FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT
FORUM TEMATYCZNE
5 sty 2015 16:01
Też kiedyś o tym pomyślałem. Możliwe, że kiedyś to zrobię, ale ważniejsze rzeczy czekają już ponad rok na realizację, także rozumiesz...
5 sty 2015 17:12
Jakie te rzeczy są? Bo co roku słysze to samo
5 sty 2015 22:44
Nawet nie chcę o tym teraz myśleć. Najpierw zadbam o start tego sezonu, a później, jak będę miał wolny czas, zajmę się udoskonalaniem strony.
30 sty 2015 21:41
Proponuje wprowadzić do newsów oprócz daty, również godzinę dodania wiadomości.
Konto usunięte
1 lut 2015 01:57
Pytanie do administracji jak wygląda sprawa z możliwościami zmian zespołów? Jak wygląda ostateczna decyzja nad propozycją zablokowania możliwości zmian zespołów do max. 2 w sezonie na serię przez kierowcę? Moim zdaniem fajnie byłoby to wprowadzić, żeby znowu się nie okazało, że co wyścig każdy jest w innym zespole i potem w klasyfikacji zespołów jest bałagan. Według mnie powinno być to przyblokowane na jakimś poziomie.
1 lut 2015 11:49
Konto usunięte napisał:
Pytanie do administracji jak wygląda sprawa z możliwościami zmian zespołów? Jak wygląda ostateczna decyzja nad propozycją zablokowania możliwości zmian zespołów do max. 2 w sezonie na serię przez kierowcę? Moim zdaniem fajnie byłoby to wprowadzić, żeby znowu się nie okazało, że co wyścig każdy jest w innym zespole i potem w klasyfikacji zespołów jest bałagan. Według mnie powinno być to przyblokowane na jakimś poziomie.


Dokładnie, ustalić to przed sezonem, tak samo czy będzie zwiększony dystans w wyścigu F1, i zmienić punktacje w GT. Wszystko trzeba to zrobić przed sezonem, żeby potem nie było burdelu i kłotni.
1 lut 2015 14:21
Przekierowuję:
- dystans wyścigu F1 - kategoria "Regulamin",
- punktacja GT - forum tematyczne serii GT.

Jeżeli chodzi o ograniczenie zmian zespołów, to uważam to za zły pomysł, bo jest cała masa możliwych sytuacji, które ciężko nazwać wyjątkowymi, a w których takie ograniczenie będzie prowadziło do absurdów, np. będzie uniemożliwiało jazdę w serii pomimo wolnych miejsc.

Prosty przykład: ktoś zmienił 2 razy zespół, po czym zrywa kontrakt, bo z przyczyn prywatnych nie może przez 2 tygodnie jeździć, a później ten sam zespół nie chce go już zatrudnić, więc nie może wrócić, bo to będzie kolejna zmiana zespołu. Uznać za wyjątek i pozwolić? Powstaje receptura na dowolną ilość zmian zespołów: wystarczy zrobić pewną przerwę od jazdy.
Konto usunięte
1 lut 2015 14:26
A dla mnie pomysł jest bardzo dobry. Trzeba by było ustalić tylko jakieś zasady oczywiście. Przemyślę sam je również i jak coś wymyślę to tu napiszę. Regulacje, które kierowałyby tym wszystkim. Zrobienie jedynie zasady, że można zmienić zespół max. 2 razy i brak innych reguł wokół tego też uważam za bezsensowne. Jeśli ktoś by miał jakieś pomysły to też niech tu zamieszcza <ok>
1 lut 2015 16:36
Moim zdaniem powrót do konsekwencji (ponoszonych zarówno przez zespół* jak i kierowcę) w postaci pewnej opłaty (suma za zerwanie ustalana na początku kontraktu i niezmienna przez cały czas jego obowiązywania - nie ważne czy zostanie 60 dni do końca, czy jeden dzień, opłata byłaby taka sama). Jeśli zespoły wystawiałyby dłuższe kontrakty (przynajmniej 1/4 czy 1/3 sezonu) to już wystarczające ograniczenie zmian zespołów w trakcie sezonu.

*pozostaje jeszcze zrobienie furtki dla zespołów, by mogły natychmiastowo zerwać kontrakt z kierowcą, który nie startuje w sesjach (np. dwa weekendy z rzędu nie było go na sesjach lub opuścił trzy wyścigi pod rząd) i dodatkowo tygodniowy ban na zawieranie kontraktów przez takiego kierowcę, żeby nie było że odpuszcza wyścigi by po prostu stracić obecny kontrakt i zaraz po nim pójść do innego zespołu.

Trochę to skomplikowane, ale w ten sposób nie trzeba konstruować żadnych limitów zmian zespołów. I za jednym zamachem rozwiążemy drugi problem - to że kontrakt teraz nie jest wiążący i w każdej chwili można go zerwać.

Dodane 1 lutego 2015 17:38:
A jak Rafik nie chcesz zgodzić się na kary finansowe by nie umożliwiać potencjalnego wyciągania pieniędzy z zespołu to może jakieś kary wagowe do następnego wyścigu (im więcej zmian tym wyższy balast) albo zakaz startu w najbliższej rundzie co dwa zerwane przez kierowcę kontrakty.
1 lut 2015 17:16
Moja propozycja to wprowadzenie opłaty za przedwczesne rozwiązanie kontraktu przez zespół, która odliczana byłaby od następnej nagrody dla zespołu. Kierowca nie dostawałby "odszkodowania", ale zespół musiałby się liczyć z kosztami "operacyjnymi". Można by np. zrobić 3 różne stopnie gwarancji z trzema różnymi karami za każdy tydzień przedwczesnego rozwiązania kontraktu przez zespół (przy czym liczbę tygodni zaokrągla się w górę).
Dodane 1 lutego 2015 18:20:
Ale to można też uprościć. Po prostu zabieramy kasę z zespołu, ale usuwamy zakaz jeżdżenia zespołu z ujemnym budżetem.
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
21 °C
Tor:
32 °C
NIE
Deszcz
22 °C
PON
Zachmurzenie
21 °C
WTO
Deszcz
21 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 969 993

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.