FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT
FORUM TEMATYCZNE
10 lut 2013 11:17
2. Pomysł to nic innego jak payDriverzy :P i to fajny pomysł i mogło by być coś takiego (o ile już nie jest) żeby ktoś mógł jechać w wyścigu musiał by zrobić np 30 kółek pomiarowych (liczyły by się te też z kwali :D)
10 lut 2013 11:40
1 pomysl nie podoba mi sie za bardzo
10 lut 2013 11:49
Dawid Ostój napisał(a):
2. Pomysł to nic innego jak payDriverzy :P i to fajny pomysł i mogło by być coś takiego (o ile już nie jest) żeby ktoś mógł jechać w wyścigu musiał by zrobić np 30 kółek pomiarowych (liczyły by się te też z kwali :D)

Paydriverzy już są.
10 lut 2013 16:39
Co do 2 pomysłu, to z tego co wiem, to przez ostatnie 2 sezony Rafik dążył do tego żeby były coraz mniejsze różnice w stawce poprzez ulepszenia i liczyła się bardziej walka niż ulepszenia. A pomysł ze sponsorami znowu to rozciągnie. Mówisz że im lepsze wyniki, czyli im lepszy gracz, tym lepszy sponsor, czyli tym więcej kasy. Czyli sumując, że oprócz dobrego kierowcy, jeszcze byłby dobry sponsor, który dawał dużo kasy i pojawiałaby się dodatkowa różnica poprzez ulepszenia.
10 lut 2013 16:46
Dlatego napisałem na końcu że można to zrobić w drugą stronę żeby nowi i słabsi kierowcy mieli większe szansę na angaż w jakimś zespole<ok>
11 lut 2013 15:25
Rafik mam propozycję aby klikając na profil gracza dodać opcję "zaproponuj kontrakt" obok wiadomości i przelewu. Zazwyczaj zapominam że nie ma tego ( na starej stronię chyba tak ) i tak robię.
13 lut 2013 09:40
Gdzie jest ankieta na stronie głównej? Jest tyle rzeczy, których opinii potrzeba od innych użytkowników, a systemu, który by to umożliwiał brak. (własne kaski, zużycia opon, kary wagowe, zdetronizowanie głównego admina i wiele innych).
Dodane 13 lutego 2013 10:56:
Newsy z padoku to straszny niewypał. Nie wszystkie informacje da się przedstawić w formie kilkunastu rozciągniętych zdań. Wygląda to, jakby ich autor na siłę je pisał. Do newsów z padoku powinny zaliczać się te wydarzenia, których na prawdę nie da się streścić w formie kilku zdań (np. wywiady, przewidywane składy, przemyślenia autora na temat poszczególnych zawodników). Natomiast niespodziewane transfery, zmiany nazw zespołów itd. powinny mieć formę "Breaking news" i występować w postaci paska umieszczonego gdzieś na stronie głównej, nawet nad newsem (głównym). Tam też znajdować się będą (KRÓTKIE) wiadomości od administracji (typu: "zmiany w regulaminie, szczegóły na tematycznym); informacje o sesjach, pracach na serwerach i innych tego rodzaju, których rozciąganie w newsach nie wygląda najlepiej. W przypadku jakieś super ważnej lub niespodziewanej wiadomości tło tego paska zmieniłoby się na czerwony. Tak jak jest to na TVN24. Włączając ten kanał da razu rzucają się w oczy najważniejsze informacje ze świata. Dawno temu zrobiłem to na stronie przedfuzyjnej OL i każdy użytkownik wchodząc na stronie, od razu widział co się dzieje w lidze.
13 lut 2013 10:02
Coś nie pasuje co do długości newsów?
13 lut 2013 10:08
Długie powinny być newsy z wyścigów szczegółowo opisujące jak najwięcej wydarzeń na torze. Newsów z padoku już dawno przestałem czytać, bo po ich tytule wszystko wiadomo. Jako kończy się on "?", to znaczy, że jest to plota i w rozwinięciu znajdę tylko osobiste dywagacje autora. Każdych innych nie czytam, bo niezbędne informacje znajdę w samym tytule, co oznacza, że reszta jest zbędna.
Dodane 13 lutego 2013 11:10:
Zmiana szefa zespołu Shell Engineering Team
Zmienić to na: "Maciej Młynek nowym szefem Shell Engineering Team" i rozwinięcie jest niepotrzebne, bo wszystko co potrzebne o tej wiadomości zawarte jest w tytule.
Dodane 13 lutego 2013 11:12:
Powtórzę, bo obawiam się możesz to, Rafik, przeoczyć. Nie mówię, że wszystkie newsy z padoku są złe. Te z wywiadami i osobistymi przemyśleniami autora są w porządku. Cała reszta, którą można streścić w jednym/dwóch zdaniach jest do rzyci.
Dodane 13 lutego 2013 11:14:
No i ten pasek uwolniłby cię od wyjaśniania na forum, dlaczego serwery są wyłączone. Mógłby również na szybko przedstawiać zwycięzców kwalifikacji i wyścigów.
13 lut 2013 10:18
Dzięki za opinie o mojej pracy.


"Maciej Młynek nowym szefem Shell Engineering Team"
To by się pewno nie zmieściło w pasku i Rafik dostałby furii.
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
22 °C
Tor:
33 °C
NIE
Deszcz
22 °C
PON
Zachmurzenie
21 °C
WTO
Deszcz
21 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 968 759

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.