FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
22 paź 2016 15:42
Dawid Czepiela napisał(a):
Grzegorz Brojak napisał(a):
Baro, ja oczywiście rozumiem kwestie blokowania udziału w serii, ale są pewne osoby, które nie zadowolą się P2 w generalce, a zdobycie mistrzostwa jest jedną z niewielu szans, bo później szans na powtórzenie wyczynu w serii F1 nie ma kompletnie, chyba że jest się Mohito i jeździ się w GP2, żeby dręczyć stawkę. 8-)
Dodane 22 października 2016 17:31:
P.S. Może zamiast odnoszenia się do F1, wspomniałbyś moje spektakularne statystyki w GT? xD


Chodzi o ten start do wyścigu z boksu i wyjazd z niego na 10. okrążeniu? XD


To też.
22 paź 2016 15:47
Grzegorz Brojak napisał(a):
Baro, ja oczywiście rozumiem kwestie blokowania udziału w serii, ale są pewne osoby, które nie zadowolą się P2 w generalce, a zdobycie mistrzostwa jest jedną z niewielu szans, bo później szans na powtórzenie wyczynu w serii F1 nie ma kompletnie, chyba że jest się Mohito i jeździ się w GP2, żeby dręczyć stawkę. 8-)


Jak ja byłem w GP2, to nie byłem tak samo szybki jak potem w F1 :P Na początku sezonu w GP2 nie wiedziałem, jak to się potoczy :P
22 paź 2016 16:37
Drodzy koledzy (i pozostali, którzy mnie <cenzura>ili) z F1 Online. Zostałem tutaj wywołany gdzieś (doszły mnie takie słuchy), więc chciałbym zabrać głos w sprawie śmierci waszej ligi xD

Możecie długo zastanawiać się, dlaczego WSL wróciło i dlaczego nasz powrót nie wygląda tak, jak sobie to zaplanowaliśmy. Staramy nie przejmować się rzeczywistością, ponieważ mamy plan na przyszłość, który może poprowadzić nas w ciekawym kierunku. Ale nie mogę tutaj o tym pisać, bo dostanę bana za reklamy, czy coś tam (o ile obejmuje to regulamin, hehe).

Powiem wam natomiast co jest problemem dzisiejszych lig simracingowych w Polsce. 4-6 lat temu simracing był w naszym kraju czymś globalnym. Jeżeli w ogóle można pokusić się o takie stwierdzenie w odniesieniu do grupy kilku tysięcy (?) osób ścigających się online. Wtedy wszelkie ligi internetowe musiały mieć to na uwadze i w taki sposób podchodzić do organizacji czegokolwiek. Nie można było traktować ludzi jako jednostek, a jedynie jako nieokrzesane stado bydła, które należało za wszelką cenę utrzymać w jarzmie. To pozwalało mieć gwarancję sukcesu.

Niestety czas ten minął (raczej) bezpowrotnie. Jesteśmy środowiskiem niszowym. Znaczna część simracerów (szczególnie tych, którym się wydaje, że są lepsi) przechodzą na inne symulatory (bo wydaje im się, że są lepsze). Nowego narybku na rynku jest bardzo mało, a do tego nie potrafi on jeździć. Dlaczego nie potrafi? Bo jak my zaczynaliśmy jeździć, większość "dzieciństwa" spędziliśmy na trenowaniu i budowaniu swojego charakteru kierowcy w wyścigach offline. Dopiero po tym jak nauczyliśmy się jeździć pojawiały się ligi internetowe, do których dołączaliśmy. Teraz tak nie jest. Ktoś zaczyna karierę od dołączenia do ligi. Na średnio zaawansowanym poziomie jaki panuje u was (załóżmy, że mówię o GT i F1) i u nas (w naszym skromnym <cenzura>niku) nie ma możliwości zebrać wymaganego doświadczenia do poważnej jazdy bez utraty licencji, przydzielenia do grupy hołoty itd itp. To poważny problem, który blokuje rozwój zarówno kierowców, jak i lig (bo nie ma w ligach kierowców).

Środowiska ligowe stały się bardzo kameralnymi grupami osób, z których część jest ze sobą zżyta, część nie. Z globalnego podejścia i próby okrzesania stada bydła należy przejść do personalnego podejścia do każdego z osobna. I tutaj dochodzimy powoli do sedna sprawy, co chciałem wam wyjaśnić.

F1 Online jest ligą, która próbuje pozostać globalnym centrum simracingu, skupiającym w sobie ogromne stado bydła. W stadzie nie ma jednostek, a jest tylko owe stado bydła. Podejście do kierowcy jest suche, bezuczuciowe. Jedynym słusznym dobrem jest regulamin, który w sposób jasny w i <cenzura> precyzyjny wyznacza, co stado bydła może, czego nie. Skargi bydło składa anonimowo, bo jak już wspomniałem, nikt na jednostki w stadzie nie patrzy. Gra zorganizowana jest w taki sposób, żeby bydło było w stanie sobie poradzić, co jest ostatecznym strzałem w kolano całego przedsięwzięcia.

