FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT
FORUM TEMATYCZNE
1 lut 2015 17:37
Jak dla mnie okej - ważne żeby kontrakty znów były wiążące. Bo co z tego że dam kierowcy kontrakt na powiedzmy 90 dni, jak już po pięciu dniach coś mu się odwidzi i kilka kliknięć później będę już bez kierowcy, mimo że zaakceptował to że przez 90 dni będzie jeździł w moim zespole. Pacta sunt servanda.
Dodane 1 lutego 2015 18:39:
A tak jak pisałem wcześniej, w ten sposób dodatkowo możemy uregulować kwestię zbyt częstych zmian zespołów, pod warunkiem że zespoły będą wystawiać swoim kierowcom długoterminowe kontrakty (można też wydłużyć minimalny czas trwania kontraktu np. do 21 dni)
1 lut 2015 18:27
To zrywanie kontraktów jest najgorsze, gdy jest niedziela godzina 17-18 i nagle zrywany jest kontrakt
Konto usunięte
2 lut 2015 00:29
Może wprowadzić zakaz zrywania kontraktów w weekend wyścigowy danej serii? Jak byłbym za. Mnie też troszkę wkurza to ciągłe zmienianie zespołów przez niektórych kierowców. Wiem, że to liga online i są inne zasady niż w realu, ale to jest pierwsza liga, w której aktywnie uczestniczę i tak łatwo można zmieniać zespół. Powinno się to zmienić. Kontrakt musi być wiążący dla obu stron,

A więc:

1. Zakaz zrywania kontraktu przez kierowcę w dni weekendu wyścigowego, czyli kontrakt można zerwać przed wyścigiem do max. czwartku do 23.59, jeśli uważacie to za zbyt wczesne to np. max. 2 godz. przed piątkowym treningiem (oczywiście, jeśli kontrakt nie wygasł to jasne jest, że wtedy Administracja nakłada kary, jakie to już niech sama wymyśli). Do tego czasu też kierowcy, którzy wiedzą, że nie mogą pojechać pojedynczego wyścigu z jakiegoś powodu też powinni to zgłosić.

2. Dodatkowo jeśli zespół ma kierowcę testowego (niech rola testowego wzrośnie [!!] to się tyczy jedynie serii GP2 i GT, bo w F1 nie ma to racji bytu, jakby nie patrzeć wielu testowych z F1 będzie jeździć w GP2 a wyścigi serii się nakładają prawie cały sezon) powinien właśnie tego testowego wystawić do wyścigu w sytuacji gdy kierowca podstawowy zerwie kontrakt / odwoła swój występ do czwartku do 23.59 (lub innej wyznaczonej odgórnie daty) lub po tej dacie (tu znów pojawia się stosowna kara od Administracji za zgłoszenie faktu do szefa zespołu po dacie. W tym wypadku znów bardzo ważna jest rola testowego, bo zespół od razu zostaje bez kierowcy tuż przed wyścigiem). Nowy kontrakt z innym kierowcą zespół (jeśli nie posiada swojego testowego) mógłby podpisać wtedy na ten jeden konkretny wyścig. Co jest ważne... Żeby nie robić zamieszania powinna być dostępna możliwość, dzięki której kierowca mający kontrakt na poziomie testera w takim wypadku może być warunkowo dopuszczony do wszystkich sesji danego weekendu. Wtedy nie trzebaby było zrywać kontraktu z kierowcą podstawowym, który nie może pojechać z powodów osobistych/innych wytłumaczalnych w pojedynczym wyścigu. Ci nowi kierowcy (jeśli zespół nie posiada etatowego testowego na cały sezon) też powinni dostawać kontrakty testowego (nie podstawowego) i móc uczestniczyć w pojedynczym weekendzie, w którym zastępuje podstawowego. Podstawowy zachowa kontrakt, testowy jedzie pojedynczy weekend. Simple <ok>

3. Wydłużenie minimalnego czasu trwania kontraktu (propozycja Bariego) jest bardzo dobrym pomysłem, 21 dni (3 lub jak jest przerwa 2 weekendy to absolutne minimum dla kontraktu). Nie powinno być możliwości podpisywania kontraktów na 7 dni, te powinny być możliwe tylko dla kierowców testowych aby mógł w pełni działać i wejść w życie punkt 2 będący powyżej.

