FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
15 lis 2013 12:12
Witam wszystkich :)
Dodane 15 listopada 2013 13:18:
Szukam egzaminatora zależy mi by dziś startować.
15 lis 2013 12:32
Sebastian Cygler napisał(a):
Malezja OL II 2012.
Klawiatura.
Dodane 15 listopada 2013 13:09:
http://www.f1-online.pl/wyniki/wyscigi/2 /12/148/
Da się?
Dodane 15 listopada 2013 13:10:
Jechałem na klawiaturze bo byłem w trakcie kupna kierownicy


Sory Boro, ale jakoś Ci nie wieże. :>
Może coś Ci się pomyliło, na F1ch F1 wyłączało się na prostych.

Dodane 15 listopada 2013 13:33:
Adam Borkowski napisał(a):
Witam wszystkich :)
Dodane 15 listopada 2013 13:18:
Szukam egzaminatora zależy mi by dziś startować.


Gotowe.
15 lis 2013 12:53
Rafał Cupał napisał(a):
Jeździć bez najmniejszego problemu na klawiaturze bez wspomagania kierowania? Bardzo wątpię. Przypuszczam, że jeżeli nawet można jeździć w miarę konkurencyjnie bez tej pomocy, to klawiaturowcy, którzy przyzwyczajeni są do korzystania z niej (czyli raczej większość z nich), prędzej odpuszczą sobie jazdę w lidze, niż nauczą się jeździć na klawie bez wspomagania kierowania.


Jeżeli chodzi o kontrolę stabilizacji na wysokim poziomie, to zależy, czy mówiąc, że jest ona niepotrzebna rozumiemy to, że bez niej można jeździć szybciej. Bo jeżeli tak, to wydaje mi się, że korzystniej będzie zostawić tak jak jest. Lepsi kierowcy będą jeździli na stabilizacji na nisko, a słabsi ustawią sobie na wysoko i będą może w ten sposób robili mniej spinów w wyścigach zagrażając innym kierowcom.

Oczywiście można też olać tych słabszych oraz klawiaturowców (czyli praktycznie się ich pozbyć), ale biorąc pod uwagę wyniki jednej z ankiet, to jest zły pomysł.



Tak patrząc na tą sprawę to proponuje udostępnić wszystkie pomoce na full, bo może ktoś nie umie jeździć bez asystenta hamowania. Jak dla mnie dziwne postępowanie, nie jestem zwolennikiem wyłączania wszystkiego, bo sam kiedyś jeździłem na klawiaturze i wiem jak jest, jednak liga jest krokiem w przód w karierze zawodnika. Jeśli ktoś nie potrafi jeździć bez pierdyliarda pomocy no to chyba nie jest gotowy na jazdę w lidze i powinien potrenować na singlu najpierw. Potem narzekania, że ktoś robi syf na wyścigu. Jakaś wstępna selekcja powinna być.

Dla mnie optymalne są pomoce: automatyczna skrzynia, asystent sprzęgła, ABS i TC. W większości lig takie właśnie pomoce są dostępne i jeździ tam wielu ludzi na klawiaturach i dają spokojnie radę.
Zmodyfikowane 15 lis 2013 12:54 przez Łukasz Czerwiński.
15 lis 2013 13:27
Asysta skręcania potrzebna dla klawiatur? Sam mam kierownice dopiero od 4 miesięcy. Jeździłem w lidze tylko dla klawiatur, gdzie były dozwolone tylko TC na wysoki, ABS na wysoki, automatyczna skrzynia biegów i oczywiście sprzęgło. Ktoś narzekał? Nie. Rzadko ktokolwiek spinował. Prawda jest taka, że asysta skręcania skręca za ciebie (w pewnym stopniu), więc co to za jazda? Do tego utrudnia skręcanie i sam osobiście gdy zacząłem grać w rf'a, pierwsze co zrobiłem to wyłączyłem to wielkie G (według mnie oczywiście).

Rafał Cupał napisał(a):
Można wiedzieć, jakie znaczenie ma to, na jakich Wy jeździcie pomocach?


