FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
14 lis 2015 15:33
Mateusz Ziubiński napisał(a):
Poza tym nikt nie każe Ci wprowadzać nagłych zmian. W mojej opinii powinieneś zluzować swoje podejście do regulaminu. To nie jest Kodeks Hammurabiego. Wystarczy wydać opinię, że w ten weekend na tym torze można poszerzać tor przy ścianie mistrzów, bo tego wymaga tradycja tego toru i jest to wszystko super. Z resztą będę forsował w przerwie międzysezonowej temat włączenia tarek w obręb toru, bo czemu nie? :) Uważam, że zadaniem kierowcy powinno być pojechać jak najszybciej, a nie uważać na to, żeby nie przekroczyć jakiejś <cenzura>j linii. Przykładem patologicznym była oczywiście Adelajda, hehe.

Polać mu <brawo>
14 lis 2015 15:37
Regulamin to nie jest coś, co ktoś kiedyś wprowadził i przestrzegamy go tylko dlatego, bo zgodnie z definicją po to są zasady, choć czasami się z nimi nie zgadzamy. Regulamin to zbiór zasad, które wprowadziliśmy w lidze dlatego, bo uznaliśmy, że są słuszne. Jeżeli wyjdzie na to, że konieczne jest "poluzowanie" podejścia do regulaminu, to znaczy, że regulamin jest zły. Jeżeli jakieś działanie wydaje nam się bardziej słuszne niż to, co jest w regulaminie, to regulamin należy zmienić tak, żeby to działanie było zgodne z regulaminem. Jeżeli regulamin niepotrzebne coś precyzuje i lepiej, żeby pewne działania były podejmowane na podstawie subiektywnych decyzji, to takie niepotrzebne punkty należy usunąć lub uogólnić. Nie trzeba oszukiwać samych siebie i robić coś wbrew ustalonym przez siebie zasadom. Trzeba tylko zadbać o to, żeby te zasady były właściwe. A dzięki pisemnej formie regulaminu każdy wie, jakich działań i następstw różnych sytuacji można się spodziewać.
Dodane 14 listopada 2015 16:37:
Poza tym tarki kiedyś wchodziły do toru i też były z tym problemy. Jak widać nie ma rozwiązania idealnego.
14 lis 2015 15:41
Pozwolę sobie jeszcze dodać jedno - mówisz Rafale, że moja opinia jest opinią jednej osoby i dla jednostki nie wprowadza się zmian. Jestem przekonany, że zdanie zbliżone do mojego ma tutaj większość kierowców. Jednak przywykli oni do tego, że podejmowanie takich tematów z Tobą nie ma sensu i mówiąc wprost - mają na to wy<cenzura>ane. Gdy WSL próbowało się wyłamywać i próbować dążyć do jakiś zmian i modyfikacji odpalane były od razu zdjęcia z maścią na ból dupy i tak dalej. Te osoby w zasadzie szkodziły same sobie, bo będąc w rozpaczy po tym, że same nie mogły nic zdziałać, starały się potem tłumić działania tych, co mieli jeszcze nadzieję. To wszystko jest bardzo głęboko zakorzenione w tej lidze. Stąd też coraz mocniej wyczuwalny jest spadek zainteresowania jazdą tutaj, do momentu, w którym stara gwardia jeździ jest wszystko ok, ale wiemy, że część kotów poszła na studia i czasy ich świetności będą przemijać. Nowych nie ma, bo stworzyliście tutaj taką małą ziemię, której atmosfera jest tak gęsta, że odbija wszystkich nowych zawodników. To bardzo trudny problem, myślę, że niektórzy go tutaj widzą, inni mają wy<cenzura>ane, a część niespodziewa się, że ujemny przyrost naturalny może szybko uśmiercić F1 Online. To nie jest ból dupy, bo w zasadzie to nie mi tutaj musi zależeć ;) Staram się przekazać Wam choć część mojego doświadczenia, które zdobyłem przez 6 lat obracania się w świecie polskiego simracingu. Otwórz oczy Rafik, zanim zamknie je ta liga na zawsze :D
Dodane 14 listopada 2015 16:43:
Rafał Cupał napisał(a):
Regulamin to nie jest coś, co ktoś kiedyś wprowadził i przestrzegamy go tylko dlatego, bo zgodnie z definicją po to są zasady, choć czasami się z nimi nie zgadzamy. Regulamin to zbiór zasad, które wprowadziliśmy w lidze dlatego, bo uznaliśmy, że są słuszne. Jeżeli wyjdzie na to, że konieczne jest "poluzowanie" podejścia do regulaminu, to znaczy, że regulamin jest zły. Jeżeli jakieś działanie wydaje nam się bardziej słuszne niż to, co jest w regulaminie, to regulamin należy zmienić tak, żeby to działanie było zgodne z regulaminem. Jeżeli regulamin niepotrzebne coś precyzuje i lepiej, żeby pewne działania były podejmowane na podstawie subiektywnych decyzji, to takie niepotrzebne punkty należy usunąć lub uogólnić. Nie trzeba oszukiwać samych siebie i robić coś wbrew ustalonym przez siebie zasadom. Trzeba tylko zadbać o to, żeby te zasady były właściwe. A dzięki pisemnej formie regulaminu każdy wie, jakich działań i następstw różnych sytuacji można się spodziewać.
Dodane 14 listopada 2015 16:37:
Poza tym tarki kiedyś wchodziły do toru i też były z tym problemy. Jak widać nie ma rozwiązania idealnego.


