FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
1 gru 2011 15:30
Hmm, Automat w GP2 na następny sezon to według mnie kiepski pomysł.
Po długich rozmowach z egzaminatorem Jasiną, wiem że zdaje wiele nazwijmy ich nupków, którzy według mojej opinii (miałem okazję parę razy takowych pooglądać) stwarzają zagrożenie na pustym torze. Póki co ten manual jest jeszcze wyznacznikiem tego że ktoś się nadaje do ligi na jak narazie wysokim poziomie. Bo kto ma chodźby ksztę umiejętności może nauczyć się jeździć na manualu. Przykładów specjalnie nie mam, ale nie sięgając daleko, takim przykładem 100% jestem ja. Do tej pory jeździłem w ligach z automatem włączonym i korzystałem z tego udogodnienia. Do ligi zapisałem się i około 30 minut przed zdawaniem licencji wykręciłem parę kółek na manualu i to wystarczyło by zdać licencję. Łatwo, szybko ? Przynajmniej na klawiaturze tak.

Reasumując, bez manuala w GP2 może być naprawdę wielki syf a moje słowa mogą zostać zacytowane pod koniec sezonu, kiedy w GP2 będą panować ludzie którzy zdali licencję tylko dzięki automatowi, a na wyścigu połowa stawki będzie kończyć tak jak na Belgii przez Bayteta (bez obrazy dla wcześniej wymienionego).

Wtedy to podejrzewam że każdy z nas zamieniłby się w Neila chodźby tego którego ujrzeliśmy po GP Węgier.

Wyobrażacie sobie że taki krzysiek_aleks zda licencję tylko dzięki automacie ? Bez obrazy dla Ciebie, ale ja widziałem jak on jeździ w innych ligach w wyścigach i jak blokuje w kwalifikacjach. Przykro mi ale takich jest w bród.

W związku z tym mam 2 propozycje:
a) Nie rezygnować z tego zakazu,
b) Zaostrzyć i to bardzo, warunki zdawania licencji.

Proszę o przeczytanie tego, szczególnie Ciebie Rafiku.
Dodane 01.12.11 16:31:
Powyższy post nie miał na celu nikogo obrazić oraz urazić, jeśli jednak do tego doprowadziłem to przepraszam.
1 gru 2011 15:33
SVettel napisał(a):
Hmm, Automat w GP2 na następny sezon to według mnie kiepski pomysł.
Po długich rozmowach z egzaminatorem Jasiną, wiem że zdaje wiele nazwijmy ich nupków, którzy według mojej opinii (miałem okazję parę razy takowych pooglądać) stwarzają zagrożenie na pustym torze. Póki co ten manual jest jeszcze wyznacznikiem tego że ktoś się nadaje do ligi na jak narazie wysokim poziomie. Bo kto ma chodźby ksztę umiejętności może nauczyć się jeździć na manualu. Przykładów specjalnie nie mam, ale nie sięgając daleko, takim przykładem 100% jestem ja. Do tej pory jeździłem w ligach z automatem włączonym i korzystałem z tego udogodnienia. Do ligi zapisałem się i około 30 minut przed zdawaniem licencji wykręciłem parę kółek na manualu i to wystarczyło by zdać licencję. Łatwo, szybko ? Przynajmniej na klawiaturze tak.

Reasumując, bez manuala w GP2 może być naprawdę wielki syf a moje słowa mogą zostać zacytowane pod koniec sezonu, kiedy w GP2 będą panować ludzie którzy zdali licencję tylko dzięki automatowi, a na wyścigu połowa stawki będzie kończyć tak jak na Belgii przez Bayteta (bez obrazy dla wcześniej wymienionego).

Wtedy to podejrzewam że każdy z nas zamieniłby się w Neila chodźby tego którego ujrzeliśmy po GP Węgier.

Wyobrażacie sobie że taki krzysiek_aleks zda licencję tylko dzięki automacie ? Bez obrazy dla Ciebie, ale ja widziałem jak on jeździ w innych ligach w wyścigach i jak blokuje w kwalifikacjach. Przykro mi ale takich jest w bród.

W związku z tym mam 2 propozycje:
a) Nie rezygnować z tego zakazu,
b) Zaostrzyć i to bardzo, warunki zdawania licencji.

