
Konto usunięte
17 gru 2014 17:36
Patryk Łucków napisał(a):
Problem jest/był taki jak przedstawiasz bo można zmieniać teamy jak przysłowiowe skarpetki. Jak postulat związany z ograniczeniem zmian zostanie wdrożony to według mnie problem zniknie bądź będzie minimalny. Jak ktoś już u Ciebie jeździć zacznie to szansa, że zostanie do końca będzie o wiele większa, bo jak odejdzie może nie znaleźć innego zespołu bo w tych innych też nie będą odchodzić i zwyczajnie nie będzie miejsc w podstawowych składach (jedynie będą miejsca dla kierowców testowych). Kierowcy zaczną się bardziej przyzwyczajać i utożasamiać z konkretnym zespołem a nie będą jeździć co tydzień w innym. Można nawet wprowadzić tylko jedną możliwość zmiany w sezonie a nie dwie ze strony kierowcy. To już decyzja administracji. Taka oto idea. Być może nie będzie mieć poparcia (choć Grzegorz w pkt. 3 wymyślił to samo niezależnie ode mnie), ale pomysł ze zmniejszeniem punktów karnych do 60 przeszedł, więc mam dalszą motywacje do pisania tutaj swoich nowych pomysłów
Konto usunięte napisał:
Z tym że niektóre zespoły mają problem ze znalezieniem kierowców podstawowych
Rafał Cupał napisał(a):
Ja, oprócz priorytetowych pomysłów Grzegorza, jestem za wprowadzeniem maksymalnie dwóch zmian zespołów w sezonie przez danego kierowcę we wszystkich seriach. Sądzę też, że każdy zespół powinien mieć obowiązek zatrudnić chociaż jednego kierowcę testowego, który w każdej chwili mógłby zastąpić kierowcę podstawowego, który z osobistego powodu nie może pojechać w pojedycznym wyścigu w dany weekend. Jeśli administracja ligi dąży do przybliżenia się do realnego ściagania to uważam takie zmiany za słuszne i zasadne. To takie moje przemyślenia na dzisiaj. Pozdrawiam
Jeżeli już tak mnie bombardujecie propozycjami, to prosiłbym o określenie Waszych priorytetów, czyli która zmiana jest bardziej konieczna, a która mniej.
Ja, oprócz priorytetowych pomysłów Grzegorza, jestem za wprowadzeniem maksymalnie dwóch zmian zespołów w sezonie przez danego kierowcę we wszystkich seriach. Sądzę też, że każdy zespół powinien mieć obowiązek zatrudnić chociaż jednego kierowcę testowego, który w każdej chwili mógłby zastąpić kierowcę podstawowego, który z osobistego powodu nie może pojechać w pojedycznym wyścigu w dany weekend. Jeśli administracja ligi dąży do przybliżenia się do realnego ściagania to uważam takie zmiany za słuszne i zasadne. To takie moje przemyślenia na dzisiaj. Pozdrawiam
![:]](http://www.f1-online.pl/images/emots/emot8.gif)
Z tym że niektóre zespoły mają problem ze znalezieniem kierowców podstawowych
Problem jest/był taki jak przedstawiasz bo można zmieniać teamy jak przysłowiowe skarpetki. Jak postulat związany z ograniczeniem zmian zostanie wdrożony to według mnie problem zniknie bądź będzie minimalny. Jak ktoś już u Ciebie jeździć zacznie to szansa, że zostanie do końca będzie o wiele większa, bo jak odejdzie może nie znaleźć innego zespołu bo w tych innych też nie będą odchodzić i zwyczajnie nie będzie miejsc w podstawowych składach (jedynie będą miejsca dla kierowców testowych). Kierowcy zaczną się bardziej przyzwyczajać i utożasamiać z konkretnym zespołem a nie będą jeździć co tydzień w innym. Można nawet wprowadzić tylko jedną możliwość zmiany w sezonie a nie dwie ze strony kierowcy. To już decyzja administracji. Taka oto idea. Być może nie będzie mieć poparcia (choć Grzegorz w pkt. 3 wymyślił to samo niezależnie ode mnie), ale pomysł ze zmniejszeniem punktów karnych do 60 przeszedł, więc mam dalszą motywacje do pisania tutaj swoich nowych pomysłów

Zmodyfikowane 17 gru 2014 17:39 przez Konto usunięte.