Zapytałem to Marcel tak na prawdę na nic mi nie odpowiedział. Nie interesują mnie docinki typu "Na marginesie, to nie twoje pierwsze ścinanie w tej lidze" tylko o konkretną odpowiedź.
A bananowe ścięcia, te moje 13.4 to nie przypadkiem banan i mam wlepioną za to kare..? Marcel sprawdź jeszcze raz dokładnie i tak jak pisałem wcześniej proszę o sposób liczenia zysku ponad 0.3 z tych moich ścięć.
Zmodyfikowane 21 paź 2016 10:34 przez Konrad Żerebiec.
21 paź 2016 13:12
Bary Ci napisał.

Koniec tematu. Na nic więcej nie odpowiadam. Jest kara i kropka.
22 paź 2016 00:07
Ahm... czyli nic nie "obliczałeś" tylko zauważyłeś że jest ścięcie to kara?
Skoro się odwołuję to łaski nie robisz..
"Wystarczy spojrzeć na kilka z nich - bardzo daleko od linii jazdy."
Szeroki wyjazd lub cokolwiek innego nie wiążę się z automatycznym zyskiem 0.3s i nadal ubiegam się o sytuacje z 13.4 jak i ze wszystkimi ścięciami.
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
11 °C
Tor:
12 °C
NIE
Deszcz
25 °C
PON
Częściowe zachmurzenie
23 °C
WTO
Deszcz
24 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 317 935

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.