FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT
FORUM TEMATYCZNE
Konto usunięte
17 gru 2014 17:36
Patryk Łucków napisał(a):
Konto usunięte napisał:
Rafał Cupał napisał(a):
Jeżeli już tak mnie bombardujecie propozycjami, to prosiłbym o określenie Waszych priorytetów, czyli która zmiana jest bardziej konieczna, a która mniej.


Ja, oprócz priorytetowych pomysłów Grzegorza, jestem za wprowadzeniem maksymalnie dwóch zmian zespołów w sezonie przez danego kierowcę we wszystkich seriach. Sądzę też, że każdy zespół powinien mieć obowiązek zatrudnić chociaż jednego kierowcę testowego, który w każdej chwili mógłby zastąpić kierowcę podstawowego, który z osobistego powodu nie może pojechać w pojedycznym wyścigu w dany weekend. Jeśli administracja ligi dąży do przybliżenia się do realnego ściagania to uważam takie zmiany za słuszne i zasadne. To takie moje przemyślenia na dzisiaj. Pozdrawiam :]

Z tym że niektóre zespoły mają problem ze znalezieniem kierowców podstawowych


Problem jest/był taki jak przedstawiasz bo można zmieniać teamy jak przysłowiowe skarpetki. Jak postulat związany z ograniczeniem zmian zostanie wdrożony to według mnie problem zniknie bądź będzie minimalny. Jak ktoś już u Ciebie jeździć zacznie to szansa, że zostanie do końca będzie o wiele większa, bo jak odejdzie może nie znaleźć innego zespołu bo w tych innych też nie będą odchodzić i zwyczajnie nie będzie miejsc w podstawowych składach (jedynie będą miejsca dla kierowców testowych). Kierowcy zaczną się bardziej przyzwyczajać i utożasamiać z konkretnym zespołem a nie będą jeździć co tydzień w innym. Można nawet wprowadzić tylko jedną możliwość zmiany w sezonie a nie dwie ze strony kierowcy. To już decyzja administracji. Taka oto idea. Być może nie będzie mieć poparcia (choć Grzegorz w pkt. 3 wymyślił to samo niezależnie ode mnie), ale pomysł ze zmniejszeniem punktów karnych do 60 przeszedł, więc mam dalszą motywacje do pisania tutaj swoich nowych pomysłów :)
Zmodyfikowane 17 gru 2014 17:39 przez Konto usunięte.
17 gru 2014 20:00
w F1 raczej łatwo byłoby zatrudnić testowych, wystarczyłoby wysłać kontrakty kierowcom startującym w GP2. Z tym że wtedy raczej niechętnie zastępowaliby etatowców, bo musieliby wtedy odpuścić wyścig swojej serii.
Konto usunięte
17 gru 2014 20:11
Maciej Paruch napisał(a):
w F1 raczej łatwo byłoby zatrudnić testowych, wystarczyłoby wysłać kontrakty kierowcom startującym w GP2. Z tym że wtedy raczej niechętnie zastępowaliby etatowców, bo musieliby wtedy odpuścić wyścig swojej serii.


Myślę, że wszystko jest do ustalenia i ugadania, ale żeby dalej nad tym debatować to najpierw podstawowy pomysł musi przejść, wtedy można dalej się zastanawiać jak to udoskonalać
17 gru 2014 20:30
Średnio bym powiedział. Jak to sobie wyobrażasz ? NP: Kierowca walczący o mistrza w serii GP2 nie pojedzie w wyścigu ponieważ zwolniło się miejsce w F1 na jeden wyścig. Co mu z tego jednego wyścigu w F1 ? Jeżeli chcesz jeździć w jakieś serii to od początku do końca.
Konto usunięte
18 gru 2014 01:53
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):
Średnio bym powiedział. Jak to sobie wyobrażasz ? NP: Kierowca walczący o mistrza w serii GP2 nie pojedzie w wyścigu ponieważ zwolniło się miejsce w F1 na jeden wyścig. Co mu z tego jednego wyścigu w F1 ? Jeżeli chcesz jeździć w jakieś serii to od początku do końca.