Chodzi o to, żeby liga miała dla każdego taki sam poziom trudności. Niektórzy nie chcą się zniżać i kupując kierownice za 500-1000zł raczej mają zamiar jeździć bez asyst. Co prawda, jazda bez asyst daje korzyści na niektórych torach, ale na niektórych jednak ta trakcja i abs'y trochę czasu dawają. Dlatego według mnie powinniśmy się ścigać między sobą, a nie między nami (graczami z kierownicami), a komputerem (klawiaturowcy + wszystkie asysty oprócz na szczęście asysty hamowania).

PS. To tylko moje skromne zdanie. :P

Dodane 15 listopada 2013 14:30:
Na sam koniec, jestem tego samego zdania co Łukasz, czyli dozwolone:
- automat,
- TC i ABS na wysokie,
- sprzęgło,
- ewentualnie jak już musi być to asysta stabilizacji na NISKO
- ewentualnie (dużo ułatwienie dla użytkowników na klawiaturze podczas startu) Launch Control :P (ale to już tutaj jest). ;)
15 lis 2013 13:32
Ja pie*ku*wadole. Co wam to przeszkadza, że pomoc X jest dozwolona? Nie potrzebuję, to z niej nie korzystam, a jak ktoś chce to niech sobie jej używa. Proste? Chyba dla niektórych to zbyt duży wysiłek umysłowy.
15 lis 2013 13:37
Bari szał na max.
15 lis 2013 15:10
Maciej Paruch napisał(a):
Ja pie*ku*wadole. Co wam to przeszkadza, że pomoc X jest dozwolona? Nie potrzebuję, to z niej nie korzystam, a jak ktoś chce to niech sobie jej używa. Proste? Chyba dla niektórych to zbyt duży wysiłek umysłowy.

<ok> ktoś chce korzysta, ktoś nie to nie po co blokować? pytam się po co?...
15 lis 2013 15:20
Automatyczna skrzynia biegów :D :D F1/F4 nie, ale automat musi być, bo inaczej nie potraficie jeździć? :D
15 lis 2013 15:36
Dawid Bęgier napisał(a):
Maciej Paruch napisał(a):
Ja pie*ku*wadole. Co wam to przeszkadza, że pomoc X jest dozwolona? Nie potrzebuję, to z niej nie korzystam, a jak ktoś chce to niech sobie jej używa. Proste? Chyba dla niektórych to zbyt duży wysiłek umysłowy.

<ok> ktoś chce korzysta, ktoś nie to nie po co blokować? pytam się po co?...


No to ja się pytam gdzie są pozostałe pomoce, czemu nie wszystkie są włączone w takim przypadku?

Dawid Kuszel napisał(a):
Automatyczna skrzynia biegów :D :D F1/F4 nie, ale automat musi być, bo inaczej nie potraficie jeździć? :D


Mając kierownicę jazda na manualnej nie stanowi problemu, ale na klawiaturze już jest ciężej.

Zmodyfikowane 15 lis 2013 15:44 przez Łukasz Czerwiński.
15 lis 2013 16:18
No to ja się pytam gdzie są pozostałe pomoce, czemu nie wszystkie są włączone w takim przypadku?

Co za głupie pytanie. Ponieważ zakładamy, że nie wszyscy muszą używać wszystkich dozwolonych pomocy, to wszystkie pomoce powinny być dozwolone?

My ustaliliśmy listę pomocy, których używanie jest dla nas "absurdem". Wg Was i innych ta lista może wyglądać inaczej. Problemem jest tylko wybranie jednej z takich list przez administrację.

A ja mam świadomość, ilu kierowców ograniczenie pomocy by mocno dotknęło (no chyba, że posiadam nieaktualne dane, ale to można sprawdzić), a nie podoba mi się koncepcja świadomego usuwania kierowców i zmniejszania frekwencji tylko dlatego, żeby zmniejszyć ilość narzekań na zbyt dużą ilość dozwolonych pomocy (bo innych istotnych korzyści nie widzę).
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
11 °C
Tor:
11 °C
SOB
Deszcz
20 °C
NIE
Deszcz
22 °C
PON
Słonecznie
24 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
47 364 979

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.