Tak sobie myślałem i wpadłem na dwa pomysły, może się spodobają
1.W tej chwili do zakupu ulepszenia wystarczą pieniądze.
Wymyśliłem pewne rozwiązanie które wymagało by więcej zaangażowania (i dało by większy sens posiadaniu kierowców rezerwowych).
Mianowicie uzależnić możliwość zakupu danego ulepszenia nie tylko od pieniędzy ale i od przejechanych okrążeń.
W tygodniu przed wyścigiem odbywały by się oficjalne godzinne testy które premiowane by były Punktami Rozwoju (dalej zwane PR).
Powiedzmy że za okrążenie (Pomiarowe) było by 2 PR.
Części miały by oprócz ceny podane wartości PR potrzebne do ich odblokowania, oczywiście im wyższy poziom tym więcej punktów PR było by potrzebnych do zakupu części.
To tak na razie ogólnikowy pomysł
Pomysł numer 2
Kwestia finansowa , może wzorem prawdziwych wyścigów wprowadzić sponsorów?, W zależności od wyników gracza dostawał by on dostęp do coraz lepszych sponsorów którzy zasilali by budżet (i tutaj do ustalenia czy gracza czy zespołu) określoną ilością gotówki co tydzień.
Po podpisaniu umowy z którymś zespołem indywidualny sponsor mógł by się znaleźć na samochodzie zespołu.
Wtedy można by zmniejszyć np nagrody za wyścigi bo zespoły miały by cotygodniowy zastrzyk gotówki.
Można to też zrobić tak jak w F1 ... im słabszy kierowca tym więcej jego sponsor do budżetu zespołu dokłada

Chociaż to mogło by być pomocne dla nowych kierowców którzy mają problem ze znalezieniem sobie miejsca w jakiejś serii