W twojej wypowiedzi 1000 razy użyłeś słowa regulamin. Musisz pamiętać o tym, że ten wytwór jest labiryntem znaków, w którym tylko ty się orientujesz, a zdecydowana większość kierowców go nie ogarnia. Dlatego jest to ZŁY regulamin.
14 lis 2015 15:48
Mateusz Ziubiński napisał(a):
Jestem przekonany, że zdanie zbliżone do mojego ma tutaj większość kierowców. Jednak przywykli oni do tego, że podejmowanie takich tematów z Tobą nie ma sensu i mówiąc wprost - mają na to wy<cenzura>ane.


+1
14 lis 2015 15:51
Rafał Cupał napisał(a):

Poza tym tarki kiedyś wchodziły do toru i też były z tym problemy. Jak widać nie ma rozwiązania idealnego.


Otóż to.
14 lis 2015 15:58
Rafał Cupał napisał(a):
Bądźmy konsekwentni. To nie jedyne miejsce, w którym kierowcy F1 opuszczają tor a sędziowie z jakiegoś powodu to ignorują. My do tej pory utrzymywaliśmy i egzekwowaliśmy klarowne reguły i nie widzę powodu, żeby nagle to zmieniać w trakcie sezonu.


A w niedzielę znowu:



Tak będzie. Chciałem jechać, bo Kanada i Ściana Mistrzów, no ale no odechciewa się trochę. Trochę bardzo.
14 lis 2015 16:09
Rafik, jak dla mnie to wygląda tak że chcesz żeby regulamin był precyzyjny. Zbyt precyzyjny. Wystarczyłaby klauzula że pojęcie obrębu toru odnośnie konkretnych obiektów może być zdefiniowane przez administrację serii (czyli szef serii wrzuca taki "poradnik" jak np. przed Nordschleife), a jeśli taka definicja się nie pojawi przed danym weekendem to obręb toru jest wyznaczany przez linię. Wtedy takie wyjątki jak ściana mistrzów w Kanadzie nie będą sprzeczne z regulaminem, a na większości torów i tak będzie tak jak dotychczas. Według mnie to dobre, kompromisowe rozwiązanie.
Dodane 14 listopada 2015 17:10:
Albo najlepiej żeby nie było że za późno ktoś się dowiedział o innych limitach toru to przed sezonem administracja podałaby tory, na których będzie obowiązywała zmiana.
14 lis 2015 16:12
Maciej Paruch napisał(a):
Rafik, jak dla mnie to wygląda tak że chcesz żeby regulamin był precyzyjny. Zbyt precyzyjny. Wystarczyłaby klauzula że pojęcie obrębu toru odnośnie konkretnych obiektów może być zdefiniowane przez administrację serii (czyli szef serii wrzuca taki "poradnik" jak np. przed Nordschleife), a jeśli taka definicja się nie pojawi przed danym weekendem to obręb toru jest wyznaczany przez linię. Wtedy takie wyjątki jak ściana mistrzów w Kanadzie nie będą sprzeczne z regulaminem, a na większości torów i tak będzie tak jak dotychczas. Według mnie to dobre, kompromisowe rozwiązanie.


Wystarczy dopisać do tego labiryntu znaków jedno zdanie:
"W pewnych sytuacjach Administracja ma prawo do wyznaczenia granic toru w sposób inny, niż mówi o tym treść regulaminu"

I w Kanadzie na<cenzura>iamy na maksa, a nie w kwalach modlisz się tylko, żeby cię nie podbiło za bardzo na tarkach...
14 lis 2015 16:13
Nie Bari, nie chcę:
Jeżeli regulamin niepotrzebne coś precyzuje i lepiej, żeby pewne działania były podejmowane na podstawie subiektywnych decyzji, to takie niepotrzebne punkty należy usunąć lub uogólnić.

Czekam na konkretne propozycje w tym temacie:
http://www.f1-online.pl/forum/tematyczne /7/26/
Dodane 14 listopada 2015 17:18:
Regulamin już uwzględnia możliwość zmiany obrębu toru. Ale nigdy tego nie robiliśmy na Montrealu ani na innych torach z takich powodów.
Zmodyfikowane 14 lis 2015 16:18 przez Rafał Cupał.
14 lis 2015 16:22
Mateusz Dąbrowski napisał(a):
A założyliście konta i utworzyliście drużynę na https://www.faceit.com/ ? :D

Tak
Jak się uda to możemy zagrać koło 21:00 :D
Zmodyfikowane 14 lis 2015 16:28 przez Marcel Pawiński.
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
23 °C
Tor:
32 °C
ŚRO
Deszcz
23 °C
CZW
Częściowe zachmurzenie
24 °C
PIĄ
Częściowe zachmurzenie
25 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
44 934 194

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.