FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
9 lis 2015 15:16
Zauważ Bari, ze ciągle pojawiają się tam te same nazwiska jak i teraz zresztą. Pokolenie Kubicy się kurczy a, żeby przyciągnąć nowych kierowców musi być jakaś szansa dla nich np, w ograniczonym setupie.

P.S. Ograniczenia w setupie jakie teraz są mi odpowiadają i bym ich nie zmieniał.

Nie mówię o drastycznych zmianach. Moim zdaniem powinien być dostępny jeszcze balans i możliwości ustawienia pojedynczych przełożeń (mam na myśli to żeby można było sobie też skracać bądź wydłużać konkretny bieg, np. 1 czy 4). Przesadnie ograniczony setup może być też przeszkodą, gdyż kierowca nie będzie mógł ustawić bolidu pod swój styl jazdy.

Krzysztof Pieczykolan napisał(a):
Moja druga kierownica. Kupiłem ją za 90 zł używaną. Jeździłem na niej rok później przeszedłem na DFGT. Polecam dla klawiaturowców.


Też taką mam xD

Radosław Cupał napisał(a):

Ja ci tyle powiem, że już w sezonie 2009 jeździliśmy na klawie na manualu. Da się? Da!

Z tego co pamiętam jak debiutowałem w II 2011 też był manual.
9 lis 2015 15:17
Każdy każdemu powie, że jeżdżąc w manualu jesteś po prostu szybszy.
9 lis 2015 15:30
Ja się tylko zapytam:

Na <cenzura> wam ta kontrola stabilizacji? Nie wiedziałem o istnieniu tej pomocy, do momentu dołączenia do F1O. To wasz wymysł i to generalnie chore.

Automat można zostawić, akurat jazda na automacie generuje straty i powoduje, że nie umie się jeździć, także ta pomoc jest zupełnie nieszkodliwa. Ale wszystkie kontrole poza ABS, sprzęgłem, no i TC (niestety) powinny zostać wyłączone, a wpływ działania włączonych pomocy na jazdę powinien generować straty. Ktoś, kto potrafi jeździć bez pomocy, powinien być wynoszony na piedestał i traktowany jako kanon piękna wyścigowego. A nie każdy lamus, co włączy TC, F1, F4 (BO PRZECIEŻ MOŻE) i da się na autopilocie poprowadzić w granicach toru.

Pozdrawiam.
9 lis 2015 15:37
Mateusz Ziubiński napisał(a):
Ja się tylko zapytam:

Na <cenzura> wam ta kontrola stabilizacji? Nie wiedziałem o istnieniu tej pomocy, do momentu dołączenia do F1O. To wasz wymysł i to generalnie chore.

Automat można zostawić, akurat jazda na automacie generuje straty i powoduje, że nie umie się jeździć, także ta pomoc jest zupełnie nieszkodliwa. Ale wszystkie kontrole poza ABS, sprzęgłem, no i TC (niestety) powinny zostać wyłączone, a wpływ działania włączonych pomocy na jazdę powinien generować straty. Ktoś, kto potrafi jeździć bez pomocy, powinien być wynoszony na piedestał i traktowany jako kanon piękna wyścigowego. A nie każdy lamus, co włączy TC, F1, F4 (BO PRZECIEŻ MOŻE) i da się na autopilocie poprowadzić w granicach toru.

Pozdrawiam.

Trakcje to ja bym zostawił w spokoju.
9 lis 2015 15:37
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):
Mateusz Ziubiński napisał(a):
Ja się tylko zapytam:

Na <cenzura> wam ta kontrola stabilizacji? Nie wiedziałem o istnieniu tej pomocy, do momentu dołączenia do F1O. To wasz wymysł i to generalnie chore.

Automat można zostawić, akurat jazda na automacie generuje straty i powoduje, że nie umie się jeździć, także ta pomoc jest zupełnie nieszkodliwa. Ale wszystkie kontrole poza ABS, sprzęgłem, no i TC (niestety) powinny zostać wyłączone, a wpływ działania włączonych pomocy na jazdę powinien generować straty. Ktoś, kto potrafi jeździć bez pomocy, powinien być wynoszony na piedestał i traktowany jako kanon piękna wyścigowego. A nie każdy lamus, co włączy TC, F1, F4 (BO PRZECIEŻ MOŻE) i da się na autopilocie poprowadzić w granicach toru.

