Radosław Cupał napisał(a):
Serio Nasri?
Po 1. Wyjazd
Jest napisane:
więcej niż dwoma kołami
A nie:
dwoma lub więcej
Po 2. Wjazd
Linia, którą Ty uważasz za ciągłą, jest przedłużeniem linii przerywanej przed zjazdem. Właściwa linia ograniczająca wjazd zaczyna się wraz z tym polem.
Co Ty

isz?
W poprzednim roku Bartol za takie coś dostawał kary, a nie przypominam sobie, żeby był inny regulamin.
I jak linia ciągła może być przedłużeniem przerywanej? To dlaczego ku*wa jest ciągła, a nie dalej przerywana?
Dodane 27 marca 2014 18:55:Rafał Cupał napisał(a):
W poprzednim sezonie właśnie tak definiowałem obszar zjazdu do alei, w tym sezonie zrobiłem to samo. Ten kawałek linii zawęża drogę do alei, dlatego uznaję go za przedłużenie linii przerywanej. Oczywiście znów byłoby lepiej, żeby taka sprawa była wyjaśniona przed wyścigiem, ale niestety nastąpiło mało przeoczenie. Z drugiej strony dobrze by było, gdyby kierowcy upominali się o wyjaśnienia takich spornych kwestii.
Oczywiscie, ze lepiej przed wyscigiem, dlatego przed Monaco teraz ktos o to zadbał, tak samo jak nagle zadbano o liste startowa w GT. Przykład? Wyscig i na tym Seba musial ucierpiec, bo tez myslalem, ze skoro mozna sie zapisac na sesje podczas sesji to i mozna podczas rozgrzewki do wyscigu.
Dodane 27 marca 2014 18:55:Swoja droga na kazdym torze moge teraz scinac wjazd do alei, bo linia jest przedluzeniem przerywanej? Jesli tak, to spoko