Proszę o przeczytanie tego, szczególnie Ciebie Rafiku.
Dodane 01.12.11 16:31:
Powyższy post nie miał na celu nikogo obrazić oraz urazić, jeśli jednak do tego doprowadziłem to przepraszam.



Jest taki dział błędy i pomysły
1 gru 2011 15:38
SVettel napisał(a):
Hmm, Automat w GP2 na następny sezon to według mnie kiepski pomysł.
Po długich rozmowach z egzaminatorem Jasiną, wiem że zdaje wiele nazwijmy ich nupków, którzy według mojej opinii (miałem okazję parę razy takowych pooglądać) stwarzają zagrożenie na pustym torze. Póki co ten manual jest jeszcze wyznacznikiem tego że ktoś się nadaje do ligi na jak narazie wysokim poziomie. Bo kto ma chodźby ksztę umiejętności może nauczyć się jeździć na manualu. Przykładów specjalnie nie mam, ale nie sięgając daleko, takim przykładem 100% jestem ja. Do tej pory jeździłem w ligach z automatem włączonym i korzystałem z tego udogodnienia. Do ligi zapisałem się i około 30 minut przed zdawaniem licencji wykręciłem parę kółek na manualu i to wystarczyło by zdać licencję. Łatwo, szybko ? Przynajmniej na klawiaturze tak.

Reasumując, bez manuala w GP2 może być naprawdę wielki syf a moje słowa mogą zostać zacytowane pod koniec sezonu, kiedy w GP2 będą panować ludzie którzy zdali licencję tylko dzięki automatowi, a na wyścigu połowa stawki będzie kończyć tak jak na Belgii przez Bayteta (bez obrazy dla wcześniej wymienionego).

Wtedy to podejrzewam że każdy z nas zamieniłby się w Neila chodźby tego którego ujrzeliśmy po GP Węgier.

Wyobrażacie sobie że taki krzysiek_aleks zda licencję tylko dzięki automacie ? Bez obrazy dla Ciebie, ale ja widziałem jak on jeździ w innych ligach w wyścigach i jak blokuje w kwalifikacjach. Przykro mi ale takich jest w bród.

W związku z tym mam 2 propozycje:
a) Nie rezygnować z tego zakazu,
b) Zaostrzyć i to bardzo, warunki zdawania licencji.

Proszę o przeczytanie tego, szczególnie Ciebie Rafiku.
Dodane 01.12.11 16:31:
Powyższy post nie miał na celu nikogo obrazić oraz urazić, jeśli jednak do tego doprowadziłem to przepraszam.

To włączyli automat?! To kurde może zdam!
1 gru 2011 15:39
Crafter, jest też coś takiego jak kółko do przewijania na myszce, więc nie cytuj takiej długiej wypowiedzi, żeby napisać 6 słów...

Zgadzam się w pełni z SVettelem.
1 gru 2011 15:39
Pesymista: Żeby czasem...
1 gru 2011 15:40
Rafik napisał(a):
Nasri napisał(a):
Wlazly napisał(a):
Nie mówiąc nic to należy Ci się kara


Ostatnio Mistrz jezdzil w Force India i nie dostal kary :)

Ostatnio Baytet też nie dostał kary za rozwalenie pół stawki, czyli to jest dozwolone tak?


Jak widać jest, bo w każdej porządnej lidze admin nie dopuściłby, żeby taki incydent pozostał bez kary.
Dodane 01.12.11 16:41:
Krzysiek, kolejny co myśli, że musi cytować, bo ślepi są inni. :|
1 gru 2011 15:48
Sama skrzyna bíegow nie swiadczy o poziomie kierowcy, moim zdaniem przywrocenie automata to bardzo dobry pomysl z pewnoscia liga przyciagnie wtedy nowych kierowcow, zreszta zdecydowanie zmniejszyla sie tez liczba zdawajacych co nie wplywa zbyt korzystnie na budzet ligi oraz rywalizacje z jak najwieksza liczba kierowcow
1 gru 2011 15:49
Wolałbym jakość, a nie ilość...
1 gru 2011 15:49

Post został usunięty

1 gru 2011 15:49

Post został usunięty przez autora

NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
16 °C
Tor:
16 °C
PON
Deszcz
17 °C
WTO
Częściowe zachmurzenie
23 °C
ŚRO
Słonecznie
25 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
47 083 388

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.