FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT
FORUM TEMATYCZNE
13 mar 2016 20:26
Pojawiła się propozycja zmian ustawień generatora pogody. Niektórzy uważają, że:
A) deszcz powinien pojawiać się wolniej (obecnie od 2 do 100% na minutę),
B) minimalna intensywność deszczu powinna być poniżej 20%, dzięki temu byłaby szansa na deszcz, w którym najlepsze nadal byłby opony na suchą nawierzchnię.

Aktualne ograniczenie z punktu B zostało uzgodnione z kierowcami na pierwszych testach systemu pogodowego, ale może teraz macie inne zdanie. Więc co o tym sądzicie?
13 mar 2016 20:42
A spytam z inne mańki. Nie dałoby się Rafał ustalić prognozę pogody z dokładnością do 1%, a nie 5?
13 mar 2016 20:52
Aleksy Mainusz napisał(a):
A spytam z inne mańki. Nie dałoby się Rafał ustalić prognozę pogody z dokładnością do 1%, a nie 5?

Dałoby, ale czy faktycznie tego chcemy?
13 mar 2016 21:34
Rafał Cupał napisał(a):
Aleksy Mainusz napisał(a):
A spytam z inne mańki. Nie dałoby się Rafał ustalić prognozę pogody z dokładnością do 1%, a nie 5?

Dałoby, ale czy faktycznie tego chcemy?


Nie chcemy.
Dodane 13 marca 2016 22:35:
Jestem za B, ale trzeba by zrobić tak, żeby już przy 10% na softach jazda była nieopłacalna.
13 mar 2016 21:44
Ja myślę że procenty są ok, ewentualnie nawet oddalić trochę możliwość użycia wetów (nie dlatego że dzisiaj było blisko a ja ubrałem intery) bo przy zwykłym deszczu chyba jeżdżą na przejściowych (no chyba że patrzymy na realizm i już przy 15% wety). Jeśli deszcz rośnie w tak szybkim tempie, znowu użycie interów sprowadza się do zera. Wątpię żeby tak nagle deszcz wzrastał w normalnych warunkach(ew. Malezja lub Singapur ale to inne klimaty są).
13 mar 2016 23:02
Tak jak mówiłem na TS. Jak dla mnie bez sensu jest, żeby deszcz pojawiał się znikąd niczym tajfun uderzający w wybrzeże, bo to ma się nijak do pogody. Na początku opadów skoki intensywności wachały się od 3% - 6% przez co w niecałą minutę zrobiło się z 0 do 40, stawka hurtowo pojechała po deszczówki, po czym intensywność zmieniała się marginalnie.

Proponuję następujące zmiany:
* Skoki intensywności od 1% do 5%(10%) na minutę przez co sens będą miały taktyki kiedy zjechać itd.
* Przelotny deszcz czyli krótki i nieintensywny (do 15%-20%) lub intensywny (max 45%) opad tak, żeby powstał dylemat slicki/intery lub intery/wety. Przy czym te górne wartości powinny utrzymać się maks. 2-3 minuty
* Inne zawirowania pogodowe np. na początku lekki deszcz, spadek do niskich poziomów i potem potężna ulewa
14 mar 2016 06:30
Nawet głupie 2% deszczu przez 3 minuty byłoby czymś bardziej realnym niż gwałtowne, przelotne ulewy.

Rafał Cupał napisał(a):
Aleksy Mainusz napisał(a):
A spytam z inne mańki. Nie dałoby się Rafał ustalić prognozę pogody z dokładnością do 1%, a nie 5?

Dałoby, ale czy faktycznie tego chcemy?


Nie, wystarczy.
Konto usunięte
14 mar 2016 09:48
Paweł Andrzejewski napisał(a):
Tak jak mówiłem na TS. Jak dla mnie bez sensu jest, żeby deszcz pojawiał się znikąd niczym tajfun uderzający w wybrzeże, bo to ma się nijak do pogody. Na początku opadów skoki intensywności wachały się od 3% - 6% przez co w niecałą minutę zrobiło się z 0 do 40, stawka hurtowo pojechała po deszczówki, po czym intensywność zmieniała się marginalnie.

Proponuję następujące zmiany:
* Skoki intensywności od 1% do 5%(10%) na minutę przez co sens będą miały taktyki kiedy zjechać itd.
* Przelotny deszcz czyli krótki i nieintensywny (do 15%-20%) lub intensywny (max 45%) opad tak, żeby powstał dylemat slicki/intery lub intery/wety. Przy czym te górne wartości powinny utrzymać się maks. 2-3 minuty
* Inne zawirowania pogodowe np. na początku lekki deszcz, spadek do niskich poziomów i potem potężna ulewa


Powiem krótko, popieram te słowa tutaj :)
14 mar 2016 17:09
Konto usunięte napisał:
Paweł Andrzejewski napisał(a):
Tak jak mówiłem na TS. Jak dla mnie bez sensu jest, żeby deszcz pojawiał się znikąd niczym tajfun uderzający w wybrzeże, bo to ma się nijak do pogody. Na początku opadów skoki intensywności wachały się od 3% - 6% przez co w niecałą minutę zrobiło się z 0 do 40, stawka hurtowo pojechała po deszczówki, po czym intensywność zmieniała się marginalnie.

Proponuję następujące zmiany:
* Skoki intensywności od 1% do 5%(10%) na minutę przez co sens będą miały taktyki kiedy zjechać itd.
* Przelotny deszcz czyli krótki i nieintensywny (do 15%-20%) lub intensywny (max 45%) opad tak, żeby powstał dylemat slicki/intery lub intery/wety. Przy czym te górne wartości powinny utrzymać się maks. 2-3 minuty
* Inne zawirowania pogodowe np. na początku lekki deszcz, spadek do niskich poziomów i potem potężna ulewa


Powiem krótko, popieram te słowa tutaj :)


Ja również
14 mar 2016 17:14
I ja też :)
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
18 °C
Tor:
26 °C
PON
Zachmurzenie
21 °C
WTO
Deszcz
21 °C
ŚRO
Deszcz
18 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 971 969

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.