Drodzy koledzy (i Ci, którzy mnie <cenzura>iają) z F1 Online - większość z was się z tym nie zgodzi, większość z was może potraktować mnie jak Woźniaka (który jest najbardziej po<cenzura>m człowiekiem z was wszystkich, ale w trudnych czasach chaosu tacy ludzie mają najwięcej racji) i powiedzieć, że paplam głupoty. Ale najważniejsze, co chciałem wam tutaj przedłożyć, to jedno krótkie sformułowanie - w dzisiejszych czasach simracingu liczy się człowiek, a nie regulamin. Jeżeli rozumiecie, co mam na myśli, bardzo z tego się cieszę.

Z serdecznymi pozdrowieniami i zaproszeniem do współpracy <cwaniak>
Mateusz Ziubiński,
jeden z grupy WSL, który "panoszył się" i "bóldupił" przez pewien okres czasu życia na obczyźnie w Waszej lidze
22 paź 2016 17:01
@ziubson!

Brawo, sam ostatnio byłem ofiarą reglaminu <bezradny>
22 paź 2016 17:08
Czyli problemem jest regulamin, który ma za zadanie traktować wszystkich równo? Jeśli wywalimy całą sekcję "Kary" i napiszemy tam tylko: "Wszystkie sytuacje są przez administrację sprawdzane i odpowiednio oceniane", to dojdzie narzekanie na bliźniacze sytuacje, w których to dwóch winowajców może otrzymać różne kary.
Zmodyfikowane 22 paź 2016 17:08 przez Łukasz Dams.
22 paź 2016 17:10
Łukasz Dams napisał(a):
Czyli problemem jest regulamin, który ma za zadanie traktować wszystkich równo? Jeśli wywalimy całą sekcję "Kary" i napiszemy tam tylko: "Wszystkie sytuacje są przez administrację sprawdzane i odpowiednio oceniane", to dojdzie narzekanie na bliźniacze sytuacje, w których to dwóch winowajców może otrzymać różne kary.

Dokładnie. Jedynym problemem jaki jest, to pojęcie CZOŁÓWKA i DOMINACJA. Po co nowy kierowca ma iść do F1 skoro nie ma tam szans na choćby pierwszą piątkę?
Zmodyfikowane 22 paź 2016 17:11 przez Radosław Cupał.
22 paź 2016 17:10
Łukasz Dams napisał(a):
Czyli problemem jest regulamin, który ma za zadanie traktować wszystkich równo? Jeśli wywalimy całą sekcję "Kary" i napiszemy tam tylko: "Wszystkie sytuacje ocenianie są przez administrację i odpowiednio oceniane", to dojdzie narzekanie na bliźniacze sytuacje, w których to dwóch winowajców może otrzymać różne kary.


Ale zobacz jak absurdalny on jest czasem. Gdy ja atakowałem Radka na ostatnim wyścigu, i schowałem sie za nim bo zrezygnowałem z wpychania się na tzw. chama, Mateusz za mną musiał uciekać zeby we mnie nie uderzyć, złozył skargę za "nieprzepisową obronę pozycji" i regulamin mu przyznał rację. <nerwus> <brawo>
22 paź 2016 17:11
Radosław Cupał napisał(a):
Łukasz Dams napisał(a):
Czyli problemem jest regulamin, który ma za zadanie traktować wszystkich równo? Jeśli wywalimy całą sekcję "Kary" i napiszemy tam tylko: "Wszystkie sytuacje ocenianie są sprawdzane przed administrację i odpowiednio oceniane", to dojdzie narzekanie na bliźniacze sytuacje, w których to dwóch winowajców może otrzymać różne kary.

Dokładnie. Jedynym problemem jaki jest, to pojęcie CZOŁÓWKA i DOMINACJA. Po co nowy kierowca ma iść do F1 skoro nie ma tam szans na choćby pierwszą piątkę?


Ba, nawet do 10-tki by się raczej mało kto załapał z GP2.
22 paź 2016 17:14
Tulenie i herbatka po każdym wyścigu dla wzmocnienia więzi ligowych i ludzkich. :]
22 paź 2016 17:15
Regulamin nie jest receptą. U nas regulaminu sam nie znam, jest, bo musi określać podstawowe reguły. Po 3 wyścigach nie została złożona ani jedna skarga, nikt nie miał do nikogo pretensji. Powtarzam - liczą się ludzie.
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
15 °C
Tor:
15 °C
NIE
Deszcz
21 °C
PON
Zachmurzenie
19 °C
WTO
Słonecznie
26 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
45 858 901

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.