AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
Seria GT | 13 czerwca 2014
Grande Finale w Brazylii
Już w tą niedzielę - 15 czerwca - zakończy się pierwszy w historii ligi sezon serii GT. Finał odbędzie się na dobrze znanym torze Autodromo Jose Carlos Pace.
Tor ten znany także pod nazwą Interlagos Między jeziorami. Trasa używana jest od roku 1973, ma długość 4309 m. Obiekt ten obfituje w wiele zmian wysokości terenu.
Okrążenie rozpoczynamy wznoszącą się prostą. "Ślepy" dojazd do zakrętu pierwszego. Jest to szykana, skierowana w dół, o nazwie Senna S. Dalej szybki lewy łuk nr 3 i prosta, która kończy sektor 1. Sekcję 2 rozpoczynamy podwójnym zakrętem w lewo (4 i 5), po nich krótka prosta pod górę. Za nią kolejny ślepy zakręt w prawo, zakręt z dwoma wierzchołkami. Ósemka - ciasny prawy, w dół. Dalej długi lewy łuk i znów pod górę do T11. Po nim po raz kolejny zjeżdżamy w dół, długim łukiem w lewo oznaczonym numerem 12. Tutaj rozpoczynamy sektor 3. Jest to prosta przecięta łukami, na których idziemy "pełnym ogniem". Tak kończymy rundę toru Interlagos.
Dwaj doświadczeni kierowcy opisali nam swoje wrażenia na temat tego obiektu.
Aleksy Mainusz (Red Bull):
Dawid Czepiela (DFP Racing):
Jeśli chodzi o faworytów to logiczne jest, że trzeba wymienić obu kierowców Feeder Sport Poland. Zespół absolutnie zdominował ten sezon, oddając zwycięstwo jedynie na Silverstone. Większe szanse na triumf ma jednak Mateusz Bogusz, ponieważ zapewnił już sobie koronę mistrzowską, a także dlatego że jego zespołowy kolega był mniej skuteczny w tym sezonie (głównie przez nieobecności). Zespół Gazprom Łada także ma o co powalczyć, bowiem w zasięgu jest tytuł w klasyfikacji drużyn. Namieszać może także DFP, które ma szansę na drugie miejsce w tabeli. Ale nie ma co gdybać, to trzeba zobaczyć na własne oczy. Zapraszamy w piątek o 18:00 na trening do ostatniej rundy!
Okrążenie rozpoczynamy wznoszącą się prostą. "Ślepy" dojazd do zakrętu pierwszego. Jest to szykana, skierowana w dół, o nazwie Senna S. Dalej szybki lewy łuk nr 3 i prosta, która kończy sektor 1. Sekcję 2 rozpoczynamy podwójnym zakrętem w lewo (4 i 5), po nich krótka prosta pod górę. Za nią kolejny ślepy zakręt w prawo, zakręt z dwoma wierzchołkami. Ósemka - ciasny prawy, w dół. Dalej długi lewy łuk i znów pod górę do T11. Po nim po raz kolejny zjeżdżamy w dół, długim łukiem w lewo oznaczonym numerem 12. Tutaj rozpoczynamy sektor 3. Jest to prosta przecięta łukami, na których idziemy "pełnym ogniem". Tak kończymy rundę toru Interlagos.
Dwaj doświadczeni kierowcy opisali nam swoje wrażenia na temat tego obiektu.
Aleksy Mainusz (Red Bull):
Interlagos to fantastyczny obiekt, jeden z najlepszych torów na świecie. Pozytywnym aspektem jest to, że tutaj można wyprzedzać w wielu miejscach, m.in. na "S-kach" Senny i zakręcie nr 4. Z racji tego, że jest to ostatnia runda serii GT w tym sezonie, liczę na bezproblemowy wyścig i kolejny finisz w TOP10.
Dawid Czepiela (DFP Racing):
Tor Interlagos jest jednym z moich ulubionych, jednak zawsze miałem na nim problemy, aby stworzyć dobrego seta i złożyć idealne okrążenie kwalifikacyjne. Jednak w serii GT setupy są bardzo ograniczone także zapewne skorzystam z jakiegoś z poprzednich wyścigów. Co do celów to jedyna walka może mnie spotkać w klasyfikacji generalnej o 8 miejsce z Patrykiem Rogozikiem, gdyż dzieli nas tylko 1 punkt w klasyfikacji generalnej, ale wiem, że tor Interlagos Patrykowi zawsze leżał, a że jest szybszy ode mnie w serii GT to mogę mieć problemy. Liczę też, że DFT powalczy o 2 lokatę w klasyfikacji konstruktorów co może być trudne przy samym Mateuszu, bo razem z Patrykiem tracimy aż 8 punktów co będzie ciężkie do odrobienia. Liczę, że kierowcy Red Bulla (Aleksy Mainusz i Dawid Bęgier) zdobędą duże punkty i awansują przed LOTOS GT i Hoonigan GT i zakończą sezon na 5 pozycji.
Jeśli chodzi o faworytów to logiczne jest, że trzeba wymienić obu kierowców Feeder Sport Poland. Zespół absolutnie zdominował ten sezon, oddając zwycięstwo jedynie na Silverstone. Większe szanse na triumf ma jednak Mateusz Bogusz, ponieważ zapewnił już sobie koronę mistrzowską, a także dlatego że jego zespołowy kolega był mniej skuteczny w tym sezonie (głównie przez nieobecności). Zespół Gazprom Łada także ma o co powalczyć, bowiem w zasięgu jest tytuł w klasyfikacji drużyn. Namieszać może także DFP, które ma szansę na drugie miejsce w tabeli. Ale nie ma co gdybać, to trzeba zobaczyć na własne oczy. Zapraszamy w piątek o 18:00 na trening do ostatniej rundy!
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer GT | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Zachmurzenie
Powietrze:
14 °C
Tor:
17 °C
SOB
22 °C
NIE
25 °C
PON
23 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA GŁÓWNA
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
Seria F1 | ||
---|---|---|
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
Seria GT | ||
---|---|---|
01 | Patryk Krutyj | 253 |
02 | Radosław Bogusz | 191 |
03 | Mateusz Bogusz | 177 |