FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
15 lis 2013 09:47
Może się mylę, ale asysta skręcania jest kompletnie niepotrzebna. Tak samo jak asysta stabilizacji na wysoko. Będzie to zmieniane kiedyś w przyszłości czy raczej zostanie? :P
15 lis 2013 09:55
To zależy, czy chcemy wykurzyć klawiaturowców.
15 lis 2013 10:30
Cezary Kołcz napisał(a):
To zależy, czy chcemy wykurzyć klawiaturowców.


Bez tego na klawiaturze można bez najmniejszego problemu jeździć, więc to raczej nie jest problemem.
15 lis 2013 11:42
Jeździć bez najmniejszego problemu na klawiaturze bez wspomagania kierowania? Bardzo wątpię. Przypuszczam, że jeżeli nawet można jeździć w miarę konkurencyjnie bez tej pomocy, to klawiaturowcy, którzy przyzwyczajeni są do korzystania z niej (czyli raczej większość z nich), prędzej odpuszczą sobie jazdę w lidze, niż nauczą się jeździć na klawie bez wspomagania kierowania.

Jeżeli chodzi o kontrolę stabilizacji na wysokim poziomie, to zależy, czy mówiąc, że jest ona niepotrzebna rozumiemy to, że bez niej można jeździć szybciej. Bo jeżeli tak, to wydaje mi się, że korzystniej będzie zostawić tak jak jest. Lepsi kierowcy będą jeździli na stabilizacji na nisko, a słabsi ustawią sobie na wysoko i będą może w ten sposób robili mniej spinów w wyścigach zagrażając innym kierowcom.

Oczywiście można też olać tych słabszych oraz klawiaturowców (czyli praktycznie się ich pozbyć), ale biorąc pod uwagę wyniki jednej z ankiet, to jest zły pomysł.
Zmodyfikowane 15 lis 2013 11:43 przez Rafał Cupał.
15 lis 2013 11:45
Rafał Cupał napisał(a):
Jeździć bez najmniejszego problemu na klawiaturze bez wspomagania kierowania? Bardzo wątpię. Przypuszczam, że jeżeli nawet można jeździć w miarę konkurencyjnie bez tej pomocy, to klawiaturowcy, którzy przyzwyczajeni są do korzystania z niej (czyli raczej większość z nich), prędzej odpuszczą sobie jazdę w lidze, niż nauczą się jeździć na klawie bez wspomagania kierowania.

Jeżeli chodzi o kontrolę stabilizacji na wysokim poziomie, to zależy, czy mówiąc, że jest ona niepotrzebna rozumiemy to, że bez niej można jeździć szybciej. Bo jeżeli tak, to wydaje mi się, że korzystniej będzie zostawić tak jak jest. Lepsi kierowcy będą jeździli na stabilizacji na nisko, a słabsi ustawią sobie na wysoko i będą może w ten sposób robili mniej spinów w wyścigach zagrażając innym kierowcom.

Oczywiście można też olać tych słabszych (czyli praktycznie się ich pozbyć), ale biorąc pod uwagę wyniki jednej z ankiet, to jest zły pomysł.

Ja w GP2 i psc miałem wszystkie asysty wyłączone oprócz ABS i TC srednio
15 lis 2013 11:49
Sebastian Cygler napisał(a):
Rafał Cupał napisał(a):
Jeździć bez najmniejszego problemu na klawiaturze bez wspomagania kierowania? Bardzo wątpię. Przypuszczam, że jeżeli nawet można jeździć w miarę konkurencyjnie bez tej pomocy, to klawiaturowcy, którzy przyzwyczajeni są do korzystania z niej (czyli raczej większość z nich), prędzej odpuszczą sobie jazdę w lidze, niż nauczą się jeździć na klawie bez wspomagania kierowania.

Jeżeli chodzi o kontrolę stabilizacji na wysokim poziomie, to zależy, czy mówiąc, że jest ona niepotrzebna rozumiemy to, że bez niej można jeździć szybciej. Bo jeżeli tak, to wydaje mi się, że korzystniej będzie zostawić tak jak jest. Lepsi kierowcy będą jeździli na stabilizacji na nisko, a słabsi ustawią sobie na wysoko i będą może w ten sposób robili mniej spinów w wyścigach zagrażając innym kierowcom.

Oczywiście można też olać tych słabszych (czyli praktycznie się ich pozbyć), ale biorąc pod uwagę wyniki jednej z ankiet, to jest zły pomysł.

Ja w GP2 i psc miałem wszystkie asysty wyłączone oprócz ABS i TC srednio

Ja jeździłem bez helpów -,-
Dodane 15 listopada 2013 12:50:
Maciej Paruch napisał(a):

Fajnie było! :D

Oby w niedzielę było lepiej -,-
15 lis 2013 11:52
Można wiedzieć, jakie znaczenie ma to, na jakich Wy jeździcie pomocach?
15 lis 2013 11:55
Hmm, jakieś znaczenie ma, można wywnioskować kto jaki styl jazdy woli ;)
15 lis 2013 12:02
Sebastian Cygler napisał(a):
Rafał Cupał napisał(a):
Jeździć bez najmniejszego problemu na klawiaturze bez wspomagania kierowania? Bardzo wątpię. Przypuszczam, że jeżeli nawet można jeździć w miarę konkurencyjnie bez tej pomocy, to klawiaturowcy, którzy przyzwyczajeni są do korzystania z niej (czyli raczej większość z nich), prędzej odpuszczą sobie jazdę w lidze, niż nauczą się jeździć na klawie bez wspomagania kierowania.

Jeżeli chodzi o kontrolę stabilizacji na wysokim poziomie, to zależy, czy mówiąc, że jest ona niepotrzebna rozumiemy to, że bez niej można jeździć szybciej. Bo jeżeli tak, to wydaje mi się, że korzystniej będzie zostawić tak jak jest. Lepsi kierowcy będą jeździli na stabilizacji na nisko, a słabsi ustawią sobie na wysoko i będą może w ten sposób robili mniej spinów w wyścigach zagrażając innym kierowcom.

Oczywiście można też olać tych słabszych (czyli praktycznie się ich pozbyć), ale biorąc pod uwagę wyniki jednej z ankiet, to jest zły pomysł.

Ja w GP2 i psc miałem wszystkie asysty wyłączone oprócz ABS i TC srednio


Boro, o ile pamiętam jak jeździłeś to na kierownicy prawda ?
Spróbuj pojechać z F1 wyłączonym (na klawiaturze) zobaczymy czy będzie tak fajnie. xD
15 lis 2013 12:09
Malezja OL II 2012.
Klawiatura.
Dodane 15 listopada 2013 13:09:
http://www.f1-online.pl/wyniki/wyscigi/2 /12/148/
Da się?
Dodane 15 listopada 2013 13:10:
Jechałem na klawiaturze bo byłem w trakcie kupna kierownicy
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
11 °C
Tor:
11 °C
SOB
Deszcz
20 °C
NIE
Deszcz
22 °C
PON
Słonecznie
24 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
47 364 999

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.