FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM TEMATYCZNE
4 kwi 2017 17:53
Wyścig kwalifikacyjny:

Grzegorz Furca:

+5 sek. za 15.3 w 4:37
+4 Pk za 15.3 w 4:37
brak kary za 15.1 w 5:39

Marcel Pawiński:
+10 sek. za 12.3a w 11:14
+8 PK za 12.3a w 11:14
+3 PK za 10.5 (10.3)
15.18 w 11:14 - brak kary (punkt 15.8)

Patryk Topczewski:
+10 sek. za 12.3a w 4:39
+8 PK za 12.3a w 4:39

Radosław Bogusz:
12.3 w 4:39 - brak kary
15.1, 12.3, 15.2 w 11:11 - brak kary, incydent wyścigowy

Maciej Cabała:
+1 PK za 10.5 (10.3)

Dominik Lewiński:
+1 PK za 10.5 (10.3)

Maciej Paruch:
+1 PK za 10.5 (10.3/10.2)



Wyścig głowny:

Maciej Cabała:

+1 PK za 10.5 (10.3)
Zmodyfikowane 5 kwi 2017 14:29 przez Bartłomiej Nowak.
4 kwi 2017 18:19
Incydent wyścigowy? Ciekawe... Może jeszcze miałem wcisnąć hamulec i odpuścić. Proszę o ponowną analizę...
4 kwi 2017 19:45
Lepiej uważaj bo ktoś w końcu przeanalizuje twoje "wybryki", sory znaczy próby wyprzedzania kierowców. Za tą sytuację powinieneś wyłapać 30 sekund kary, gdybym to ja zgłosił ciebie jako winowajcę, tak jak ja otrzymałem w poprzednim wyścigu, za sytuację z twoim teammate, sam się ukarałeś obrotem, a ja utrzymałem pojazd na torze nie wykręcając pirueta. Po kiego się tam pchałeś, miałeś szybszy pojazd na prostej, wystarczyło się odpowiednio ustawić ale ty wolisz się rozbijać po zakrętach i twierdzić że jak cię ktoś zobaczy w lusterkach to z założenia ma s.p.i.e-r-d-a-l-a-ć. Daj sobie na wstrzymanie, troszkę szacunku do innych i więcej luzu, nie grasz o złote kalesony, tylko dla fanu.<luzik>
4 kwi 2017 20:42
Jakie próby wyprzedzania? Nie wiem do czego tutaj dążysz (?). Dlaczego to ja mam odpuścić, skoro było miejsce, a ja byłem po wewn. do tego zakrętu. A wiem: "bo mam taką widzimisie"... No super. Nie zostawiłeś mi miejsca, a to jeszcze ja mam być poszkodowanym. Za<cenzura>iście <brawo>. Widzę ludzie coraz mniej tutaj myślą. A jazda z kokpitu to nie jest wytłumaczenie 8-).

Ale swoich wybryków na Zolder już nie podkreślisz? Skasowałeś Patryka, a do kontaktu ze mną też nie brakło (nawet był jeden, gdzie mnie puknąłeś w tył auta i zakończyłbym wyścig w tym samym miejscu). Byłem tez obijany przez Ciebie. Trudno... Olałem to. Wszyscy potraficie wytykać wady innym osobą, a na siebie nie patrzycie.

Pewnie ten post zaraz zostanie usunięty.
4 kwi 2017 21:13

Post został usunięty przez autora

5 kwi 2017 09:18
Chciałbym tylko zaznaczyć że incydent w 4:37 wynikał z uślizgu jaki zaliczyłem na wyjściu z Eau Rouge, więc błyskawicznie skręciłem w prawo żeby temu zapobiec. Mogłem walnąć w ścianę po lewej i zabrać paru kierowców, albo się wyratować i jechać dalej.

