FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT

Seria F1
Sprawy organizacyjne

Propozycje

FORUM TEMATYCZNE
15 gru 2012 17:09
Jeżeli rzeczywiście chcecie zmian fizyki F1, to możemy to jeszcze zrobić, ale tylko za zgodą przynajmniej 7 zespołów F1. Zgodę należy wyrażać poprzez prośbę wysłaną z konta zespołu do Administracji serii F1 o zmianę fizyki w serii F1.
Dodane 12 kwietnia 2013 17:08:
Dawid Kuszel napisał(a):
Regulamin posiada coraz więcej dziur, które próbujesz usprawiedliwiać innymi punktami na siłę. Starasz się zrobić zbyt dokładny regulamin co daje efekt odwrotny. Zamiast karać za wszystkie rzeczy, które nie powinny się zdarzyć administrator (przyznający kary) musi szukać w regulaminie odpowiedniego punktu i w przypadku jego braku nie powinien naciągać.

Proponuję dodać 10 min do treningów (olać warm up) a na kwalifikacje nie przerzucać tych serii tyle, tylko odliczać 10 min z treningu. Bardziej intuicyjne - łatwiejsze. Przed wyścigiem normalny warm up.

Nie traktuj tych, którzy się Tobie sprzeciwiają z góry. Popełniłeś bład? Napraw go przed lub po sezonie. Jesteśmy tu po to by jeździć. Wszyscy zapoznali się przed sezonem z kalendarzem, z punktacją, z zespołami. Zaakceptowali to w każdej serii, którą sobie wybrali, a teraz powstają ciągłe zmiany. Konieczne było, abyśmy wrócili do prawdziwych malowań. Sezon dostał resetu, więc problemu nie było. Teraz zmiana punktacji. Co dalej? Może usuńmy ulepszenia? To nic, że zespoły wydawały kasę. Albo zmieńmy moda. Z F1 na WTCC.

Przeniosłem to tutaj i zaraz odpowiem.
Dodane 12 kwietnia 2013 17:19:
Regulamin posiada coraz więcej dziur, które próbujesz usprawiedliwiać innymi punktami na siłę.

To nie jest prawda. Dziur jest coraz mniej.
Proponuję dodać 10 min do treningów (olać warm up) a na kwalifikacje nie przerzucać tych serii tyle, tylko odliczać 10 min z treningu. Bardziej intuicyjne - łatwiejsze. Przed wyścigiem normalny warm up.

To jest całkiem sensowna propozycja. Ale to będzie znacznie ważniejsza zmiana niż nowa punktacja, która wg Ciebie jest fatalnym pomysłem.
NNie traktuj tych, którzy się Tobie sprzeciwiają z góry. Popełniłeś bład? Napraw go przed lub po sezonie. Jesteśmy tu po to by jeździć. Wszyscy zapoznali się przed sezonem z kalendarzem, z punktacją, z zespołami. Zaakceptowali to w każdej serii, którą sobie wybrali, a teraz powstają ciągłe zmiany. Konieczne było, abyśmy wrócili do prawdziwych malowań. Sezon dostał resetu, więc problemu nie było. Teraz zmiana punktacji. Co dalej? Może usuńmy ulepszenia? To nic, że zespoły wydawały kasę. Albo zmieńmy moda. Z F1 na WTCC.

Mamy tolerować poważne problemy tylko z powodu przyzwyczajeń?
12 kwi 2013 15:31
Dobra. Regulamin ma coraz mniej dziur, ale z każdym dniem coraz więcej się ich znajduje i nie nadążasz ich łatać

Propozycja powinna zostać odrzucona bądź wprowadzona po tym sezonie.
Zmiana punktacji to dla mnie dalej głupi pomysł. Nie wiem jaki był z nią problem.

Co do ostatniego Twojego pytania (nie lubię bawić się w to wasze kopiowanie)...
Nie, nie mamy tolerować, bo wtedy Clemson by dalej tutaj jeździł. Ale gdybym dalej był szefem, to ten weekend który jest teraz nie pasowałby mi kompletnie na prowadzenie serii. Więc według Ciebie powinienem zmienić kalendarz, bo po co kierowcy mają się przyzwyczajać.
Są rzeczy, które powinny się nie zmieniać, a są takie które można ruszać nawet teraz. W trakcie sezonu można dopracowywać fizykę, bo w dużej mierze zależy ona od toru. W Australii jechałem na podsterownym secie, teraz tak już nie da rady kręcić dobrych czasów, a gdy pójdę sobie na singlu pojeździć na australii to dalej jest dobre tempo na tej podsterowności.
12 kwi 2013 15:47
Ja robię kary i zapisuje sobie wszystkie luki, które znajduje, żeby później je poprawić, więc wiem, że z regulaminem jest znacznie lepiej niż dawniej i będzie jeszcze lepiej.

Problem z punktacją polegał na tym, że niektóre serie (głównie PSC i DTM) były bardzo narażone na gości, czyli kierowców z pozostałych serii, którzy sporadycznie uczęszczali w wyścigach wpływając na różnice punktowe w czołówce. Po zmianie punktacji niekorzystne na sprawiedliwość rywalizacji efekty tego problemu są bardzo ograniczone.

W przypadku DTM uznałem, że problem jest na tyle poważny, że mimo wymienionych przez Ciebie przeciwwskazań, warto było zmienić punktację.
12 kwi 2013 15:53
Rafał Cupał napisał(a):
Ja robię kary i zapisuje sobie wszystkie luki, które znajduje, żeby później je poprawić, więc wiem, że z regulaminem jest znacznie lepiej niż dawniej i będzie jeszcze lepiej.

Problem z punktacją polegał na tym, że niektóre serie (głównie PSC i DTM) były bardzo narażone na gości, czyli kierowców z pozostałych serii, którzy sporadycznie uczęszczali w wyścigach wpływając na różnice punktowe w czołówce. Po zmianie punktacji niekorzystne na sprawiedliwość rywalizacji efekty tego problemu są bardzo ograniczone.

W przypadku DTM uznałem, że problem jest na tyle poważny, że mimo wymienionych przez Ciebie przeciwwskazań, warto było zmienić punktację.

Oczywiście uznałeś sam bo po co pytać się kierowców jeżdżących w danej serii?
12 kwi 2013 15:57
Przecież pytałem wszystkich kierowców?
12 kwi 2013 16:08
No pokaż mi to na forum.
12 kwi 2013 16:15
:D Już nie długo kary, newsy, typer i kasa za niego :-)
12 kwi 2013 16:17
Dawid Bęgier napisał(a):
:D Już nie długo kary, newsy, typer i kasa za niego :-)

Po co Ty tu to piszesz? Rafik, w tym co wysłałeś, wypowiedziało się 5 osób, a reszta to spam... ZA<cenzura>ISTA DEMOKRACJA
12 kwi 2013 16:20
Pytałem o zdanie kierowców, a nie przeprowadziłem głosowania, w którym głosy zależne byłyby od tego, komu bardziej odpowiadają zmiany do ich wyników. Zresztą już mówiłem o tym wcześniej, więc koniec tego tematu.
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
16 °C
Tor:
16 °C
PIĄ
Zachmurzenie
20 °C
SOB
Deszcz
22 °C
NIE
Częściowe zachmurzenie
25 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 246 900

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.