AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
9 czerwca 2017
Pawiński kończy sezon zwycięstwem!
Marcel Pawiński (JDR) wygrywa ostatni wyścig sezonu zapewniając tym samym, pod nieobecność kierowców SimTecha, mistrzostwo dla zespołu Jack Daniels Racing. Drugi na mecie zameldował się Aleksy Mainusz (RBR), natomiast trzecie miejsce, po karze dla Patryka Krutyja (JDR), zajął startujący z pole position Maciej Cabała (BMW GT)
Wypowiedzi:
Marcel Pawiński [P1]: Fajne uczucie wygrać do wyścigu z 12. pola, jednak nadal mnie martwi to, że jak długo jeżdżę, tak pewna część kierowców nie potrafi się nauczyć jeździć i myśleć na torze... Pierwsze 2. okrążenia to był istny armagedon... Dobrze, że szybko się z nim uporałem.
Ogólnie wyścig z pewnym dystansem do wyniku, jednak gdy zobaczyłem moje tempo zrozumiałem, że mogę wygrać. Udało się pierwszy raz odnieść trumf w GT i to podczas dwu godzinnego wyścigu. Tym lepsze jest to, że udało się wywalczył tytuł pod nieobecność dwóch SimTech'ów. Szkoda mi tylko wyścigu w Belgii, który musiałem odpuścić z pewnych przyczyn... Ale 6. miejsce na koniec sezonu (tak jak w poprzednim) nie jest złe, patrząc na jego drugą część, która kompletnie skopałem.
Nie do końca spełniony po całym sezonie, ale na pewno zadowolony po zwycięstwie mogę udać się tylko do Brazylii, a następnie na odpoczynek.
Aleksy Mainusz [P2]: Trudny wyścig, miałem sporo problemów z innymi kierowcami przez pierwsze 30 minut. Po 2 kluczowych błędach, zmieniłem strategię i to była słuszna decyzja, bo miałem przed sobą pusty tor, budowałem przewagę nad planktonem i zbliżałem się do P3. Na ostatnim kółku stoczyłem trochę walki z Menelem i Cabałą, na szczęście Patryk nieco pomógł, dając mi w prezencie podium. A sezon? Był OK. Podziękowania dla Adriana i Nasriego, a także dla Jasiny za początek I 2017. Celem były finisze w TOP5 i żebranie wyższych lokat, dzięki różnym problemom rywali lub ich nieobecności. Jak widać udało się to i w sumie jestem szczęśliwy zakończeniem sezonu na piątym miejscu.
Maciej Paruch [P7]: Wyścig dobry, ale bez rewelacji. Wysokie miejsce udało się wywalczyć głównie dzięki problemom rywali, ale to nie zdarza mi się pierwszy raz. Ogólnie cały sezon był dla mnie bardzo dobry, prawdopodobnie zakończę go w top 10, punktując w każdym wyścigu, w którym startowałem, co jest ogromnym krokiem naprzód w porównaniu z poprzednimi sezonami. Faktem jest że w tym sezonie brakowało w stawce kilku mocnych kierowców, jednak moje tempo było lepsze niż w poprzednich latach. Co prawda druga część sezonu była nieco słabsza w moim wykonaniu, osłabłem trochę w porównaniu z początkiem, jednak przebłyski w postaci Watkins Glen i Le Mans naprawiły ten obraz. Nie wiem jak będzie wyglądał przyszły sezon, jednak jeśli w nim wystartuję to chciałbym utrzymać konkurencyjność z zakończonego właśnie sezonu i popełniać mniej błędów (głównie Zolder - drugi wyścig, Monza, Mosport 1 i przede wszystkim Indianapolis).
Grzegorz Brojak [P8]: Kto by pomyślał, że JDR mimo osłabienia zdoła dzięki losowi zdobyć mistrzostwo,
a Viper z tego samego powodu przeskoczyć Ładę. Jeszcze raz dziękuję wszystkim swoim kierowcom i do zobaczenia w przyszłym sezonie GT.
