FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT

Seria F1
Sprawy organizacyjne

Propozycje

FORUM TEMATYCZNE
14 lut 2017 18:53
Damian Wolkiewicz napisał(a):
W F1 chodzi o to by sie scigac, a nie myslec nad oszczedzaniem paliwa, opon czy okrazen ;)

A co oprócz oszczędzania okrążeń, robi obecna, realna F1?
14 lut 2017 18:53
Mateusz Tomaszewski napisał(a):
Damian Wolkiewicz napisał(a):
W F1 chodzi o to by sie scigac, a nie myslec nad oszczedzaniem paliwa, opon czy okrazen ;)

Limit okrążeń moim zdaniem pobudza rywalizacje ;)

Zgadza się, też jestem jego zwolennikiem, ale jednak w kwalifikacjach chodzi nie o strategię, tylko najszybsze okrążenie ;) Limit dodaje tego czego brakowało - presję i większą rotację wyników.

Marcel Pawiński napisał(a):
Damian Wolkiewicz napisał(a):
W F1 chodzi o to by sie scigac, a nie myslec nad oszczedzaniem paliwa, opon czy okrazen ;)

A co oprócz oszczędzania okrążeń, robi obecna, realna F1?

Dlatego obecna F1 od 2010 roku jest trochę denna <lol>
Zmodyfikowane 14 lut 2017 18:54 przez Damian Wolkiewicz.
14 lut 2017 19:06
Damian Wolkiewicz napisał(a):
Mateusz Tomaszewski napisał(a):
Damian Wolkiewicz napisał(a):
W F1 chodzi o to by sie scigac, a nie myslec nad oszczedzaniem paliwa, opon czy okrazen ;)

Limit okrążeń moim zdaniem pobudza rywalizacje ;)

Zgadza się, też jestem jego zwolennikiem, ale jednak w kwalifikacjach chodzi nie o strategię, tylko najszybsze okrążenie ;) Limit dodaje tego czego brakowało - presję i większą rotację wyników.

Marcel Pawiński napisał(a):
Damian Wolkiewicz napisał(a):
W F1 chodzi o to by sie scigac, a nie myslec nad oszczedzaniem paliwa, opon czy okrazen ;)

A co oprócz oszczędzania okrążeń, robi obecna, realna F1?

Dlatego obecna F1 od 2010 roku jest trochę denna <lol>


Czyżbyś nie radził sobie z presją? 8-) To też jest pewna umiejętność. Co to za najszybsze okrążenie, skoro potrzebujesz godziny na jego zrobienie.
14 lut 2017 19:10
Mateusz Tomaszewski napisał(a):
Damian Wolkiewicz napisał(a):
W F1 chodzi o to by sie scigac, a nie myslec nad oszczedzaniem paliwa, opon czy okrazen ;)

Limit okrążeń moim zdaniem pobudza rywalizacje ;)

Dokładnie. Jest dobrze i kwalifikacje są o wiele ciekawsze. Po ch*j to zmieniać?
15 lut 2017 00:38
Cezary Kołcz napisał(a):
Mateusz Tomaszewski napisał(a):
Damian Wolkiewicz napisał(a):
W F1 chodzi o to by sie scigac, a nie myslec nad oszczedzaniem paliwa, opon czy okrazen ;)

Limit okrążeń moim zdaniem pobudza rywalizacje ;)

Dokładnie. Jest dobrze i kwalifikacje są o wiele ciekawsze. Po ch*j to zmieniać?


Popieram
20 lut 2017 16:12
Może jestem nudny, co w sumie jest faktem XD ale po prostu męczy mnie sprawa tych kwalifikacji. Byłem zwolennikiem limitu okrążeń ale zaczynam zmieniać zdanie co chyba jednak jest ludzkie i legalne. <ok> Momentami dochodzi do sytuacji podobnych z Australii w 2016 roku, mamy 10 minut do końca Q i połowa stawki może iść na kawę, bądź ewentualnie do jakiegoś KFC. Przykładowo brakuje rywalizacji do ostatniej sekundy, gdy jesteś w dupie z czasem, a ostatnie okrążenie rozpoczynasz 2 sekundy przed końcem regulaminowego czasu sesji. Na pewno nie dochodzi do "pobudzenia" rywalizacji, wręcz odwrotnie.

Nie jestem tu jedyny, więc zgłaszam wniosek formalny o powołanie ankiety weryfikującej opinię kierowców na temat obecnego systemu kwalifikacji. Do tego osobiście proponuje kolejny eksperyment - 20 minutowe kwalifikacje z zakazem ESC ;) 8-)
Zmodyfikowane 20 lut 2017 16:14 przez Damian Wolkiewicz.
20 lut 2017 19:15
Może i sam nie jeżdżę już w tej lidze ale wydaje mi się, że mogę się wypowiedzieć, ponieważ miałem okazję brać udział w tego typu kwalach.

To, że szybciej wyjeżdżasz na tor i wyczerpujesz limit to twoja sprawa. Może znajdą się tacy, którzy czekają z czasem na koniec sesji, żeby wyjechać i mieć (w teorii) najlepsze warunki do zrobienia czasu? Każdy wykorzystuje ten limit jak chce. Nikt ci nie każe ciągle wyjeżdżać po każdym pomiarowym okrążeniu zaraz po rozpoczęciu sesji :P
Tak, ja osobiście jestem zwolennikiem tego typu kwali, bo promuje on kierowców, którzy potrzebują mniej czasu na zrobienie najlepszego okrążenia i tenże system może wymieszać stawkę.