4. Rozwiązanie kontraktu przez zespół. Tu dobry pomysł Rafała, czyli kara pieniężna odliczana od nagrody następnego GP. Kara dotkliwa (o ile będzie na wysokim poziomie) bo za te same pieniądze kupują szefowie ulepszenia. Nie wiem czy likwidować zakaz jeżdżenia zespołu z ujemnym budżetem. Jak szef notorycznie zrywa kontrakty zespół powinien dostawać kolejne kary. Jeśli przez te kary wirtualnie zbankrutuje to powinna być odgórna, natychmiastowa zmiana szefa a zespół powinien dostać małą transzę na rozwój dla nowego szefa od Administracji. Można ustawić jakąś wyjściową kwotę na takie przypadki. Kwotę, od której będzie mógł w środku sezonu zaczynać ewentualny nowy szef po bankructwie.

5. Może też dobrą karą dla szefa byłoby to, że jeśli kontrakt zostanie zerwany ze strony zespołu to nie może zastąpić tamtego kierowcy nowym na następne GP. Taka karencja też ukróci proceder. W lidze francuskiej gdzie jeździłem tak karano właśnie zespół (tylko karencja trwała tam aż 2 Grand Prix, co sam uważałem za przesadę).

6. Warto tutaj się zastanowić teraz nad kwestią tego, że zespół powinien mieć możliwość zerwania kontraktu bez kary, jeśli kierowca nie pojawia się na sesjach itp. Ale rozwój tego punktu zostawiam Administracji bądź innym Użytkownikom forum.

7 (???) Pieniądze kierowców nie są w żaden sposób wykorzystywane (prócz typera). Może wprowadzić dodatkowe zabezpieczenie dla zespołu i kierowców a więc możliwość wykupienia kontraktu przez kierowcę (kasa z wykupienia idzie na konto poszkodowanego zespołu). To mogłoby być w sumie ciekawe. Oczywiście cena musiałaby być odpowiednio wysoka, żeby nie zaczęli wszyscy się wykupować w 1. połowie sezonu. Przy wykupieniu nie obowiązywałyby kary itp. To taki pomysł z teraz, nie musi być on wcale dobry...

Wszystkie te punkty oczywiście poddaję pod dyskusję. Mam nadzieję, że cokolwiek z tego się komuś spodoba. Jak nie no to cóż... Jestem słabeuszem :P

Pozdrawiam,

J.
2 lut 2015 00:38
Konto usunięte
2 lut 2015 00:48
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):




To tylko pomysły... Przynajmniej jest nad czym rozmyslać i debatować... Źle?
2 lut 2015 00:51
2 lut 2015 00:52
Dziękuję za propozycje, przemyślę je sobie na spokojnie. Ale ostrzegam, że ograniczenia czasowe nie pozwalają na zrealizowanie niektórych bardziej złożonych koncepcji. W dodatku jestem zwolennikiem prostych rozwiązań, które są niezbyt trudne do wdrożenia i łatwe do zrozumienia przez przeciętnego użytkownika.
2 lut 2015 00:54
Konto usunięte napisał:
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):




To tylko pomysły... Przynajmniej jest nad czym rozmyslać i debatować... Źle?

Nie jest ok, tylko ten post jest dłuższy niż nie jeden news. xD
Konto usunięte
2 lut 2015 00:56
Jasne Rafał. To są tylko luźne pomysły. Zapowiedziałem, że przemyślę i przemyślałem. Część można wdrożyć na następny sezon, nie ten, stopniowo. Jak żadne nie przypadną do gustu no to trudno :( Ponieważ jesteś zwolennikiem prostych rozwiązań to sądzę, że da się część moich punktów (moich jak moich, nie wszystkie są stricte "moje") wykonać prostszą metodą, którą ja nie poszedłem. Poza tym część jest prosta, tylko opis może pokrętny, ale chciałem jak najdokładniej to wszystko ująć. Mam nadzieję, że z tych 7 punktów zainspiruje czymś Administrację, choćby 1-2 punktami :) Pozdrawiam.
2 lut 2015 06:50
6. Warto tutaj się zastanowić teraz nad kwestią tego, że zespół powinien mieć możliwość zerwania kontraktu bez kary, jeśli kierowca nie pojawia się na sesjach itp. Ale rozwój tego punktu zostawiam Administracji bądź innym Użytkownikom forum.

Obowiązkowo, o tym też pisałem ;)
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
21 °C
Tor:
31 °C
PON
Zachmurzenie
21 °C
WTO
Deszcz
21 °C
ŚRO
Deszcz
18 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 971 040

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.