FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT
FORUM TEMATYCZNE
7 lut 2015 14:58
Nie mam pomysłu.
7 lut 2015 15:00
Rafał Cupał napisał(a):
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):
Może ustalić jakiś próg tych nieobecności i minimalną kwotę za zerwanie kontraktu ?

Wiadomo, że progi będą, ale chodzi o zachęcenie/wymuszenie, żeby więcej kontraktów nie miało minimalnych/maksymalnych wartości najbardziej korzystnych dla zespołu, umożliwiając mu małe wypłaty dla kierowcy i stosunkowo łatwe zerwanie kontraktu.

To jest głubsza sprawa.
7 lut 2015 15:36
Jak się człowiek zacznie zastanawiać nad tym systemem kontraktów i całą ligowa ekonomią to można dostać sporego mindfucka. Już 2 razy rozpisałem posta z wnioskami, ale pod koniec dochodziłem do kolejnych wniosków, sprzecznych z poprzednimi.
Dodane 7 lutego 2015 17:39:
Za funkcjonowanie kontraktów zgodnie z założeniami odpowiada szef serii, który kontroluje działania szefów zespołów i reaguje na te, które uzna za niekorzystne dla zespołu. To obejmuje zarówno fakt, czy zespół zatrudnia kierowców, gdy są chętni, ale także czy wymagania zespołów i warunki określone w kontraktach są rozsądne (wg opinii szefa serii). Jeżeli np. ktoś poskarżyłby się szefowi serii, że nie może zawiązać kontraktu, bo zespół wymaga za dużo lub daje za mało, to szef serii będzie musiał decydować czy zmieniać szefa.

Te 3 nowe parametry, które zostaną dodane do kontraktów, również będą objęte osądem szefa serii w wypadku, gdy szef zespołów i kierowca nie będą mogli dojść do porozumienia. Jednakże moim zdaniem kierowcy chętniej dbaliby o warunki swoich kontraktów, gdyby mogli je równie szybko i komfortowo określać co zespół (bez konieczności pisania na PW). Dlatego proponuję takie dodatkowe modyfikacje:
- kierowca również może zaproponować kontrakt zespołowi - pomijany byłby pierwszy krok procedury zawierania kontraktów, czyli zespół od razu mógłby zawiązać taki kontrakt po otrzymaniu propozycji,
- kierowca może na podstawie otrzymanej propozycji utworzyć własną, tak samo zespół (wsparcie dla prowadzenia negocjacji).
7 lut 2015 16:42
Jestem za, ale jeśli kierowca zaoferuje się zespołowi, to zespół musi mieć możliwość negocjacji.

Ograniczyć jakoś te kontrakty, żeby osoby, którym się nudzi nie spamowały zespołom.
Zmodyfikowane 7 lut 2015 16:43 przez Dawid Czepiela.
7 lut 2015 17:34
Rafał Cupał napisał(a):
Jak się człowiek zacznie zastanawiać nad tym systemem kontraktów i całą ligowa ekonomią to można dostać sporego mindfucka. Już 2 razy rozpisałem posta z wnioskami, ale pod koniec dochodziłem do kolejnych wniosków, sprzecznych z poprzednimi.
Dodane 7 lutego 2015 17:39:
Za funkcjonowanie kontraktów zgodnie z założeniami odpowiada szef serii, który kontroluje działania szefów zespołów i reaguje na te, które uzna za niekorzystne dla zespołu. To obejmuje zarówno fakt, czy zespół zatrudnia kierowców, gdy są chętni, ale także czy wymagania zespołów i warunki określone w kontraktach są rozsądne (wg opinii szefa serii). Jeżeli np. ktoś poskarżyłby się szefowi serii, że nie może zawiązać kontraktu, bo zespół wymaga za dużo lub daje za mało, to szef serii będzie musiał decydować czy zmieniać szefa.

Te 3 nowe parametry, które zostaną dodane do kontraktów, również będą objęte osądem szefa serii w wypadku, gdy szef zespołów i kierowca nie będą mogli dojść do porozumienia. Jednakże moim zdaniem kierowcy chętniej dbaliby o warunki swoich kontraktów, gdyby mogli je równie szybko i komfortowo określać co zespół (bez konieczności pisania na PW). Dlatego proponuję takie dodatkowe modyfikacje:
- kierowca również może zaproponować kontrakt zespołowi - pomijany byłby pierwszy krok procedury zawierania kontraktów, czyli zespół od razu mógłby zawiązać taki kontrakt po otrzymaniu propozycji,
- kierowca może na podstawie otrzymanej propozycji utworzyć własną, tak samo zespół (wsparcie dla prowadzenia negocjacji).

Wyczuwam dużo spamu na moją pocztę. :D
Po za tym pomysł jest <ok>.
7 lut 2015 18:08
Rafale, ja również popieram Twój pomysł. :)
7 lut 2015 18:17
np.: ograniczyć propozycję wysłania oferty przez kierowcę kontraktu dwóm/trzem zespołom na tydzień na serię.
7 lut 2015 22:05
Mam rozumieć, że sprawa kontraktów jest już zakończona ?
8 lut 2015 00:26
No niech będzie. Możecie dalej wypowiadać się o tych ankietach, ja czekam na opinię innych.
8 lut 2015 00:29
Na razie tylko ankiecie.
Dodane 8 lutego 2015 01:29:
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):
Mam propozycję i chciałym aby urzytkowników których to interesuje aby się wypowiedzieli (Pan wszystkich szefów szczególnie):

Na koniec każdego miesiąca organizowałbym ankiete która miałaby na celu wybranie administratora miesiąca. Wybrany admin miałby przez cały miesiąc złote imienie i nazwisko. I tak do następnej ankiety.


Dodane 8 lutego 2015 01:31:
No Panowie czekam na wypowiedzi, bo kolejny pomysł zostanie tylko na forum.
Dodane 8 lutego 2015 02:04:
Rafał Cupał napisał(a):
- kontroler mogę dodać w najbliższym czasie,

Myślę, że już nadszedł ten czas. ;)
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
18 °C
Tor:
26 °C
PON
Zachmurzenie
21 °C
WTO
Deszcz
21 °C
ŚRO
Deszcz
18 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 972 089

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.