15 gru 2012 17:09
Jeżeli rzeczywiście chcecie zmian fizyki F1, to możemy to jeszcze zrobić, ale tylko za zgodą przynajmniej 7 zespołów F1. Zgodę należy wyrażać poprzez prośbę wysłaną z konta zespołu do Administracji serii F1 o zmianę fizyki w serii F1.
Dodane 12 kwietnia 2013 17:08:
Dawid Kuszel napisał(a):
Przeniosłem to tutaj i zaraz odpowiem.
Dodane 12 kwietnia 2013 17:19:
To nie jest prawda. Dziur jest coraz mniej.
To jest całkiem sensowna propozycja. Ale to będzie znacznie ważniejsza zmiana niż nowa punktacja, która wg Ciebie jest fatalnym pomysłem.
Mamy tolerować poważne problemy tylko z powodu przyzwyczajeń?
Dodane 12 kwietnia 2013 17:08:
Dawid Kuszel napisał(a):
Regulamin posiada coraz więcej dziur, które próbujesz usprawiedliwiać innymi punktami na siłę. Starasz się zrobić zbyt dokładny regulamin co daje efekt odwrotny. Zamiast karać za wszystkie rzeczy, które nie powinny się zdarzyć administrator (przyznający kary) musi szukać w regulaminie odpowiedniego punktu i w przypadku jego braku nie powinien naciągać.
Proponuję dodać 10 min do treningów (olać warm up) a na kwalifikacje nie przerzucać tych serii tyle, tylko odliczać 10 min z treningu. Bardziej intuicyjne - łatwiejsze. Przed wyścigiem normalny warm up.
Nie traktuj tych, którzy się Tobie sprzeciwiają z góry. Popełniłeś bład? Napraw go przed lub po sezonie. Jesteśmy tu po to by jeździć. Wszyscy zapoznali się przed sezonem z kalendarzem, z punktacją, z zespołami. Zaakceptowali to w każdej serii, którą sobie wybrali, a teraz powstają ciągłe zmiany. Konieczne było, abyśmy wrócili do prawdziwych malowań. Sezon dostał resetu, więc problemu nie było. Teraz zmiana punktacji. Co dalej? Może usuńmy ulepszenia? To nic, że zespoły wydawały kasę. Albo zmieńmy moda. Z F1 na WTCC.
Proponuję dodać 10 min do treningów (olać warm up) a na kwalifikacje nie przerzucać tych serii tyle, tylko odliczać 10 min z treningu. Bardziej intuicyjne - łatwiejsze. Przed wyścigiem normalny warm up.
Nie traktuj tych, którzy się Tobie sprzeciwiają z góry. Popełniłeś bład? Napraw go przed lub po sezonie. Jesteśmy tu po to by jeździć. Wszyscy zapoznali się przed sezonem z kalendarzem, z punktacją, z zespołami. Zaakceptowali to w każdej serii, którą sobie wybrali, a teraz powstają ciągłe zmiany. Konieczne było, abyśmy wrócili do prawdziwych malowań. Sezon dostał resetu, więc problemu nie było. Teraz zmiana punktacji. Co dalej? Może usuńmy ulepszenia? To nic, że zespoły wydawały kasę. Albo zmieńmy moda. Z F1 na WTCC.
Przeniosłem to tutaj i zaraz odpowiem.
Dodane 12 kwietnia 2013 17:19:
Regulamin posiada coraz więcej dziur, które próbujesz usprawiedliwiać innymi punktami na siłę.
To nie jest prawda. Dziur jest coraz mniej.
Proponuję dodać 10 min do treningów (olać warm up) a na kwalifikacje nie przerzucać tych serii tyle, tylko odliczać 10 min z treningu. Bardziej intuicyjne - łatwiejsze. Przed wyścigiem normalny warm up.
To jest całkiem sensowna propozycja. Ale to będzie znacznie ważniejsza zmiana niż nowa punktacja, która wg Ciebie jest fatalnym pomysłem.
NNie traktuj tych, którzy się Tobie sprzeciwiają z góry. Popełniłeś bład? Napraw go przed lub po sezonie. Jesteśmy tu po to by jeździć. Wszyscy zapoznali się przed sezonem z kalendarzem, z punktacją, z zespołami. Zaakceptowali to w każdej serii, którą sobie wybrali, a teraz powstają ciągłe zmiany. Konieczne było, abyśmy wrócili do prawdziwych malowań. Sezon dostał resetu, więc problemu nie było. Teraz zmiana punktacji. Co dalej? Może usuńmy ulepszenia? To nic, że zespoły wydawały kasę. Albo zmieńmy moda. Z F1 na WTCC.
Mamy tolerować poważne problemy tylko z powodu przyzwyczajeń?