Maciej Żmudziński [P11]: Jestem bardzo niezadowolony z dzisiejszego występu na Le Mans. W trakcie wyścigu popełniłem 3 poważne błędy przez które straciłem około 25 sekund. Pod koniec okazało się, że braknie paliwa na 1 okr a do tego hamulce puściły i uderzyłem w bandę. Było pewne top10 no ale jak widać po raz 3 nie mogłem mieć bezproblemowego wyścigu na tym torze, trudno.
Grzegorz Furca [P12]: Początek wyścigu miałem nawet dobry, po starcie awansowałem na 6. miejsce, a potem próbowałem atakować Macieja Parucha, ale był to pierwszy z kilku błędów jakie popełniłem w trakcie pierwszego okrążenia. Szkoda trochę tych stłuczek, miałem szanse ukończyć wyścig bez dublowania, ale 12. miejsce w debiucie w wyścigu 2h to i tak nieźle. Wiem że nadal kończę wyścigi na ostatnich pozycjach (z nielicznymi wyjątkami), ale ten sezon mimo wszystko uważam za udany. Jeśli ostatecznie będę sklasyfikowany na 20. miejscu, to będzie to dla mnie ogromny sukces. Liczę na nieco lepszy następny sezon w serii GT.
I jeszcze raz przeprosiny w stronę Patryka Topczewskiego, którego niechcący przyblokowałem na pierwszej szykanie tak jakoś w połowie wyścigu, gdy było ciemno na torze.
Kamil Śmieja [DNF]: Wyścig całkiem dobrze się układał. Do czasu. Podczas jazdy gdzieś po 20 minutach zaczęły się pojawiać pierwsze sygnały o przyszłej awarii. Zgasła mi kontrolka na kierownicy a pod mostem Dunlopa zauważyłem dym z kierownicy i smród z niej się wydobywający. Na czas bliżej nie określony muszę zawiesić kask na kołek, choć w sumie mała strata, bo za dużo w lidze i tak nie zwojowałem. Gratuluję wszystkim kierowcom którzy ukończyli Le Mans.
Kary:
Patryk Krutyj:
+5 sek. za 13.4 w 2:08:19
+4 PK za 13.4 w 2:08:19
+5 sek. za 12.3 w 2:10:32
+4 PK za 12.3 w 2:10:32
+4 PK za 10.5
Maciej Cabała:
+5 sek. za 12.3 w 1:26:18
+4 PK za 12.3 w 1:26:18
+4 PK za 10.5
Marcel Pawiński:
+8 PK za 10.5
Grzegorz Brojak:
+6 PK za 10.5
Dominik Lewiński:
+4 PK za 10.5
Kryspin Słomiński:
+4 PK za 10.5
Maciej Milosz:
+2 PK za 10.5
Aleksy Mainusz:
+2 PK za 10.5
Kamil Smieja:
+2 PK za 10.5
Maciej Paruch:
+2 PK za 10.5
Mateusz Guzowski:
+2 PK za 10.5
Marcel Pawiński [P1]: Fajne uczucie wygrać do wyścigu z 12. pola, jednak nadal mnie martwi to, że jak długo jeżdżę, tak pewna część kierowców nie potrafi się nauczyć jeździć i myśleć na torze... Pierwsze 2. okrążenia to był istny armagedon... Dobrze, że szybko się z nim uporałem.
Ogólnie wyścig z pewnym dystansem do wyniku, jednak gdy zobaczyłem moje tempo zrozumiałem, że mogę wygrać. Udało się pierwszy raz odnieść trumf w GT i to podczas dwu godzinnego wyścigu. Tym lepsze jest to, że udało się wywalczył tytuł pod nieobecność dwóch SimTech'ów. Szkoda mi tylko wyścigu w Belgii, który musiałem odpuścić z pewnych przyczyn... Ale 6. miejsce na koniec sezonu (tak jak w poprzednim) nie jest złe, patrząc na jego drugą część, która kompletnie skopałem.
