FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
5 kwi 2013 05:09
Gdzie jest news z karami z treningu GP2? Kluskiem gardziłeś jak przez 1 dzień nie było, nie wiem, może "na jaja". Poza tym sam zawsze mówiłeś że "to dosłownie 2 kliknięcia", dlatego czekam.
5 kwi 2013 05:29
Kiedyś kary za trening i kwalifikacje były po kwalifikacjach, a teraz co? W dupach się poprzewracało od dobrobytu.
5 kwi 2013 05:46
Rafał Szostak napisał(a):
Gdzie jest news z karami z treningu GP2? Kluskiem gardziłeś jak przez 1 dzień nie było, nie wiem, może "na jaja". Poza tym sam zawsze mówiłeś że "to dosłownie 2 kliknięcia", dlatego czekam.


Bez klusxa wszystko juz nie bedzie tak szybko... Rafik pamietam jak poganiales zobaczymy jak sie wykazesz.
5 kwi 2013 06:30
Rafał Szostak napisał(a):
Gdzie jest news z karami z treningu GP2? Kluskiem gardziłeś jak przez 1 dzień nie było, nie wiem, może "na jaja". Poza tym sam zawsze mówiłeś że "to dosłownie 2 kliknięcia", dlatego czekam.

Dawid Bęgier napisał(a):
Rafał Szostak napisał(a):
Gdzie jest news z karami z treningu GP2? Kluskiem gardziłeś jak przez 1 dzień nie było, nie wiem, może "na jaja". Poza tym sam zawsze mówiłeś że "to dosłownie 2 kliknięcia", dlatego czekam.


Bez klusxa wszystko juz nie bedzie tak szybko... Rafik pamietam jak poganiales zobaczymy jak sie wykazesz.


Jestescie po<cenzura>ani i tyle Wam powiem... nie wiem po co Wam teraz kary z treningu. Kazdy kto scial sam powinien o tym wiedziec... jak Wam sie tak spieszy to sami sobie zrobcie "swoje" kary
5 kwi 2013 06:35
Szanuję Kluska i Rafika za to co robią dla ligi i nie jestem po żadnej stronie,ale co wy teraz tu piszecie to mi się w głowie nie mieści. <głupek>
5 kwi 2013 07:53
Czyli co? Woleliście, żebym był twardym chu*em? Cała ta afera zaczęła się od tego, że Rafał chciał zmienić punktację w środku sezonu. Byłem przeciwny, ale nie powiedziałem, że nie wprowadzę tego w GP2. Skoro on był na "tak", a ja na "nie", to wypadałoby zapytać co kierowcy sądzą. Zanim Rafał nazwał mnie idiotą, pięć osób zagłosowało na najbardziej wyrównaną punktację, pięć na pośrednią i cztery na realną. Ponad połowa oddała głosy, więc niechętnie, ale wprowadziłbym punktację pośrednią, która została zaproponowana przez Rafała w formie kompromisu. Więc nie pie*dolcie głupot, że trzeba być głuchym na opinie innych, bo to one pomagają podejmować trudne decyzje.
Dodane 5 kwietnia 2013 09:55:
A gdybym był dyktatorem, to jednocześnie sprzeciwiłbym się Rafałowi i kierowcom zostawiając wszystko bez zmian. A tego żadna ze stron by nie chciała (oprócz tych czterech osób, które głosowały za realną punktacją).
5 kwi 2013 08:25
Według mojej oceny wyrzucanie graczy z ligi podczas kryzysu frekwencji w simracingu w Polsce to co najmniej nie poważny ruch, także proponuję zgodę i kompromis.:]
5 kwi 2013 10:51
Mi akurat polityka Kluska się podobała. Tylko w GP2 wszystko było na czas. Kary w ten sam dzień co sesja ( Treny i kwale ), newsy również punktualnie. A to że chciał spytać o zdanie ludzi, dzięki którym ta seria istnieje, to dobra rzecz. Przecież lepiej aby zapytać się o zdanie kierowców i wprowadzić rozwiązanie na które zgadza się większość, niż wprowadzać bez niczyjej zgody.
Rafik też nie powinien nazywać Kluska idiotą
5 kwi 2013 11:09
Czyli jak zwykle kłótnia z powodu nieporozumienia. Nazwałem Kluska idiotą bo upierał się, że kryzys w F1 był wynikiem mojego sposobu podejmowania decyzji. Popieram pytanie o zdanie kierowców, ale nie popieram podejmowanie decyzji na podstawie głosowania w tego typu sprawach.
Dodane 5 kwietnia 2013 13:11:
Patryk Łucków napisał(a):
Mi akurat polityka Kluska się podobała. Tylko w GP2 wszystko było na czas. Kary w ten sam dzień co sesja ( Treny i kwale ), newsy również punktualnie. A to że chciał spytać o zdanie ludzi, dzięki którym ta seria istnieje, to dobra rzecz. Przecież lepiej aby zapytać się o zdanie kierowców i wprowadzić rozwiązanie na które zgadza się większość, niż wprowadzać bez niczyjej zgody.
Rafik też nie powinien nazywać Kluska idiotą

Wylly, pracowitość i robienie wszystkiego na czas to nie jest polityka. Sam bym tak robił, ale chciałbym zauważyć, że ja mam 3 razy więcej na głowie, a teraz to już 4 razy więcej niż np. Bari.

A bezmyślnie słuchanie innych nie jest dobre, bo kierowcy nie rozumieją niektórych problemów, albo ich nie obchodzą, więc np. wolą zostać przy starym.
Dodane 5 kwietnia 2013 13:19:
Albo są za/przeciw, bo na tym zyskają/stracą.
Dodane 5 kwietnia 2013 13:21:
W przypadku punktacji szef serii powinien zastanowić się jakie jest ryzyko występowania problemu gości i innych pochodnych i czy jest one warte systemu napędzającego kierowców do walki o wyższe pozycje. W F1 takie ryzyko jest najmniejsze, w seriach samochodowych jest największe. Pytanie co z GP2.
Dodane 5 kwietnia 2013 13:24:
I odpowiedzi na to pytanie należy oczekiwać od kierowców, a nie pytać, czy są za tym, czy za tym, bo to na prawdę nie ma sensu.
Dodane 5 kwietnia 2013 13:30:
Demokracja ma tą zaletę, że jest wygodniejsza, bo stosujący ją szef nie bierze odpowiedzialności za decyzje i w razie problemów większa część osób będzie za nim i uciszy pozostałych. To się sprawdza, gdy chodzi np. o grafikę. Ale nie w sprawach zasad. Tutaj trzeba mieć jaja i liczyć się z tym, że ci, którzy nie rozumieją słuszności decyzji, będą przeciwko Tobie.
5 kwi 2013 11:41
A co jeśli szef nie rozumie słuszności decyzji? W GP2 nie ma problemów z gośćmi, bo jest mało wolnych miejsc.
Dodane 5 kwietnia 2013 13:43:
To może inaczej... Kto zdecydował o własnych malowaniach w F1?
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
11 °C
Tor:
11 °C
ŚRO
Deszcz
21 °C
CZW
Zachmurzenie
20 °C
PIĄ
Deszcz
17 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
47 570 267

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.