FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT
FORUM TEMATYCZNE
10 gru 2014 19:51
Zawsze można poskładać skargi na tych co rozwalają, ale istnieje obawa że pewien pan zacznie wyzywać od frajerów ;)
Konto usunięte
10 gru 2014 20:00
Maciej Paruch napisał(a):
Zawsze można poskładać skargi na tych co rozwalają, ale istnieje obawa że pewien pan zacznie wyzywać od frajerów ;)


Szefowie serii pilnują porządku na okrążeniu rozgrzewkowym, to mogą też przez chwilę na okrążeniu zjazdowym. Taka sugestia po prostu. Uważam, że lepiej by to wyglądało, np. na relacjach, które po wyścigu trwają jeszcze jakąś chwilę <ok>
10 gru 2014 21:51
Jeżeli zespół, musiałby Patrykowi Krutyj zapłacić tygodniowo na przykład 3 mln, a takiemu nie obrażając nikogo Rafałowi Cupał 800 tys, to rozwiązałoby to problem dominacji w ulepszeniach :]
11 gru 2014 08:06
Kiedys juz chyba bylo mowione o takiej mozliwosci, zeby kazdy kierowca mial podane ile wygral i ile przegral w typerze, a na koniec sezonu moze nqgroda dla tego co zdobyl najwiecej punktow w typerze?
Zmodyfikowane 11 gru 2014 08:07 przez Aleksander Brzozowski.
11 gru 2014 10:57
Dawid Kuszel napisał(a):
Jeżeli zespół, musiałby Patrykowi Krutyj zapłacić tygodniowo na przykład 3 mln, a takiemu nie obrażając nikogo Rafałowi Cupał 800 tys, to rozwiązałoby to problem dominacji w ulepszeniach :]

Pod warunkiem że uniemożliwione by zostały przelewy na konta zespołów, bo szef mógłby dogadać się z kierowcą że ten oddaje jakąś część swojej wypłaty na ulepszenia ;)
11 gru 2014 12:16
Jeżeli już tak mnie bombardujecie propozycjami, to prosiłbym o określenie Waszych priorytetów, czyli która zmiana jest bardziej konieczna, a która mniej.
11 gru 2014 14:49
Rafał Cupał napisał(a):
Jeżeli już tak mnie bombardujecie propozycjami, to prosiłbym o określenie Waszych priorytetów, czyli która zmiana jest bardziej konieczna, a która mniej.


Będąc na Twoim miejscu zająłbym się w pierwszej kolejności kontraktami, bo ma to poparcie w lidze. Czyli:

1. Przywracamy konsekwencje zrywania kontraktów.
2. Wprowadzamy to co pisał Widmo czyli zależność pensji od współczynnika umiejętności kierowcy (oczywiście kierowca może oczekiwać więcej).
3. Uniemożliwiamy przelewy na konta zespołów (chyba większość też to popiera).
4. W związku z pkt. 3 przyda się długofalowo znaleźć zastosowanie dla pieniędzy kierowców (tu jeszcze nie mamy pomysłów)

A kwestia osiągów i pomysłów z nimi związanych, w miarę możliwości administracji i poparcia kierowców, na nieco bardziej odległy plan.
Zmodyfikowane 11 gru 2014 14:50 przez Grzegorz Brojak.
12 gru 2014 16:39
Maciej Paruch napisał(a):
Zawsze można poskładać skargi na tych co rozwalają, ale istnieje obawa że pewien pan zacznie wyzywać od frajerów ;)


Bo frajerskie jest to że ktoś składa skargę na osobę która ścięła wyjazd (uwaga dla bariego, ŚCIĘŁA NIE ROZWALIŁA) a nie ma bezpośredniego znaczenia w tej walce.
Konto usunięte
17 gru 2014 13:43
Rafał Cupał napisał(a):
Jeżeli już tak mnie bombardujecie propozycjami, to prosiłbym o określenie Waszych priorytetów, czyli która zmiana jest bardziej konieczna, a która mniej.


Ja, oprócz priorytetowych pomysłów Grzegorza, jestem za wprowadzeniem maksymalnie dwóch zmian zespołów w sezonie przez danego kierowcę we wszystkich seriach. Sądzę też, że każdy zespół powinien mieć obowiązek zatrudnić chociaż jednego kierowcę testowego, który w każdej chwili mógłby zastąpić kierowcę podstawowego, który z osobistego powodu nie może pojechać w pojedycznym wyścigu w dany weekend. Jeśli administracja ligi dąży do przybliżenia się do realnego ściagania to uważam takie zmiany za słuszne i zasadne. To takie moje przemyślenia na dzisiaj. Pozdrawiam :]
17 gru 2014 13:54
Konto usunięte napisał:
Rafał Cupał napisał(a):
Jeżeli już tak mnie bombardujecie propozycjami, to prosiłbym o określenie Waszych priorytetów, czyli która zmiana jest bardziej konieczna, a która mniej.


Ja, oprócz priorytetowych pomysłów Grzegorza, jestem za wprowadzeniem maksymalnie dwóch zmian zespołów w sezonie przez danego kierowcę we wszystkich seriach. Sądzę też, że każdy zespół powinien mieć obowiązek zatrudnić chociaż jednego kierowcę testowego, który w każdej chwili mógłby zastąpić kierowcę podstawowego, który z osobistego powodu nie może pojechać w pojedycznym wyścigu w dany weekend. Jeśli administracja ligi dąży do przybliżenia się do realnego ściagania to uważam takie zmiany za słuszne i zasadne. To takie moje przemyślenia na dzisiaj. Pozdrawiam :]

Z tym że niektóre zespoły mają problem ze znalezieniem kierowców podstawowych
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
21 °C
Tor:
32 °C
NIE
Deszcz
22 °C
PON
Zachmurzenie
21 °C
WTO
Deszcz
21 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 969 981

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.