Pozdrawiam.

Trakcje to ja bym zostawił w spokoju.



Nigdzie nie napisałem o wyłączaniu trakcji
9 lis 2015 15:41
Mateusz Ziubiński napisał(a):
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):
Mateusz Ziubiński napisał(a):
Ja się tylko zapytam:

Na <cenzura> wam ta kontrola stabilizacji? Nie wiedziałem o istnieniu tej pomocy, do momentu dołączenia do F1O. To wasz wymysł i to generalnie chore.

Automat można zostawić, akurat jazda na automacie generuje straty i powoduje, że nie umie się jeździć, także ta pomoc jest zupełnie nieszkodliwa. Ale wszystkie kontrole poza ABS, sprzęgłem, no i TC (niestety) powinny zostać wyłączone, a wpływ działania włączonych pomocy na jazdę powinien generować straty. Ktoś, kto potrafi jeździć bez pomocy, powinien być wynoszony na piedestał i traktowany jako kanon piękna wyścigowego. A nie każdy lamus, co włączy TC, F1, F4 (BO PRZECIEŻ MOŻE) i da się na autopilocie poprowadzić w granicach toru.

Pozdrawiam.

Trakcje to ja bym zostawił w spokoju.



Nigdzie nie napisałem o wyłączaniu trakcji

"no i TC (niestety)"
9 lis 2015 15:41
A nie każdy lamus, co włączy TC, F1, F4 (BO PRZECIEŻ MOŻE) i da się na autopilocie poprowadzić w granicach toru.
Po przeczytaniu tego zrozumiałem, że chciałbyś aby te pomoce były OFF.
9 lis 2015 15:49
Marcel Pawiński napisał(a):
Mateusz Ziubiński napisał(a):
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):
Mateusz Ziubiński napisał(a):
Ja się tylko zapytam:

Na <cenzura> wam ta kontrola stabilizacji? Nie wiedziałem o istnieniu tej pomocy, do momentu dołączenia do F1O. To wasz wymysł i to generalnie chore.

Automat można zostawić, akurat jazda na automacie generuje straty i powoduje, że nie umie się jeździć, także ta pomoc jest zupełnie nieszkodliwa. Ale wszystkie kontrole poza ABS, sprzęgłem, no i TC (niestety) powinny zostać wyłączone, a wpływ działania włączonych pomocy na jazdę powinien generować straty. Ktoś, kto potrafi jeździć bez pomocy, powinien być wynoszony na piedestał i traktowany jako kanon piękna wyścigowego. A nie każdy lamus, co włączy TC, F1, F4 (BO PRZECIEŻ MOŻE) i da się na autopilocie poprowadzić w granicach toru.

Pozdrawiam.

Trakcje to ja bym zostawił w spokoju.



Nigdzie nie napisałem o wyłączaniu trakcji

"no i TC (niestety)"



Wszystkie asysty poza (...) no i TC, powinny zostać wyłączone.
9 lis 2015 17:13
Kryspin, ja osobiście po kupnie swojej kierownicy, spędziłem cały jeden sezon w pewnej lidze ucząc się na niej ogarniać, kolejny sezon to był 2013 w GP2 u nas (kto nie zna przebiegu sezonu niech zajrzy w klasyfikację tamtego sezonu :P ). A od tamtego czasu po prostu wyrobiłem sobie skilla i teraz zbieram tego owoce :).
Dodane 9 listopada 2015 18:14:
Co do asyst, chętnie bym zobaczył różnice w czasach patrząc na stosowane asysty.
9 lis 2015 17:20
Maciej Młynek napisał(a):
Co do asyst, chętnie bym zobaczył różnice w czasach patrząc na stosowane asysty.


Ja na trakcji trace ok. 1 sekunde na okr. xDDD, więc nie wiem jakim cudem Ci co jezdzą na trakcji mają takie tempo jak ja :v ( Jestem aż tak słaby? :( )
Zmodyfikowane 9 lis 2015 17:21 przez Mateusz Majka.
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
24 °C
Tor:
35 °C
PIĄ
Deszcz
25 °C
SOB
Słonecznie
24 °C
NIE
Zachmurzenie
24 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 692 017

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.