FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT
FORUM TEMATYCZNE
18 cze 2016 16:05
Co wy na to aby zrobić klasy wyścigowe LMP1, LMP2, LMP3?
18 cze 2016 16:16
Michał Kossak napisał(a):
Co wy na to aby zrobić klasy wyścigowe LMP1, LMP2, LMP3?



Do czego Ci to potrzebne, skoro jeździmy tylko GT?
18 cze 2016 16:20
Marcel Pawiński napisał(a):
Michał Kossak napisał(a):
Co wy na to aby zrobić klasy wyścigowe LMP1, LMP2, LMP3?



Do czego Ci to potrzebne, skoro jeździmy tylko GT?


Moim zdaniem to jest lepsze niż GT.
18 cze 2016 17:19
Słaby pomysł - to jest liga z trzema seriami, a nie długodystansowa.
18 cze 2016 19:48
Był pomysł 4 serii z prototypami, ale gdzieś zniknął. Poza tym, na rFactora nie ma prototypów LMP3, są jedynie na GTR2.
Dodane 24 czerwca 2016 15:47:
Rafiku i koledzy kierowcy!
Jako, że nasz kochany typer daje nam wiele emocji (zwłaszcza przy finałowym wyścigu sezonu), a także, że wśród naszych kierowców są też tacy, którym bukmacherka na większą skalę nie jest obca proponuję wprowadzenia u nas nowego typera.
Przed weekendem zostałyby zadane 8 pytań. Odpowiedź na nie brzmiałaby tak lub nie. Mogłyby być one ogólne, standardowe (Czy kierowca startujący z pole position wygra wyścig? Czy będzie padać w wyścigu? Itd.) albo specyficzne (Czy Maciej Młynek dojedzie przed Patrykiem Krutyjem? Czy Maciej Paruch straci po tym weekendzie licencję [wybacz xD]? Czy zostanie złożone więcej, niż 50 skarg? Itd.). Typujący odpowiadaliby na 5 pytań z podanych 8. Za każdą poprawną odpowiedź dostają dwa punkty. Pierwsza trójka, która poprawnie wytypowała odpowiedź na dane pytanie dostaje bonus w postaci dodatkowych punktów, kolejno 3, 2, 1. Zasady przyznawania nagród i ustalania kolejności tak jak w zwykłym typerze.
Tak, wiem, że to może być ciężkie (także do sprawdzania), ale może być niezły fun. Może w tym sezonie, gdyby udało się zrobić pod to stronę, zrobilibyśmy to przy kilku wyścigach, a od 2017, jak wypali, przy wszystkich.
Słucham opinii.
24 cze 2016 13:49
Czy Maciej Paruch straci po tym weekendzie licencję [wybacz xD]?

Czy Krzysztof Woźniak zrobi ok tym plociucha?
Zmodyfikowane 24 cze 2016 13:49 przez Maciej Paruch.
24 cze 2016 14:26
Krzysztof Woźniak napisał(a):
Był pomysł 4 serii z prototypami, ale gdzieś zniknął. Poza tym, na rFactora nie ma prototypów LMP3, są jedynie na GTR2.
Dodane 24 czerwca 2016 15:47:
Rafiku i koledzy kierowcy!
Jako, że nasz kochany typer daje nam wiele emocji (zwłaszcza przy finałowym wyścigu sezonu), a także, że wśród naszych kierowców są też tacy, którym bukmacherka na większą skalę nie jest obca proponuję wprowadzenia u nas nowego typera.
Przed weekendem zostałyby zadane 8 pytań. Odpowiedź na nie brzmiałaby tak lub nie. Mogłyby być one ogólne, standardowe (Czy kierowca startujący z pole position wygra wyścig? Czy będzie padać w wyścigu? Itd.) albo specyficzne (Czy Maciej Młynek dojedzie przed Patrykiem Krutyjem? Czy Maciej Paruch straci po tym weekendzie licencję [wybacz xD]? Czy zostanie złożone więcej, niż 50 skarg? Itd.). Typujący odpowiadaliby na 5 pytań z podanych 8. Za każdą poprawną odpowiedź dostają dwa punkty. Pierwsza trójka, która poprawnie wytypowała odpowiedź na dane pytanie dostaje bonus w postaci dodatkowych punktów, kolejno 3, 2, 1. Zasady przyznawania nagród i ustalania kolejności tak jak w zwykłym typerze.
Tak, wiem, że to może być ciężkie (także do sprawdzania), ale może być niezły fun. Może w tym sezonie, gdyby udało się zrobić pod to stronę, zrobilibyśmy to przy kilku wyścigach, a od 2017, jak wypali, przy wszystkich.
Słucham opinii.


