8 lis 2015 23:27
FORUM
FORUM OGÓLNE

Konto usunięte
9 lis 2015 00:00
Mateusz Bogusz napisał(a):
Zgadzam się całkowicie, nie trzeba wiele w GT aby było ono atrakcyjne w naszej lidze. Sam miałem wiele pomysłów przed sezonem by uatrakcyjnić już ten II 2015 i prawie wszystko przepadło w czeluściach forum, nagadałem się i nikt tego nie przyjął choć była chęć i zainteresowanie kierowców tymi rozwiązaniami... Bardzo żałuję tego, że tak zostało to olane. Jeśli Mateusz ma czas szefować (jeśli Baroner już by nie chciał/nie mógł) to powinien się tym zająć, ja mogę mu pomagać, bardzo chętnie się tym zajmę.
I w pełni się zgadzam z Mateuszem Z., że powinny być nowe bolidy. Nie obchodzi mnie, że brzmią bardziej jak odkurzacz niż te obecne, których liga używa. Uważam, że bardziej ludzi mogą przyciągnąć świeże bolidy. Mocno zastanawiam się nad przejściem do F1 od I 2016 i bardzo bym chciał widzieć bolidy 2013-2015.
Maciej Cabała napisał(a):
HEHEHEHEHERBATA DOBRE!
A tak na serio to SRPL skończył się pare lat temu, teraz to jest siedlisko "wściekłych psów" gotowych pożreć Cię jeżeli postawisz nogę nie tam gdzie oni chcą (sory, takie mam odczucia przez zachowanie części osób tam..).
Dodane 8 listopada 2015 23:25:
GT dużo nie trzeba żeby było atrakcyjne, ale na pewno trzeba zrobić porządek z pomocami, bo F1 to jest tam gruuubą przesadą. A jak będzie potrzeba, lud i hołota będzie chciała i czas, to mogę kandydować na szefa GT.
simracing.pl czyli od profesjonalistów.
HEHEHEHEHERBATA DOBRE!

A tak na serio to SRPL skończył się pare lat temu, teraz to jest siedlisko "wściekłych psów" gotowych pożreć Cię jeżeli postawisz nogę nie tam gdzie oni chcą (sory, takie mam odczucia przez zachowanie części osób tam..).
Dodane 8 listopada 2015 23:25:
GT dużo nie trzeba żeby było atrakcyjne, ale na pewno trzeba zrobić porządek z pomocami, bo F1 to jest tam gruuubą przesadą. A jak będzie potrzeba, lud i hołota będzie chciała i czas, to mogę kandydować na szefa GT.
Zgadzam się całkowicie, nie trzeba wiele w GT aby było ono atrakcyjne w naszej lidze. Sam miałem wiele pomysłów przed sezonem by uatrakcyjnić już ten II 2015 i prawie wszystko przepadło w czeluściach forum, nagadałem się i nikt tego nie przyjął choć była chęć i zainteresowanie kierowców tymi rozwiązaniami... Bardzo żałuję tego, że tak zostało to olane. Jeśli Mateusz ma czas szefować (jeśli Baroner już by nie chciał/nie mógł) to powinien się tym zająć, ja mogę mu pomagać, bardzo chętnie się tym zajmę.
I w pełni się zgadzam z Mateuszem Z., że powinny być nowe bolidy. Nie obchodzi mnie, że brzmią bardziej jak odkurzacz niż te obecne, których liga używa. Uważam, że bardziej ludzi mogą przyciągnąć świeże bolidy. Mocno zastanawiam się nad przejściem do F1 od I 2016 i bardzo bym chciał widzieć bolidy 2013-2015.
Zmodyfikowane 9 lis 2015 00:04 przez Konto usunięte.
9 lis 2015 07:06
Mateusz Dąbrowski napisał(a):
Dla mnie jazda na torach jak Monako, Singapur czy nawet Melbourne to sama przyjemność a jak w F1 jest takie Nord to na samą myśl o tym odpuszczam sobie weekend.
Dokładnie
Dla mnie jazda na torach jak Monako, Singapur czy nawet Melbourne to sama przyjemność a jak w F1 jest takie Nord to na samą myśl o tym odpuszczam sobie weekend.
Dokładnie
9 lis 2015 08:25
Dokładnie bardziej uaktualnić F1 pod względem bolidów i torów. GP2 uważam nie wymaga zmian. GT też jest dla mnie ok.
9 lis 2015 08:38
Ja od siebie dodam że chyba trochę za duży nacisk kładziemy na ograniczenia setupów. Wiadomo, pozwala to zaoszczędzić czasu na testy przed GP, ale czy to w pewnym stopniu nie betonuje stawki? Na ustawieniach praktycznie nic nie da się teraz odrobić (niekoniecznie do czołówki, ale chociażby do środka stawki), wystarczy na testach ogarnąć sobie uniwersalnego seta i potem przez cały sezon jeździć, zmieniając jedynie docisk i długość przełożenia. A gdyby tak było trochę więcej możliwości, ktoś by przed jednym weekendem znalazł więcej czasu i może chociaż w ten jeden weekend mógłby coś zawojować. Oczywiście istnieje też ryzyko że Menel czy Mohito mogliby dużo bocić i być nieosiągalni.
Ale mam jeszcze inny punkt widzenia na tę sprawę. Przychodzi sobie jakiś koleś, sprawdza fizykę. Źle mu się jeździ, więc chce zmienić seta. A tam prawie nic. Pokombinował chwilę, dalej mu źle, więc odpuszcza. Po co ma się męczyć? To też może być jedna z przyczyn.
A jeśli chcemy takie małe różnice z szansami dla każdego to proponuję wyścig na owalu
Ale mam jeszcze inny punkt widzenia na tę sprawę. Przychodzi sobie jakiś koleś, sprawdza fizykę. Źle mu się jeździ, więc chce zmienić seta. A tam prawie nic. Pokombinował chwilę, dalej mu źle, więc odpuszcza. Po co ma się męczyć? To też może być jedna z przyczyn.
A jeśli chcemy takie małe różnice z szansami dla każdego to proponuję wyścig na owalu

9 lis 2015 09:10
Bari, odblokujemy to Menel z Mohito odskocza na 1,5 sek na okrazeniu.
9 lis 2015 09:33
Wrzucicie raporty z wyścigów?
9 lis 2015 09:43
Wrzucę popołudniu.
9 lis 2015 09:44
Ok dzięki!

9 lis 2015 09:50
aha... 4 osoby były na mecie wyścigu f1.. nieźle

NAJBLIŻSZE SESJE
GP Brazylii
Kwalifikacje | Zakończona |
Wyścig | Zakończona |
SERWERY

Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | ![]() |
Serwer egzaminacyjny | ![]() |
POGODA

Słonecznie
Powietrze:
24 °C
Tor:
35 °C
PIĄ

25 °C
SOB

24 °C
NIE

24 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII F1
Szef serii:
Pomocnicy:
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
04 | Marcel Pawiński | 316 |
05 | Dawid Czepiela | 269 |
06 | Maciej Wysmulski | 200 |
07 | Radosław Cupał | 189 |
08 | Wojciech Bobrowicz | 149 |
09 | Damian Wolkiewicz | 146 |
10 | Mateusz Majka | 142 |