FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT

Wszystkie serie
Regulamin

Pytania

FORUM TEMATYCZNE
13 lis 2015 15:40
Równie dobrze można to porównać do realnego egzaminu na prawko, gdy jedziesz cały egzamin bez błędów karygodnych, ale jednak na końcu i tak nie zdajesz, gdyż egzaminator uznał, że nie jechałeś w poprawny sposób. (mój kolega miał właśnie taki przypadek)
Konto usunięte
18 mar 2016 07:32
Prosze o ponowne rozpatrzenie 2 skar z moim udzialem.
1) 21:51 - zawodnik za mna przestrzeliwuje hamowanie ale pomimo tego ja musze mu zostawic miejsce po wew i zostaje uznany winnym.
2) 23:22 - zawodnik wiliamsa popelnia blad za wczesnie hamuje. Ja jeszcze przed apexem zrownuje sie z nim. Dochodzi do kontaktu gdyz nie zostawil mi miejsca zgodnie punktem 15.2 regulaminu.
18 mar 2016 16:47
Przemysław Majtyka - 00:21:51 - 15.2

Sytuacja bardzo klarowna - wyraźne złamanie reguły określonej w punkcie 15.2. Przestrzelenie hamowania po pierwsze nie jest określone jako wyjątek od tej reguły, po drugie gdyby było, to ja nie oceniłbym tego jago "przestrzelenie" hamowania, tylko co najwyżej lekkie opóźnienie w celu wyprzedzenia. Jeżeli chodzi o moją subiektywną ocenę, to uważam, że w tej sytuacji punkt 15.2 spełnia swoją funkcję i kara jest zasłużona, bo czasu na reakcję było wystarczająco dużo.

Przemysław Majtyka - 00:23:22 - 12.3

W momencie kolizji samochód Radka znajduje się z przodu i nie łamie żadnego punktu dotyczącego zachowania na torze (również 15.2 - ilość miejsca jest wystarczająca). Pozostają więc dwa warunki określone przez punkt 12.2, które mogą Ciebie "uniewinnić". Pierwszy z nich: "nie był w stanie uniknąć kolizji z powodu utraty kontroli nad samochodem w wyniku innej kolizji, której nie był sprawcą" - nie spełniony. Drugi: "drugi uczestnik gwałtownie zmienił tor jazdy, wykonał manewr lub w wyniku własnego błędu lub innej kolizji przemieścił się w taki sposób, że rozważany uczestnik kolizji nie był w stanie jej uniknąć." Moja ocena jest taka, że Radek nie popełnił tutaj żadnego błędu, zahamował do zakrętu w optymalnym miejscu i jego jazda w danym momencie była całkowicie przewidywalna. Dlatego uznaję, że ten warunek również nie został spełniony, więc należy się kara za spowodowanie kolizji.
23 mar 2017 19:05
Zawodnik stoi na środku toru poza optymalną linią jazdy. Wraca na optymalną linię, a nadjeżdzają inne pojazdy. Jak mam złożyć skargę skoro kolizji nie ma, bo dzięki uwadze kierowcy nie dochodzi, skoro powrót na tor jest jedyną możliwą, pasującą opcją, a jest zła?
Zmodyfikowane 23 mar 2017 19:05 przez Dawid Czepiela.
24 mar 2017 07:30
Nie jest jedyną, do tej sytuacji pasusuje punkt 15.18.
25 mar 2017 06:31
Rafał Cupał napisał(a):
Nie jest jedyną, do tej sytuacji pasusuje punkt 15.18.


A w skargach jak to się nazywa?
26 mar 2017 17:15
Wygląda na to, że nie dodałem tego punktu do skarg. Już to naprawiłem.
29 mar 2017 19:11
Rafał Cupał napisał(a):
Wygląda na to, że nie dodałem tego punktu do skarg. Już to naprawiłem.


No i dziękuję :) Może przydać się komuś na przyszłość
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
19 °C
Tor:
28 °C
PIĄ
Słonecznie
26 °C
SOB
Deszcz
23 °C
NIE
Zachmurzenie
19 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 215 926

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.