Nie do końca spełniony po całym sezonie, ale na pewno zadowolony po zwycięstwie mogę udać się tylko do Brazylii, a następnie na odpoczynek.
Aleksy Mainusz [P2]: Trudny wyścig, miałem sporo problemów z innymi kierowcami przez pierwsze 30 minut. Po 2 kluczowych błędach, zmieniłem strategię i to była słuszna decyzja, bo miałem przed sobą pusty tor, budowałem przewagę nad planktonem i zbliżałem się do P3. Na ostatnim kółku stoczyłem trochę walki z Menelem i Cabałą, na szczęście Patryk nieco pomógł, dając mi w prezencie podium. A sezon? Był OK. Podziękowania dla Adriana i Nasriego, a także dla Jasiny za początek I 2017. Celem były finisze w TOP5 i żebranie wyższych lokat, dzięki różnym problemom rywali lub ich nieobecności. Jak widać udało się to i w sumie jestem szczęśliwy zakończeniem sezonu na piątym miejscu.
Maciej Paruch [P7]: Wyścig dobry, ale bez rewelacji. Wysokie miejsce udało się wywalczyć głównie dzięki problemom rywali, ale to nie zdarza mi się pierwszy raz. Ogólnie cały sezon był dla mnie bardzo dobry, prawdopodobnie zakończę go w top 10, punktując w każdym wyścigu, w którym startowałem, co jest ogromnym krokiem naprzód w porównaniu z poprzednimi sezonami. Faktem jest że w tym sezonie brakowało w stawce kilku mocnych kierowców, jednak moje tempo było lepsze niż w poprzednich latach. Co prawda druga część sezonu była nieco słabsza w moim wykonaniu, osłabłem trochę w porównaniu z początkiem, jednak przebłyski w postaci Watkins Glen i Le Mans naprawiły ten obraz. Nie wiem jak będzie wyglądał przyszły sezon, jednak jeśli w nim wystartuję to chciałbym utrzymać konkurencyjność z zakończonego właśnie sezonu i popełniać mniej błędów (głównie Zolder - drugi wyścig, Monza, Mosport 1 i przede wszystkim Indianapolis).
Grzegorz Brojak [P8]: Kto by pomyślał, że JDR mimo osłabienia zdoła dzięki losowi zdobyć mistrzostwo,
a Viper z tego samego powodu przeskoczyć Ładę. Jeszcze raz dziękuję wszystkim swoim kierowcom i do zobaczenia w przyszłym sezonie GT.
Maciej Żmudziński [P11]: Jestem bardzo niezadowolony z dzisiejszego występu na Le Mans. W trakcie wyścigu popełniłem 3 poważne błędy przez które straciłem około 25 sekund. Pod koniec okazało się, że braknie paliwa na 1 okr a do tego hamulce puściły i uderzyłem w bandę. Było pewne top10 no ale jak widać po raz 3 nie mogłem mieć bezproblemowego wyścigu na tym torze, trudno.
Grzegorz Furca [P12]: Początek wyścigu miałem nawet dobry, po starcie awansowałem na 6. miejsce, a potem próbowałem atakować Macieja Parucha, ale był to pierwszy z kilku błędów jakie popełniłem w trakcie pierwszego okrążenia. Szkoda trochę tych stłuczek, miałem szanse ukończyć wyścig bez dublowania, ale 12. miejsce w debiucie w wyścigu 2h to i tak nieźle. Wiem że nadal kończę wyścigi na ostatnich pozycjach (z nielicznymi wyjątkami), ale ten sezon mimo wszystko uważam za udany. Jeśli ostatecznie będę sklasyfikowany na 20. miejscu, to będzie to dla mnie ogromny sukces. Liczę na nieco lepszy następny sezon w serii GT.
I jeszcze raz przeprosiny w stronę Patryka Topczewskiego, którego niechcący przyblokowałem na pierwszej szykanie tak jakoś w połowie wyścigu, gdy było ciemno na torze.
