FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT
FORUM TEMATYCZNE
17 mar 2017 17:34
Radosław Cupał napisał(a):
Umarl bo Rafik praktycznie prawie nie zajmuje sie strona choc proponowane zmiany nie wygladaja na skomplikowane.

Ja osobiscie miałbym propozycję by pod koniec sezonu pojawiły sie ankiety dotyczace "... Sezonu". Cos jak oscary czy inne nagrody. Kierowcy, szefowie, ale i również np. najlepiej typujacy mogliby dostac statuetkę do kolekcji nagrod (tam gdzie obecnie sa tylko pucharki za podium w sezonie). Poza tym, jesli kierowcy maja owe pucharki to szefowie tez powinni. Pieczyk by w końcu cos mial. :D

Plusy:
1. Byloby wiecej ankiet
2. Kazdy moglby miec szanse na nagrode
3. Wiecej nagrod dla użytkowników - więcej motywacji do jazdy, zarzadzania zespolem i uczestniczeniu w zyciu ligi.
4. Latwe do wprowadzenia na stronie.

Minusy:
1. Trzeba zaprojektowac pucharki, watpie ze Bananowi chcialoby sie je robic.
2. Moze po paru sezonach powstac syf, ale temu tez mozna zaradzić.



Przypomnę, że zgłaszałem podobną propozycję (w zasadzie prawie identyczną), aby zrobić coś w rodzaju plebiscytu ligowego podzielonego na różne kategorie. Np: najciekawszy wyścig sezonu, najlepiej broniący się kierowca, odkrycie sezonu, rozczarowanie sezonu, najczyściej jeżdżący itd, itp. Nominowałoby się powiedzmy 3 kierowców do każdej kategorii, a potem ankieta wyłowiłaby zwycięzców. Propozycję zgłosiłem nieoficjalnie na teamspeaku już rok temu i prawdę mówiąc została ona trochę wyśmiana.
17 mar 2017 23:26
No wiesz. W 80% nie ma tego jeszcze na stronie, przez brak chęci Rafika. <bezradny>
19 mar 2017 15:13
Propozycja na juz
Zeby typer do drugiego wyścigu był otwarty do startu drugiego wyścigu, aż będziemy wiedzieli po pierwszym kto z którego pola startuje, polecam i pozdrawiam.
Zmodyfikowane 19 mar 2017 15:14 przez Dawid Czepiela.
19 mar 2017 15:18
Zeby typer do drugiego wyścigu był otwarty do startu drugiego wyścigu, aż będziemy wiedzieli po pierwszym kto z którego pola startuje, polecam i pozdrawiam.


Jeszcze jak <ok>
19 mar 2017 15:37
To jest średni pomysł, bo w ten sposób istotnie faworyzujemy osoby, którym będzie się chciało szybko zatypować pomiędzy wyścigami, a zawsze jest na to cały dzień. W dodatku pomiędzy wyścigami będzie krótka przerwa i kierowcy powinni być skupieni na procedurach startowych (ustawienia samochodu, komunikaty administracji, sprawdzanie pozycji startowej itd.), a nie na typowaniu.
19 mar 2017 15:44
Rafał Cupał napisał(a):
To jest średni pomysł, bo w ten sposób istotnie faworyzujemy osoby, którym będzie się chciało szybko zatypować pomiędzy wyścigami, a zawsze jest na to cały dzień. W dodatku pomiędzy wyścigami będzie krótka przerwa i kierowcy powinni być skupieni na procedurach startowych (ustawienia samochodu, komunikaty administracji, sprawdzanie pozycji startowej itd.), a nie na typowaniu.


Czyli lepsze jest wrozenie z fusow? Kto chce to zatypuje przed 18, a kto chce to może zatypować w te 5 minut przerwy.
19 mar 2017 15:50
Dawid Czepiela napisał(a):
Rafał Cupał napisał(a):
To jest średni pomysł, bo w ten sposób istotnie faworyzujemy osoby, którym będzie się chciało szybko zatypować pomiędzy wyścigami, a zawsze jest na to cały dzień. W dodatku pomiędzy wyścigami będzie krótka przerwa i kierowcy powinni być skupieni na procedurach startowych (ustawienia samochodu, komunikaty administracji, sprawdzanie pozycji startowej itd.), a nie na typowaniu.