Jestem za, ale lekko zmodyfikowałbym. Nie bawiłbym się w punkty, tylko w kursy jak to jest naprawdę, które mogłbym ja ustalać, albo razem z "tabelka" Nowakiem (jesli wyrazi chęć).
Zdarzenia bardzo prawdopodobne to kursy 1.05-1.15 co nie zachwieje rynku.
Liczba pytań do ustalenia, jest też możliwość wyboru kilku zdarzeń do obstawienia, nie wszystkich.
Przy samych kursach 1.15 nie da się wygrać dużej sumy, tym bardziej jeśli wprowadzimy podatek (tak jak to jest w naziemnych bukmacherach w Polsce), aby nie zachwiać rynku finansowego i zabezpieczenie na sytuacje, że ktoś postawi 1.000.000 po kursie 1.10 i zyska 100.000.

Przydałby się od razu wirtualny kalkulator do tego typera od razu, aby była przewidywana wygrana po pomnożeniu kursów i włożonym wkładzie.
24 cze 2016 14:29
Ja pytaniami mogę się zająć. Podoba mi się to. A zamiast podatku, może wystarczy redukcja?
24 cze 2016 14:30
Pomysł oczywiście bardzo dobry, tylko nie wiem czy ekipie z Łodzi chciałoby się ulepszać typera. Chyba, że ktoś ogarnięty by tym zarządzał, tak Baronerze :>

Tak apropo, może warto powrócić do czasów since I 2014, gdzie kasa z typera po kwalach wpadała przed wyścigiem?
27 cze 2016 12:42
Wy tu o bukmacherce, co gorąco popieram, a ja zaproponuję atrakcje bardziej bezpośrednio związane z torem, inspirowane GPRO: zużycie części, testy i infrastruktura.

Na wstępie: różnicujemy osiągi bolidów wewnątrz teamu ze względu na poniższe propozycje, a przed każdym wyścigiem szef ma prawo obsadzić przed weekendem fotele według uznania, tj. gorszy kierowca do gorszego bolidu, jeśli teamu nie stać na dwa konkurencyjne bolidy.

Każdy tor posiadałby swoje wartości zużycia poszczególnych części przy poszczególnym poziomie, a najwyższą wytrzymałość miałby nie poziom 10, a np. 5 (tak dla uatrakcyjnienia i wykosztowania najlepszych :P, na zużycie miałby oprócz tego wpływ przejechany dystans w wyścigu oraz sam kierowca (można założyć, że im więcej wyścigów w danej serii przejechał kierowca, tym oszczędniej dba o części, ale ten element miałby może max 5% - 10% wpływu przy kierowcy, który ma 100 wyścigów na koncie). Przy zużyciu części powyżej 90% ich osiągi byłyby niższe np. 95% na starcie wyścigu oznaczałoby osiągi gorsze o odpowiednio 10 poziomów ulepszeń, 97% o 14 poziomów , a 99% uniemożliwiałoby udział w wyścigu. W takiej sytuacji szef mógłby podjąć decyzję o wymianie części, obniżeniu jej poziomu np. z 4 na 95% do 3 na 82% lub podjąć ryzyko jazdy z obecnymi częściami dla zaoszczędzenia pieniędzy. Losowych awarii w rF chyba nie da się wdrożyć, więc pozostanie taka opcja jak powyżej.

Zespoły, aby spożytkować budżet w inny sposób niż ulepszenia, mogłyby kupować infrastrukturę oraz sesje testowe. Byłaby to aktywniejsza i efektywniejsza forma rozwoju bolidu niż kupowanie ulepszeń. Sesje odbywałyby się na przestrzeni tygodnia na torze o x późniejszym w kalendarzu, aby nie były one swoistym treningiem przed obecnym GP. W zależności od przejechanych pomiarowych kółek i poziomu infrastruktury w ciągu sesji (max dwa bolidy zespołu na sesję), zespół otrzymywałby punkty testowe, które zamieniałyby się w ciągu kilku tygodni (nie od razu) w punkty samochodu, które miałyby wpływ na osiągi poszczególnych części. Zespół miałby do wyboru przed sesją na jakich elementach bolidu się skupia i punkty byłyby rozłożone na poszczególne elementy. Poza tym "świeże" punkty testowe, które nie wpłynęły jeszcze na osiągi, byłyby przenoszone na kolejny sezon. Żeby nie było tak łatwo i przyjemnie, testy również powodowałyby wzrost zużycia części jednak samo założenie testowania ma na celu inwestowanie długoterminowe, które zwróci się po kilku tygodniach i umożliwi posiadanie konkurencyjnego bolidu bez konieczności kupowania najdroższych części, które zużywałyby się szybciej niż te przeciętne. W przypadku punktów testowych, osiągi zyskiwać będą oba bolidy, niezależnie od tego kto ile przejechał.

Na razie przedstawiłem ogólny zarys propozycji, aby zobaczyć jak się przyjmie i jakie są możliwości jej realizacji.
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
21 °C
Tor:
31 °C
NIE
Deszcz
22 °C
PON
Zachmurzenie
21 °C
WTO
Deszcz
21 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 971 012

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.