Rafał Cupał napisał(a):
Jak się człowiek zacznie zastanawiać nad tym systemem kontraktów i całą ligowa ekonomią to można dostać sporego mindfucka. Już 2 razy rozpisałem posta z wnioskami, ale pod koniec dochodziłem do kolejnych wniosków, sprzecznych z poprzednimi.
Dodane 7 lutego 2015 17:39:
Za funkcjonowanie kontraktów zgodnie z założeniami odpowiada szef serii, który kontroluje działania szefów zespołów i reaguje na te, które uzna za niekorzystne dla zespołu. To obejmuje zarówno fakt, czy zespół zatrudnia kierowców, gdy są chętni, ale także czy wymagania zespołów i warunki określone w kontraktach są rozsądne (wg opinii szefa serii). Jeżeli np. ktoś poskarżyłby się szefowi serii, że nie może zawiązać kontraktu, bo zespół wymaga za dużo lub daje za mało, to szef serii będzie musiał decydować czy zmieniać szefa.
Te 3 nowe parametry, które zostaną dodane do kontraktów, również będą objęte osądem szefa serii w wypadku, gdy szef zespołów i kierowca nie będą mogli dojść do porozumienia. Jednakże moim zdaniem kierowcy chętniej dbaliby o warunki swoich kontraktów, gdyby mogli je równie szybko i komfortowo określać co zespół (bez konieczności pisania na PW). Dlatego proponuję takie dodatkowe modyfikacje:
- kierowca również może zaproponować kontrakt zespołowi - pomijany byłby pierwszy krok procedury zawierania kontraktów, czyli zespół od razu mógłby zawiązać taki kontrakt po otrzymaniu propozycji,
- kierowca może na podstawie otrzymanej propozycji utworzyć własną, tak samo zespół (wsparcie dla prowadzenia negocjacji).
Wyczuwam dużo spamu na moją pocztę.
Po za tym pomysł jest

.