Kamil Śmieja [DNF]: Wyścig całkiem dobrze się układał. Do czasu. Podczas jazdy gdzieś po 20 minutach zaczęły się pojawiać pierwsze sygnały o przyszłej awarii. Zgasła mi kontrolka na kierownicy a pod mostem Dunlopa zauważyłem dym z kierownicy i smród z niej się wydobywający. Na czas bliżej nie określony muszę zawiesić kask na kołek, choć w sumie mała strata, bo za dużo w lidze i tak nie zwojowałem. Gratuluję wszystkim kierowcom którzy ukończyli Le Mans.
Kary:
Patryk Krutyj:
+5 sek. za 13.4 w 2:08:19
+4 PK za 13.4 w 2:08:19
+5 sek. za 12.3 w 2:10:32
+4 PK za 12.3 w 2:10:32
+4 PK za 10.5
Maciej Cabała:
+5 sek. za 12.3 w 1:26:18
+4 PK za 12.3 w 1:26:18
+4 PK za 10.5
Marcel Pawiński:
+8 PK za 10.5
Grzegorz Brojak:
+6 PK za 10.5
Dominik Lewiński:
+4 PK za 10.5
Kryspin Słomiński:
+4 PK za 10.5
Maciej Milosz:
+2 PK za 10.5
Aleksy Mainusz:
+2 PK za 10.5
Kamil Smieja:
+2 PK za 10.5
Maciej Paruch:
+2 PK za 10.5
Mateusz Guzowski:
+2 PK za 10.5
Wyniki:
Poz | Kierowca | Zespół | Okr | Czas |
---|---|---|---|---|
01 | Marcel Pawiński | JDR | 30 | 2:03:37.018 |
02 | Aleksy Mainusz | Red Bull | 30 | +1:05.223 |
03 | Maciej Cabała | BMW GT | 30 | +1:12.883 |
04 | Patryk Krutyj | Viper | 30 | +1:13.099 |
05 | Kryspin Słomiński | Burnee GT | 30 | +1:45.251 |
06 | Dawid Głowski | Duracell | 30 | +2:00.753 |
07 | Maciej Paruch | Viper | 30 | +2:23.057 |
08 | Grzegorz Brojak | Gazprom Lada | 30 | +2:59.820 |
09 | Mateusz Guzowski | GEAR GT | 30 | +3:50.033 |
10 | Patryk Topczewski | Duracell | 30 | +3:52.584 |
11 | Maciej Żmudziński | GEAR GT | 30 | +4:12.815 |
12 | Grzegorz Furca | Dream Racing | 29 | +1 okr. |
13 | Wojciech Bobrowicz | VGT | 22 | DNF |
14 | Dominik Lewiński | JDR | 18 | DNF |
15 | Maciej Miłosz | Brabus | 5 | DNF |
16 | Mateusz Majka | Gazprom Lada | 5 | DNF |
17 | Kamil Śmieja | Brabus | 4 | DNF |
18 | Dawid Czepiela | Red Bull | 1 | DNF |
19 | Mateusz Bogusz | SimTech | 0 | DNS |
20 | Radosław Bogusz | SimTech | 0 | DNS |
21 | Mateusz Jasiński | VGT | 0 | DNS |
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
Runda 12
Kwalifikacje | Zakończona |
Wyścig | Zakończona |
SERWERY
Serwer GT
Adres:
91.237.52.91:12000
Tor:
Sesja:
GT, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer GT | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Zachmurzenie
Powietrze:
13 °C
Tor:
13 °C
PIĄ
22 °C
SOB
25 °C
NIE
26 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII GT
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
01 | Patryk Krutyj | 253 |
02 | Radosław Bogusz | 191 |
03 | Mateusz Bogusz | 177 |
04 | Adrian Babiński | 154 |
05 | Aleksy Mainusz | 145 |
06 | Marcel Pawiński | 136 |
07 | Patryk Topczewski | 78 |
08 | Kryspin Słomiński | 77 |
09 | Mateusz Guzowski | 69 |
10 | Maciej Paruch | 68 |