Czyli lepsze jest wrozenie z fusow? Kto chce to zatypuje przed 18, a kto chce to może zatypować w te 5 minut przerwy.



Powiem Ci to jeszcze raz, może teraz Ty i Twoje ego posłucha: zawsze jest to jakiś smaczek, jedno-dwa typowania w sezonie w ciemno niczemu nie zaszkodzą i tak jest to zabawa.
19 mar 2017 16:39
Bartłomiej Nowak napisał(a):
Dawid Czepiela napisał(a):
Rafał Cupał napisał(a):
To jest średni pomysł, bo w ten sposób istotnie faworyzujemy osoby, którym będzie się chciało szybko zatypować pomiędzy wyścigami, a zawsze jest na to cały dzień. W dodatku pomiędzy wyścigami będzie krótka przerwa i kierowcy powinni być skupieni na procedurach startowych (ustawienia samochodu, komunikaty administracji, sprawdzanie pozycji startowej itd.), a nie na typowaniu.


Czyli lepsze jest wrozenie z fusow? Kto chce to zatypuje przed 18, a kto chce to może zatypować w te 5 minut przerwy.



Powiem Ci to jeszcze raz, może teraz Ty i Twoje ego posłucha: zawsze jest to jakiś smaczek, jedno-dwa typowania w sezonie w ciemno niczemu nie zaszkodzą i tak jest to zabawa.


Lepiej jednak typować po tym jak wiadome jakie są pozycje startowe. Jak ktoś chce typować przed 18 to moga, a czemu inni nie mogą przed startem drugiego? W czym problem? Wyjaśnij mi Baroner.
Rafał jakoś potrafi kulturalnie podać argumenty, a Ty tylko zawsze z pretensjami.
3 kwi 2017 18:32
Propozycja: system reprymend

Cel: Uzupełnienie niedziałającego systemu punktów karnych i eliminacja cenzurowanej, ale istniejącej hołoty. Wprowadzenie elementu dodatkowego obok regulaminu: zdrowego rozsądku administracji.

Działanie: W przypadku gdy kierowca wykazuje zachowanie charakterystyczne dla homo hołotus, każda osoba z administracji + szefowie F1 wraz z kierowcami, mają prawo zgłosić wniosek o udzielenie reprymendy wraz z czasami incydentów i niestosownego zachowania na torze, wygłupiania się itp.

Sposób karania:
1. Przy pierwszej reprymendzie, kierowca będzie otrzymywać dwa razy więcej PK za wykroczenia niż normalnie.

2. Druga reprymenda skutkuje otrzymaniem nierozdzielnych kar startu z boksu oraz drive through, którą należy odbyć na swoim ostatnim okrążeniu (koniec przedostatniego, początek ostatniego). Niewykonanie drugiej części kary z powodu niedojechania do mety skutkuje przeniesieniem obu na kolejną rundę. Wyjątek: kierowca nie ukończył wyścigu z czyjejś winy.

2. Trzecia i kolejna reprymenda to utrata licencji na jeden wyścig + kara taka jak powyżej. Pierwszy wyścig po odzyskaniu licencji jedzie w League Car bez ulepszeń.

Uzasadnienie sposobu karania: Taki sposób kary zmusza kierowcę do ukończenia i przejechania czystego wyścigu. W innym przypadku kara przechodzi dalej.

Komentarze: Mile widziane. Możecie poprzeć, skrytykować, nalegać na wprowadzenie, podobnie jak poprzednie propozycje, a tak czy inaczej nic to nie zmieni. :)
Zmodyfikowane 3 kwi 2017 18:38 przez Grzegorz Brojak.
3 kwi 2017 18:54
Zapewne jest to związane z tym co wrzuciłem? Spokojnie, film już nie jest dostępny.
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
19 °C
Tor:
28 °C
NIE
Deszcz
22 °C
PON
Zachmurzenie
21 °C
WTO
Deszcz
21 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 966 308

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.