FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
22 paź 2016 17:52
ZAPRASZAM DO MOJEJ LIGI
Zmodyfikowane 22 paź 2016 17:52 przez Bartłomiej Nowak.
22 paź 2016 17:54

Post został usunięty przez autora

22 paź 2016 17:55
Marcel Pawiński napisał(a):
Człowiek nie wchodzi jeden dzień i do nadrobienia 3. strony...


No jeszcze wyścigu nie było, a już mamy shitstorm.
22 paź 2016 17:56
NIE POLECAM
22 paź 2016 18:32
Dawid Czepiela napisał(a):


To jest autentycznie jeden z najlepszych filmików, jaki kiedykolwiek powstał z naszym udziałem <3
22 paź 2016 19:53
22 paź 2016 19:59


INBAAAAAA
22 paź 2016 20:30
Kurde czytanie tego forum jest naprawdę trudne jeden dzień zaległości i masę czytania. Jeden plus posta Woźniaka, że dowiedziałem się że jest takie coś jak "na zakręcie", Chciałbym się jednak ustosunkować do słów które padły na forum.
"Mateusz Ziubiński.
F1 Online jest ligą, która próbuje pozostać globalnym centrum simracingu, skupiającym w sobie ogromne stado bydła.
W stadzie nie ma jednostek, a jest tylko owe stado bydła. Podejście do kierowcy jest suche, bezuczuciowe.
Jedynym słusznym dobrem jest regulamin, który w sposób jasny w i <cenzura> precyzyjny wyznacza, co stado bydła może, czego nie.
Skargi bydło składa anonimowo, bo jak już wspomniałem, nikt na jednostki w stadzie nie patrzy. Gra zorganizowana jest w taki sposób,
żeby bydło było w stanie sobie poradzić, co jest ostatecznym strzałem w kolano całego przedsięwzięcia.

Łukasz Dams
Czyli problemem jest regulamin, który ma za zadanie traktować wszystkich równo? Jeśli wywalimy całą sekcję "Kary" i napiszemy tam tylko:
"Wszystkie sytuacje są przez administrację sprawdzane i odpowiednio oceniane", to dojdzie narzekanie na bliźniacze sytuacje,
w których to dwóch winowajców może otrzymać różne kary."

Jakby tu nie mówić, to przecież dochodziło do takich sytuacji. W drastycznej ilości przypadków, kierowca z topowej pozycji, podczas gdy atakuje konkurenta i "wywiezie" z toru bądź "uderzy" podczas ataku, to nie jest uznawany za winnego, wtedy nazywa się to fachową "obroną" pozycji, podczas gdy kierowca, który jest uznawany za "gorszego" bądź, tak jak w przypadku moim, nielubianego przez administracje. Jeśli ktoś nie wieży niech obejrzy "na zakręcie" odcinek 3, tak gdzieś od 0:30. Widać tam "ustaloną i przydzieloną mi metkę tego, który gra nieczysto", wystarczy tylko słowo chłopaki, że nie chcecie mnie w lidze i pozbędziecie się problemu. Jeździłem w ligach długodystansowych VEC, nawet 24h i nigdy, nikt nie zgłosił na mnie kary. Według mnie problemem są wasze komentarze, w których zawsze stawiacie mnie jako winnego czegokolwiek, to ośmiela moich przeciwników, którym się wydaje co by nie uczynili i tak wina będzie moja. Na początku poprzedniego sezonu ustaliłem, że co by się nie działo nie-zgłoszę na nikogo kary, jak do tej pory dotrzymałem słowa, mimo kilku spornych sytuacji z ostatnich wyścigów, w których miałem chęć zgłosić skargi, jednak zastanawiam się, czy był to rozsądny wybór by nie zgłaszać skarg, bo moi konkurenci zgłaszają na mnie kary bez żadnych skrupułów i to powoduje, że jestem uznawany za tego co powoduje problemy. Z jednej strony cieszy mnie to, że jeśli ktoś zobaczy mnie w lusterku, to ma kilo w "majtach", z drugiej jednak martwi to, że wasze komentarze w filmach, powodują to , iż wykonują oni w tych sytuacjach "dziwne" manewry, które powodują "problemy". Resumując co do sposobu rozwiązywania problemu kar za dane wykroczenie. Moim zdaniem po zgłoszeniu kary na kogokolwiek, dana osoba powinna mieć możliwość ustosunkowania się do danego zdarzenia. Dane zdarzenie powinna oceniać minimum 5 osobowa grupa sędziów, nie związanych w żaden sposób ze zdarzeniem. Oznacza to że sędziów może być więcej ale tylko 5 jest branych pod uwagę, nie są brane pod uwagę opinie sędziów uwikłanych w zdarzenie. W zgłoszonym zdarzeniu obwiniony ma24h na ustosunkowanie się, jeśli nie skorzysta z prawa zostaje winnym zgodnie z regulaminem.
Zmodyfikowane 22 paź 2016 20:53 przez Radosław Bogusz.
22 paź 2016 20:33
Poddałem się kilka stron temu.
Gdzieś widziałem natomiast bardzo dobre stwierdzenie - nowi kierowcy są <cenzura>owi, a ich mózgi nie dojrzały jeszcze na tyle by jeździć z innymi, respektującymi zasady kierowcami. Tak wyglądają realia, przynajmniej rF1.

