Długie powinny być newsy z wyścigów szczegółowo opisujące jak najwięcej wydarzeń na torze. Newsów z padoku już dawno przestałem czytać, bo po ich tytule wszystko wiadomo. Jako kończy się on "?", to znaczy, że jest to plota i w rozwinięciu znajdę tylko osobiste dywagacje autora. Każdych innych nie czytam, bo niezbędne informacje znajdę w samym tytule, co oznacza, że reszta jest zbędna.
Dodane 13 lutego 2013 11:10:Zmiana szefa zespołu Shell Engineering Team
Zmienić to na: "Maciej Młynek nowym szefem Shell Engineering Team" i rozwinięcie jest niepotrzebne, bo wszystko co potrzebne o tej wiadomości zawarte jest w tytule.
Dodane 13 lutego 2013 11:12:Powtórzę, bo obawiam się możesz to, Rafik, przeoczyć. Nie mówię, że wszystkie newsy z padoku są złe. Te z wywiadami i osobistymi przemyśleniami autora są w porządku. Cała reszta, którą można streścić w jednym/dwóch zdaniach jest do rzyci.
Dodane 13 lutego 2013 11:14:No i ten pasek uwolniłby cię od wyjaśniania na forum, dlaczego serwery są wyłączone. Mógłby również na szybko przedstawiać zwycięzców kwalifikacji i wyścigów.