Poza tym - za desperacki atak w 18:53 żadnej kary?
5 kwi 2017 12:32
5s. za przebicie koła i rozwalenie wyścigu? Chyba Was po<cenzura>ało.
Dodane 5 kwietnia 2017 14:32:
Składam odwołanie, bo nie sądze, żeby administracja spojrzała nieco dalej niż te kilka sekund.
Dodane 5 kwietnia 2017 14:43:
Incydent z gatunku bardzo prostego do uniknięcia, w dodatku przebicie opony na samym początku prostej startowej, na torze z 7km pętlą, gdzie nie ma możliwości na dojechanie na wymianę opon bez stwarzania zagrożenia i 3 minut straty. Jeśli takie incydenty kara się 5s. karami to się nie dziwcie, że nadal po usunięciu GP2 jest w użyciu "hołota".
5 kwi 2017 14:29
Grzegorz Furca napisał(a):
Chciałbym tylko zaznaczyć że incydent w 4:37 wynikał z uślizgu jaki zaliczyłem na wyjściu z Eau Rouge, więc błyskawicznie skręciłem w prawo żeby temu zapobiec. Mogłem walnąć w ścianę po lewej i zabrać paru kierowców, albo się wyratować i jechać dalej.


Zacznijmy od nazewnictwa zakrętów. Prędzej złapałeś uślizg, którego jednak nie widać w powtórce, w Raidillon, niż w Eau Rouge. Poza tym kara jest za sposób powrotu na tor, ponieważ nie dość, że wjechałeś w Macieja Parucha to zacząłeś odbijać na tor, pod szybsze samochody.


Grzegorz Furca napisał(a):
Poza tym - za desperacki atak w 18:53 żadnej kary?


Była jakaś skarga, bo ja nie widzę skargi w tym momencie. Żeby była kara, potrzebna jest skarga - przynajmniej w obecnym systemie.


Marcel Pawiński napisał(a):
Incydent wyścigowy? Ciekawe... Może jeszcze miałem wcisnąć hamulec i odpuścić. Proszę o ponowną analizę...


Wystarczająco dużo analizowałem tą sytuację i Radosław ma rację (może przesadzoną), ale gdyby była skarga na Ciebie Marcel, to dostałbyś karę.
Poza tym wystarczy zerknąć w regulamin:
12.2 Uczestnik kolizji (kierowca jednego z samochodów, który uczestniczył w kolizji) jest jej sprawcą, jeżeli:
a) w momencie kolizji znajdował się przed drugim uczestnikiem kolizji (był bardziej z przodu) oraz:
- w momencie kolizji łamał zasady poprawnego zachowania na torze,

15.1 W wyścigu, gdy samochód użytkownika znajduje się w niewielkiej odległości (do około 2 długości samochodu bezpieczeństwa) przed innym samochodem, wtedy:
a) między zakrętami może tylko raz zmienić połowę szerokości toru, w której znajdują się wszystkie koła jego samochodu,
b) o ile nie wymaga tego inna zasada, nie może przedwcześnie hamować do zakrętu stwarzając zagrożenie dla samochodów z tyłu.

15.2 W wyścigu, gdy samochód użytkownika znajduje się obok drugiego samochodu, wtedy musi on pozostawić miejsce na całą szerokość drugiego samochodu pomiędzy nim a krawędzią obrębu toru po stronie, na której znajduje się drugi samochód. Złamanie tej zasady grozi karą czasową 2,5 sekundy i 2 punktami karnymi, chyba, że administracja uzna, że wystąpiły okoliczności, z powodu których użytkownik nie miał możliwości zapewnienia drugiemu samochodowi wymaganego miejsca (w takim wypadku uznaje się, że zasada nie została złamana).