Cd. ESC: pomysł ciekawy ale osobiście wątpię, żeby przeszedł ;)
20 lut 2017 19:42
Momentami dochodzi do sytuacji podobnych z Australii w 2016 roku, mamy 10 minut do końca Q i połowa stawki może iść na kawę, bądź ewentualnie do jakiegoś KFC


A ktoś każe Tobie wykorzystać limit okrążeń po połowie kwalifikacji? Jakoś nie narzekam na stres, bo połowę sesji czekam, aż właśnie 3/4 stawki zakończy swoje kwalifikacje.

Przykładowo brakuje rywalizacji do ostatniej sekundy, gdy jesteś w dupie z czasem, a ostatnie okrążenie rozpoczynasz 2 sekundy przed końcem regulaminowego czasu sesji. Na pewno nie dochodzi do "pobudzenia" rywalizacji, wręcz odwrotnie.


No to już wspomniałem, ciężko sobie zostawić jeden stint na sam koniec? Po Adelaide i RB Ring cieszy mnie to, że na 5 minut przed końcem jest góra 5-7 kierowców, którzy poczekali na finałowy przejazd.

Do tego osobiście proponuje kolejny eksperyment - 20 minutowe kwalifikacje z zakazem ESC


Słaby pomysł z taką frekwencją. I do tego jeszcze kolejne pierdyliard kar, jakby za 13.3a ich nie było.

3x NIE. Niestety komuś kwalifikacje nie wychodzą i chce dostać miskę pod gębę. Obecne kwalifikacje są bardzo dobre, premiują bezbłędnych kierowców, a nie tych, co snują się po torze 50 dni w poszukiwaniu 0.1s.
Zmodyfikowane 20 lut 2017 19:44 przez Aleksy Mainusz.
20 lut 2017 20:01
W takim razie po co nam długie kwale, skoro trzeba czekać w boksie i bezradnie patrzeć na zegarek aby od razu nie wykorzystać limitu okrążeń? Trochę non sens w definicji tego, czym ma być F1. Opcja z ESC wprowadza odpowiedzialność przejazdu. Jedno okrążenie pomiarowe w przypadku Red Bull Ringu zabierze ok. 3 minuty i 40 sekund co na 20 minut sesji da nam szanse wykręcić 5-6 okrążeń pomiarowych przy założeniu, że wykonujemy wyjazdowe-pomiarowe-zjazdowe. Jest to system czytelniejszy i realniejszy, rozkłada rywalizację na całą sesję, a sprawa premiowania bezbłędnych kierowców pozostaje na tym samym poziomie, więc za nim coś napiszesz Alek, przemyśl, przeanalizuj dokładnie, a nie rzucaj słów na wiatr.

Mam sobie zostawiać stint na koniec, aby dla własnej przyjemności wywołać sobie rywalizacje do ostatniej sekundy? Ja <cenzura>e, jak to zawsze można odwrócić kota ogonem <wyśmiewacz> <wyśmiewacz>
20 lut 2017 20:18
Damian Wolkiewicz napisał(a):
W takim razie po co nam długie kwale, skoro trzeba czekać w boksie i bezradnie patrzeć na zegarek aby od razu nie wykorzystać limitu okrążeń? Trochę non sens w definicji tego, czym ma być F1. Opcja z ESC wprowadza odpowiedzialność przejazdu. Jedno okrążenie pomiarowe w przypadku Red Bull Ringu zabierze ok. 3 minuty i 40 sekund co na 20 minut sesji da nam szanse wykręcić 5-6 okrążeń pomiarowych przy założeniu, że wykonujemy wyjazdowe-pomiarowe-zjazdowe. Jest to system czytelniejszy i realniejszy, rozkłada rywalizację na całą sesję, a sprawa premiowania bezbłędnych kierowców pozostaje na tym samym poziomie, więc za nim coś napiszesz Alek, przemyśl, przeanalizuj dokładnie, a nie rzucaj słów na wiatr.

Moim zdaniem 20 minut to odpowiednia ilość czasu, by każdy w spokoju wykorzystał limit 10 okrążeń, który każdemu przysługuje. Weź też pod uwagę to, że na razie jechaliśmy na krótkich torach - na takim Spa już takiego komfortu czasowego nie będzie.
Skrócenie czasu w kwalifikacjach moim zdaniem doprowadzi do sytuacji, w której będzie ogromny tłok na torze i cały format straci sens; większy wpływ na wynik będzie miał fakt, kto przed kim/za kim jechał. Dodatkowo zakazując używania ESC problem na długich torach by się spotęgował, zatem niech lepiej już zostanie tak jak jest. Dla mnie format działa bardzo dobrze, przede wszystkim uatrakcyjnia kwalifikacje i chyba o to chodziło pomysłodawcom tej zmiany.
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
20 °C
Tor:
27 °C
PON
Częściowe zachmurzenie
23 °C
WTO
Deszcz
24 °C
ŚRO
Deszcz
22 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 350 772

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.