18 lis 2014 13:28
Alternatywne rozwiązanie: zamiast przycisku "Spam" zrobić listę rozwijaną, za pomocą której będzie można przypisać skardze jedną z następujących kategorii:
- Poprawna (domyślnie),
- Brak kary (czyli incydent został poprawnie zgłoszony, ale w wyniku dokładnej analizy i oceny administratora, nie została nałożona kara),
- Błędna (najprawdopodobniej w wyniku pomyłki autora skargi),
- Absurdalna (wiadomo).
Na podstawie tego wykonywane byłby automatycznie czynności:
- użytkownik dostawałby wyraźnie ostrzeżenie przy kolejnych skargach,
- użytkownik byłby blokowany w składaniu skarg na krótko lub długo,
- skargi błędne były odpowiednio zaznaczane na liście skarg,
- skargi absurdalne byłyby całkowicie ukrywane dla zwykłych użytkowników.
- Poprawna (domyślnie),
- Brak kary (czyli incydent został poprawnie zgłoszony, ale w wyniku dokładnej analizy i oceny administratora, nie została nałożona kara),
- Błędna (najprawdopodobniej w wyniku pomyłki autora skargi),
- Absurdalna (wiadomo).
Na podstawie tego wykonywane byłby automatycznie czynności:
- użytkownik dostawałby wyraźnie ostrzeżenie przy kolejnych skargach,
- użytkownik byłby blokowany w składaniu skarg na krótko lub długo,
- skargi błędne były odpowiednio zaznaczane na liście skarg,
- skargi absurdalne byłyby całkowicie ukrywane dla zwykłych użytkowników.
Zmodyfikowane 18 lis 2014 13:29 przez Rafał Cupał.