Żaden z tych punktów nie został złamany przez Radosława, przejechanie tej szykany, było normalne, po linii jazdy, a Marcel, Ty pojechałeś zbyt szeroko i jeszcze chciałeś się zmieścić side-by-side do ostatniego zakrętu. Poza tym, jeżeli podobnie sprawdzasz skargi w F1, to słabo to widzę. Jeżeli nadal nie satysfakcjonuje Ciebie taka ocena, przerzucę to do Rafała. Jeżeli on oceni to inaczej, w co wątpię, to zmienię wtedy decyzję. Poza tym:

Marcel Pawiński napisał(a):
Jakie próby wyprzedzania? Nie wiem do czego tutaj dążysz (?). Dlaczego to ja mam odpuścić, skoro było miejsce, a ja byłem po wewn. do tego zakrętu. A wiem: "bo mam taką widzimisie"... No super. Nie zostawiłeś mi miejsca, a to jeszcze ja mam być poszkodowanym. Za<cenzura>iście <brawo>. Widzę ludzie coraz mniej tutaj myślą. A jazda z kokpitu to nie jest wytłumaczenie 8-).

Ale swoich wybryków na Zolder już nie podkreślisz? Skasowałeś Patryka, a do kontaktu ze mną też nie brakło (nawet był jeden, gdzie mnie puknąłeś w tył auta i zakończyłbym wyścig w tym samym miejscu). Byłem tez obijany przez Ciebie. Trudno... Olałem to. Wszyscy potraficie wytykać wady innym osobą, a na siebie nie patrzycie.

Pewnie ten post zaraz zostanie usunięty.


...nie bądź świętą krową, którą wszyscy mają przepuszczać. Jakoś Radosław, nie narzekał 2 tygodnie temu na karę jaką dostał, więc podejrzewam, że zgodził się z moim werdyktem, który mógł być gorszy.


Grzegorz Brojak napisał(a):
5s. za przebicie koła i rozwalenie wyścigu? Chyba Was po<cenzura>ało.
Dodane 5 kwietnia 2017 14:32:
Składam odwołanie, bo nie sądze, żeby administracja spojrzała nieco dalej niż te kilka sekund.
Dodane 5 kwietnia 2017 14:43:
Incydent z gatunku bardzo prostego do uniknięcia, w dodatku przebicie opony na samym początku prostej startowej, na torze z 7km pętlą, gdzie nie ma możliwości na dojechanie na wymianę opon bez stwarzania zagrożenia i 3 minut straty. Jeśli takie incydenty kara się 5s. karami to się nie dziwcie, że nadal po usunięciu GP2 jest w użyciu "hołota".


Faktycznie, spojrzałem jedynie na samą sytuację. Powtórka nie oddaję w pełni, czy ktoś stracił coś więcej niż spliter/spojler (dopiero kilka sekund później), aczkolwiek z drugiej strony mogłeś próbować uniknąć Marcela, który jednak zachował się jak się zachował. Nie więcej niż 10s/8PK za to nie będzie (prędzej pasowałoby 15s/12PK, gdyby było). Gdyby była możliwość doliczenia kary za 15.18 (2,5s/2PK) to byłaby dobra w mojej opinii kara.



5 kwi 2017 15:33
Jechałem bliższą wewnętrznej linią jazdy, bo widziałem pojazd Marcela. Ktoś za mną jechał szerzej i mógłby mieć problem z wyrobieniem się, ale tak się złożyło, że Marcel ruszył się i ja nie byłem w stanie uniknąć kontaktu, a ta trzecia osoba miała farta. Widać jak skręcam w ostatniej chwili kierownicą, ale nic to nie daje. Nie można być przygotowanym w pełni, że stojący kierowca czołówki GT zachowa się tak jak zachowa jednorazowo w ten weekend. W związku z tym nadal uważam, że kara powinna wynosić więcej, co najmniej 20 sekund.
Dodane 5 kwietnia 2017 17:39:
Ale wnioskując po poprzednim, raczej też nie miałeś na tyle dużo czasu, żeby włączyć kamerę z wnętrza auta, ani spojrzeć na moje światła stopu w momencie ruszenia Marcela.
Zmodyfikowane 5 kwi 2017 15:34 przez Grzegorz Brojak.
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
16 °C
Tor:
16 °C
PON
Deszcz
17 °C
WTO
Słonecznie
25 °C
ŚRO
Częściowe zachmurzenie
25 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 194 003

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.