Ktoś nawrzucał że odchodzą ponoć wartościowi kierowcy, pewnie dlatego że wydorośleli, może studiują, a może mają robotę, a co niektórzy rodzinę. Jest jeszcze kolejna opcja -> przeszli na inny sim, ewentualnie porzucili simracing. rFactor 2, iRacing itd. (AC nadaje się moim zdaniem tylko do samotnej jazdy, koniec i kropka).

W związku z powyższymi, prawdopodobnie nigdy już nie będzie takiego ruchu na polskiej scenie simracingu jak kiedyś (plus brak kubicomanii). Poza tym obecne fizyki F1 są co najmniej dziwne. Czasy MMG07, FSone09, ISR 2011 czy RFT 2012 odeszły, i chyba nie wrócą. Jeśli ktoś chce zatem zwiększyć zainteresowanie *godnych* ludzi, powinien postawić na rF2, w ostateczności AC (choć nie uważałbym to za dobry pomysł, plus większość contentu to płatne DLC. Ten wytwór niebyłby najgorszy na wyścigi w tygodniu).

Regulamin? A po co on nam? Nikogo nie zadowolisz i nie zawsze jest sprawiedliwy. Nie jest to najlepszy regulamin jaki widziałem ale lepszy taki niż wolna amerykanka interpretacji administratorów, albo jego całkowity brak. Wspomniana wcześniej liga WSL składa się z ludzi z rozumem, którym nic nie musisz tłumaczyć albo udowadniać, a tutaj panosi się niestety kilka delikwentów i (niestety) regulamin w tej kwestii jest do poprawy, gdyż nawet jeśli dana osoba zasługuje na stratę licencji, to licencji stracić nie może. Bo tak, albo interpretacja niby nie ta. Delikwenci ci do WSL nie pójdą, bo wiedzą że stamtąd wylecą od razu jeśli w ogóle będą mogli się tam wykazać.

Reklama rzeczywiście -> do poprawy. Była w sumie dyskusja kilka dni temu, że po co teraz tworzyć plakaty do wstawiania na grupe/y kierowców, bo się o nich zapomniało do tej pory. No po <cenzura>, wy<cenzura>ać to w<cenzura>u miej roboty. I mniej widzów na relacji. itd.

<prosi>
22 paź 2016 20:51
Zmiana na rf2 równa się z pomysłem Buttona o skrócenie wyścigów. Nikt nie ma pomysłu co i jak, to najlepiej zmienić na sztuczny, przeciętny symulator bez klimatu i chociażby optymalizacji bo przecież dzisiaj jazda na rf2 jest taka pro. Nie prościej zająć się regulaminem, licencjami i wzmocnić atrakcyjność F1 a osłabić GP2? Poszukać prawdziwych przyczyn złego stanu rzeczy. Wszystko obecnie jest przekombinowane, na siłe wprowadzane są idiotyczne pomysły... Myślicie, że rf2 coś zmieni? Dalej po wyścigu bedziemy wyczekiwac 500 skarg na jednego kierowce i modlić się o to, aby ktoś po 1200 odpale na torze stracił licencje <brawo>

Po ustawianiu stawki przez ulepszenia, po idiotycznych karach, po gównoburzach itp... po prostu odechciewa sie jeździć. I rf2 tego nie zmieni. Większość "dzieci simracingu", czy jak wolicie gorszy sort ma świetne sprzęty i zapewne chętnie przejdą na dwójke. Wniosek - odejdzie trochce biedniejszych, dojdzie kilku nowych, trzon zostanie, ale poziom przy obecnym kiepskim systemie funkcjonowania ligi pozostanie taki sam.

Przykładowo, za taką jazdę jak w Austin można byłoby się spodziewać ze 100 skarg od Szanownego Kierowcy za linie jazdy. Brawo regulamin <luzik>


P.S. Jako grafik proponowałbym zacząć od strony, bo ten twór rodem z poprzedniego wieku tylko straszy. Nie można zrobić lekkiego theme z dużą ilością grafik, przejrzystymi informacjami, takiego robiącego niezłe wrażenie?
Zmodyfikowane 22 paź 2016 20:58 przez Damian Wolkiewicz.
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
15 °C
Tor:
19 °C
NIE
Deszcz
21 °C
PON
Zachmurzenie
19 °C
WTO
Słonecznie
26 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
45 857 420

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.