Nie wiem czy to do mnie czy do Maćka było. Ja jednak nie mówiłem nic o kierowcach z GP2. Jak widzę w lidze jest tak wielu różnych kierowców z licencją, iż myślę, że uzbierałoby się na realizacje tego pomysłu bez potrzeby ciągnięcia najlepszych z GP2 do F1 na testowych niejako "na siłę". Ale ok, pomysł z testowymi jest trochę kontrowersyjny i był tylko rzucony przeze mnie w eter do obgadania. Można wyrzucić go jak nie ma aprobaty ze strony kierowców. Zdecydowanie zaś stoję murem za pomysłem aby móc zmieniać zespoły 1-2 x w sezonie nie więcej - dotyczy to oczywiście każdej serii. Ale to już powiedziałem parę razy i więcej powtarzać już nie będę :)
18 gru 2014 12:24
Konto usunięte napisał:
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):
Średnio bym powiedział. Jak to sobie wyobrażasz ? NP: Kierowca walczący o mistrza w serii GP2 nie pojedzie w wyścigu ponieważ zwolniło się miejsce w F1 na jeden wyścig. Co mu z tego jednego wyścigu w F1 ? Jeżeli chcesz jeździć w jakieś serii to od początku do końca.


Nie wiem czy to do mnie czy do Maćka było. Ja jednak nie mówiłem nic o kierowcach z GP2. Jak widzę w lidze jest tak wielu różnych kierowców z licencją, iż myślę, że uzbierałoby się na realizacje tego pomysłu bez potrzeby ciągnięcia najlepszych z GP2 do F1 na testowych niejako "na siłę". Ale ok, pomysł z testowymi jest trochę kontrowersyjny i był tylko rzucony przeze mnie w eter do obgadania. Można wyrzucić go jak nie ma aprobaty ze strony kierowców. Zdecydowanie zaś stoję murem za pomysłem aby móc zmieniać zespoły 1-2 x w sezonie nie więcej - dotyczy to oczywiście każdej serii. Ale to już powiedziałem parę razy i więcej powtarzać już nie będę :)

Jeżeli chodzi o wielokrotną zmianę zespołu to z tym do Rafika.
19 gru 2014 16:16
Maciej Paruch napisał(a):
Dawid Kuszel napisał(a):
Jeżeli zespół, musiałby Patrykowi Krutyj zapłacić tygodniowo na przykład 3 mln, a takiemu nie obrażając nikogo Rafałowi Cupał 800 tys, to rozwiązałoby to problem dominacji w ulepszeniach :]

Pod warunkiem że uniemożliwione by zostały przelewy na konta zespołów, bo szef mógłby dogadać się z kierowcą że ten oddaje jakąś część swojej wypłaty na ulepszenia ;)


Ja oddawałem całość w Hondzie ;) Prawie zawsze, a jak już zabraniacie przelewów do zespołów z konta kierowca to co ja mam robić ze swoją kasą? O kant dupe rozbić ten budżet kierowcy.
Zmodyfikowane 19 gru 2014 16:18 przez Dawid Czepiela.
20 gru 2014 17:24
Dawid Czepiela napisał(a):
Maciej Paruch napisał(a):
Dawid Kuszel napisał(a):
Jeżeli zespół, musiałby Patrykowi Krutyj zapłacić tygodniowo na przykład 3 mln, a takiemu nie obrażając nikogo Rafałowi Cupał 800 tys, to rozwiązałoby to problem dominacji w ulepszeniach :]

Pod warunkiem że uniemożliwione by zostały przelewy na konta zespołów, bo szef mógłby dogadać się z kierowcą że ten oddaje jakąś część swojej wypłaty na ulepszenia ;)


Ja też oddawałem całość, co nie oznacza, że nie jestem zwolennikiem blokady takiej możliwości. Tylko trzeba wymyślić zastosowanie dla tej kasy i tyle.

Ja oddawałem całość w Hondzie ;) Prawie zawsze, a jak już zabraniacie przelewów do zespołów z konta kierowca to co ja mam robić ze swoją kasą? O kant dupe rozbić ten budżet kierowcy.


Dodane 5 stycznia 2015 00:15:
Prośba do Rafika. Czy jest możliwośc wprowadzenia do forum "spoilerów" tj. treści posta dostępnych po kliknięciu? Będzie to pomocne przy dłuższych postach, w których jest wiele różnych wątków + dla mnie też istotne przy pewnej sprawie przyszłosezonowej związanej z forum.
Dodane 5 stycznia 2015 00:20:
Najlepiej też, żeby to były spoilery wielopoziomowe czyli spoiler zawierający też kolejne spoilery wewnątrz.
4 sty 2015 23:44
dla mnie też istotne przy pewnej sprawie przyszłosezonowej związanej z forum.

Boję się. Serio.
5 sty 2015 10:45
dla mnie też istotne przy pewnej sprawie przyszłosezonowej związanej z forum.

Spam po skargach? xD
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
21 °C
Tor:
32 °C
NIE
Deszcz
22 °C
PON
Zachmurzenie
21 °C
WTO
Deszcz
21 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 969 989

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.